نقد و بررسی | ماشا Gessen را 'بازمانده استبداد'

بی توجهی به زندگی انسان و وسواسی تمرکز بر روی خشنود رهبر دو ویژگی استبدادی رهبری است. ماشا Gessen نویسنده کتاب

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

بی توجهی به زندگی انسان و وسواسی تمرکز بر روی خشنود رهبر دو ویژگی استبدادی رهبری است. ماشا Gessen نویسنده کتاب های متعدد (از جمله یکی در مورد ولادیمیر پوتین افزایش قدرت) نویسنده کارکنان در نیویورکرملی کتاب جایزه گیرنده می داند استبدادی راهکار. او آخرین کتاب باقی مانده استبدادبررسی چگونه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آمده است نزدیک به حاکم امریکا مانند یک مستبد.

"Trumpian اخبار" می نویسد: Gessen, "راه بودن تکان دهنده بدون اینکه تعجب آور است." بیشتر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دستمزد جنگ علیه دولت ما و سر هر کنوانسیون و هنجار را کمتر عمومی به نظر می رسد به درک آنچه اتفاق می افتد. بخشی از این مشکل با توجه به Gessen است کلمات استفاده می کنیم. این مقادیر, "هدف" زبان مورد استفاده توسط رسانه های ما نیست تا وظیفه پوشش کسی مثل تهمت و اگر ما با استفاده از زبان اشتباه چگونه می توان توصیف آنچه که ما در حال دیدن?

با وضوح و اخلاقی نیروی Gessen استدلال می کند که ما نمی توانیم که یکی از دلایلی که چرا تهمت موفق شده در فریم حوادث با توجه به دستور کار خود دارد. به یاد بیاورید که چگونه یک جریان غیر مسلح ضعیف و ناامید پناهجویان فرار از خشونت در آمریکای مرکزی در سال 2018 شد "مهاجر کاروان" از خطرناک مهاجمان قصد حمله ما در مرز جنوبی. کلمات قاب ادراک ما. نه تنها پناهجویان و پناهندگان از مناطق جنگی و یا کشور دچار درگیری های داخلی را حمایت در حقوق بین الملل گرفتاری خود را مشاهده شده است با همدلی بیشتر از سیاست نسبت داده است به گرد مهاجران در جستجوی کار.

بازمانده استبداد است کار مهمی در پر برهه در تاریخ آمریکا است. Gessen نشان می دهد که کلمات مهم است. برای جلوگیری از Trumpism از دیکته ما آینده ما باید خودمان را اختصاص به بازپس سیاسی ما زبان است.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب