نقد و بررسی | کوین بری شب قایق به طنجه

"این درست نیست می گوید:" چارلی ردموند یکی از دو شخصیت اصلی در کوین بری بی نقص و سرگرم کننده رمان شب قایق به طن

توسط NEWSWORLDS در 5 خرداد 1399

"این درست نیست می گوید:" چارلی ردموند یکی از دو شخصیت اصلی در کوین بری بی نقص و سرگرم کننده رمان شب قایق به طنجه. بهترین دوست و گاهی رقیب موریس Hearne پاسخ می دهد: "این یک پایان به یک کل راه بودن است." چارلی تایید می کند که مفهوم: "امثال من و شما نمی خواهد عبور از این راه دوباره." جای تعجب نیست که با توجه به بری ستمکار حس شوخ طبعی "در راه بودن" این دو به سرعت پیری Irishmen در حال بحث است و نه ماهیگیری و یا کشاورزی اما قاچاق مواد مخدر.

اقدام اصلی این رمان در شهرستان بندر الگسیراز در اکتبر شب در سال 2018 و چارلی و موریس وجود دارد امیدواریم از دیدن موریس دختر بیهوده که رفته به زمین در میان افراد جوان که "حمل کوله پشتی سنگین" که "مو پوشیده شده است در dreadlocks" و که "لباس های کهنه خود پوسته مهره قهوه ای است." پراکنده بین الگسیراز فصل که در آن "باران می افتد که اگر به شستن ما ناچیز گناهان دور" در حال تمدید فلش بک نشان دادن زندگی — گاهی اوقات هیجان انگیز اغلب خشونت آمیز و همواره اشتباه — که به رهبری چارلی و موریس به جایی که آنها هستند.

وجود دارد بیش از یک کمی ساموئل بکت در این گفت و گو از دو has-been گانگستر و پیش بینی بیهوده ورود در کشتی از طنجه است نه بر خلاف waiting for Godot. مانند بکت بزرگ بازی شب قایق به طنجه است, افسرده, اما آن را بسیار بیش از حد شارژ با شوخ طبعی و ریتمیک زبان است که بسیاری از خوانندگان نمی خواهد می خواهید چارلی و موریس انتظار آن را به پایان.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب