COVID چه بعدی: آیا غرب آماده برای یک دوم سنبله? به ما بپیوندید برای زنده

ایالات متحده آمریکا امروز شبکه اطلس گروه منتشر شده 9:36 AM EDT Jul 29, 2020در هیچ کجای این کشور یک منطقه آگاه

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

در هیچ کجای این کشور یک منطقه آگاه تر از COVID-19 تاثیر از غرب.

اما نرخ ابتلا به عفونت کاهش یافته و به پایین ترین سطح خود در اینجا در هفته های اخیر حتی به عنوان آنها افزایش یافت و به بالاترین رکورد در بیش از 30 کشورهای دیگر (عمدتا در جنوب و غرب).

حال سوال این است: چگونه به خوبی آماده هستند شمال شرقی آمریکا و یکی دیگر از سنبله? می توانید تجربه قبلی ما — با هزاران نفر از مرگ, غرق, بیمارستان ها و توقیف اقتصاد — کار به اطلاع ما چگونه پاسخ دادن به یک پیش بینی موج دوم?

به ما بپیوندید برای یک Facebook live بحث در مورد آنچه که ما آموخته ام و که در آن ما را از اینجا به میزبانی رایان راس (APP.com) و شامل خبرنگاران جو Spector (ایالات متحده آمریکا امروز شبکه ایالت نیویورک) اسکات فالون (NorthJersey.com) و Lindy Washburn (NorthJersey.com).

در اینجا چگونه به سازمان دیده بان

  • که در آن: Asbury پارک مطبوعات NorthJersey.com, مرکز اسناد انقلاب اسلامی, روزانه, رکورد, پیک, پست, LoHud دموکرات و تاریخچه, مجله poughkeepsie مطبوعات و خورشید-بولتن و recordonline.com Facebook pages
  • زمان: چهار شنبه, جولای 30 @ ظهر

COVID-19 کشته و دهها هزار نفر در غرب ناشی از بیکاری گسترده و غرق در اقتصاد است. ایالات متحده آمریکا امروز شبکه اطلس گروه راه اندازی کرده است آن سری که به بررسی آنچه که دولت اشتباه کردم در پاسخ به این ویروس چه سیاست ها در نهایت کار کرده — و چگونه متحده در حال برنامه ریزی اگر coronavirus خوشه در پاییز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن