نقد و بررسی | 'John Lewis: خوب مشکل است به موقع مستند

اگر چه این بخش, الهام بخش, مستند در مورد هوش سیاه, congressman John Lewis (D-گرجستان) wends راه خود را از حقوق

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

اگر چه این بخش, الهام بخش, مستند در مورد هوش سیاه, congressman John Lewis (D-گرجستان) wends راه خود را از حقوق مدنی دهه 1960 فعالیت خود را از طریق سالمند دولتمرد نقش در dem-حکومت کنگره 2019 در فیلم احساس می کند به خصوص اگر به طور تصادفی — به موقع در زمان اواسط سال 2020 malaises. با سریع معراج BLM تظاهرات و تشدید آگاهی از تنش های نژادی و سیستمیک تعصب مدیر سحر پورتر لوئیس doc گویا مهم داستان بازگشت به میراث از زندگی در امریکا توسط chronicling جانباز نیروگاه که نقل مکان کرد و از خیابان ها در اثر تغییر از درون نظام است. Vis a vis عنوان لوئیس صحبت از تاثیر اولیه حقوق مدنی آواتار رزا پارکس و مارتین لوتر کینگ (یک مربی شخصی) که الهام بخش او را به "دردسر چیزی که من تماس خوب مشکل است."

سلما در آلاباما است که چیزی از تکرار موتیف برای لوئیس و این فیلم: او راهپیمایی وجود دارد و در سال 1964 که در آن او مجروح شد توسط طوفان trooping پلیس و بازگشت چند بار در مراسم بازدید با رئیس جمهور اوباما کارتر, G. W. بوش و دیگران. لوئیس دستگیر شد بیش از 40 بار در طول زمان خود را به عنوان یک فعال سیاسی در نهایت ورود به حلقه سیاسی در سال 1986. به جای اقدام شسته و رفته گاهشناسی فیلم عاقلانه صلیب بخیه های مختلف خود تلاش در کاپیتول هیل و به معنای واقعی کلمه در این خیابان در '60s و 70s. به عنوان لوئیس می گوید: در اوایل فیلم "ما آمده ایم تا کنون ساخته ایم خیلی پیشرفت اما به عنوان یک ملت و به عنوان یک مردم ما نه کاملا هنوز وجود دارد. ما مایل به رفتن است." بخشی از آن مسافت پیموده شده از پیشرفت تا کنون می توان به این نمونه مدافع نژادی عدالت — یک داستان گرمی منتقل اینجا.

John Lewis: خوب مشکل باز می شود جمعه, جولای 3 در Riviera تئاتر.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن