نقد و بررسی | جنی Offill را 'آب و هوا'

عکس: حسن نیت ارائه میدهد آن را دشوار است به خواندن جنی Offill بسیار خوب جدید, رمان, آب و هوابدون harkening را

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399
عکس: حسن نیت ارائه میدهد

آن را دشوار است به خواندن جنی Offill بسیار خوب جدید, رمان, آب و هوابدون harkening را به تلاش های قبلی Dept. از حدس و گمانبود که آشکار دیدنی و جذاب است. وجود دارد تعدادی از شباهت های بین این کتاب است. دو تا از شخصیت های اصلی از Dept. از حدس و گمان ها دوباره پیش بینی های جدید در صورتهای آب و هوا: تنها یک کودک در آنها راوی هدیه و تحصیلکرده گاهی دور ، هر دو رمان کوتاه هستند و تشکیل شده عمدتا از مختصر پاراگراف بسته بندی شده با بینش کنایه امیز طنز و ناامیدی است. و نه کتاب است که به خصوص در رابطه با طرح. یک چیز اتفاق می افتد و پس از آن دیگر; علت و معلول عمدا مبهم است. اما پس از رمان بیشتر به کار گیرند در گسسته بخش از یک تا شش جملات طرح به مراتب کمتر مهم تر از تاثیر راوی آخرین لحظه از مشاهده و یا شهود.

راوی از آب و هوا است لیز بنسون, کالج, کتابداری و اطلاع رسانی که همچنین در پاسخ ایمیل خطاب به استاد دانشگاه سابق سیلویا محبوب podcaster که نشان می دهد, جهنم یا آب بالاتمرکز بر پایان جهان است. لیز خوب است در هر دو شغل تا حدی به خاطر او یک معتاد اطلاع از همه چیز. آب و هوا است رو با perspicuity و فلفلی با جوک هایی که, ریف, در موضوعات تکراری. یک مثال: "ما همین حالا در خدمت مسافران زمان در اینجا. یک مسافر زمان پیاده روی را در یک بار." و یکی دیگر: "س: چگونه یک یکتاپرستی راه رفتن بر روی آب چیست ؟ یک: او منتظر می ماند تا زمستان."

همانطور که در Dept. از حدس و گماناین تلاش در کمدی به نظر می رسد به بهار تا حد زیادی از جان گذشته نیاز به دفع عذاب قریب الوقوع. آنها را کاملا موفق, البته, اما پس از آن دوباره که Offill نقطه.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن