نقد و بررسی | 'مردم عادی' می درخشد نور را در صمیمیت

فوری من فکر کردم پس از پخش دو قسمت از Hulu سری مردم عادی بود که "به خدا من امیدوارم که من دانش آموزان دبیرستا

توسط NEWSWORLDS در 20 اردیبهشت 1399

فوری من فکر کردم پس از پخش دو قسمت از Hulu سری مردم عادی بود که "به خدا من امیدوارم که من دانش آموزان دبیرستان در حال تماشای این." که ممکن است صدای عجیب و غریب با توجه به آن قسمت از نگرانی دو آموزان بالا در تلاطم پرشور بعد از مدرسه ارتباط کامل لخت سینه معمولی پرت f-بمب و فرانک صحبت از نفوذ. در حالی که من شک هر یک از این محتوای غیراخلاقی بسیار از خروج از دانش آموزان به طور منظم برنامه ریزی, برنامه نویسی, مردم عادی یکی از مواد تشکیل دهنده است که من نگران است که کاملا مورد غفلت قرار گرفته در خود رسانه های رژیم غذایی: صمیمیت.

در سال گذشته سام لوینسون را HBO سری سرخوشی ما ارائه رنگارنگ چشم انداز مدرن, نوجوان, تمایلات جنسی هولناک با پورنوگرافی و شکسته را به حالت های مختلف عملکرد شئ و تحقیر. خشونت علیه بدن و در برابر فردی اعتماد به نفس به نظر می رسید همتراز برای دوره برای هر جنسی روبرو می شوند. بیشتر دلسوز توصیفاتی وجود دارد و همچنین مانند Netflix بکشد دهان بزرگکه نیمکتها تا حدودی ساده, آموزش درس به یک انیمیشن کمدی smorgasbord از نوجوانان grotesqueries. اما مردم عادی است و چیز دیگری به طور کامل. این در واقع ،

ما احساس شخصیت' خواسته بلکه خود شک خود را در ناامنی و دارای شور و شعف لذت هنگامی که کسانی که خود تحمیل موانع سقوط دور. سالی رونی تهیه کننده اجرایی co-writer و نویسنده این رمان از آن نشان می دهد اقتباس شده است به طور گسترده ای به عنوان جشن ظهور بارد از او در نسل او مرکز مناقصه ها و مزایده در گرفتن داعش و ناکامی های خاص به هزاره روان. او حساس خصوصیات در اینجا گنجانده شده توسط بازیگران جوان دیزی Edgar-جونز و پل Mescal که مسحورکننده شیمی به عنوان ماریان و کانل است که نیروی گرانشی که در اطراف کل 12 قسمت می گذرد.

چند نشان می دهد که حدود کمتر در حالی که هنوز احساس خیلی overfull. یک نوازش طولانی آرزو داشت برای یک بوسه به معده به تاخیر افتاد و سپس با اعمال چنین نرمی ما احساس لرزد از آن دریافت. وجود درام در minuteness از صمیمیت. قدرت وجود دارد در مبهم غیر قابل بحث را لمس کنید. اهرم داستان فشار و کشش این بدن. خود را در آغوش این مرکز است که از آن همه چیز تابش و باز می گرداند.

اما جوانی عشق است نه همه عاشقانه. این سال های شکل گیری و ماریان و کانل باید محاکمه خود را رو به رشد جنسی و هویت. رضایت و احترام تا حد زیادی شکل در درام خود جماع. آنها آزمایش با دیگر شیوه های بیان جنسی به عنوان به خوبی. خود ارزش و ضروری گرفتاری و رونی شرح زیر است این موضوعات از طریق به خود پیچیده قلب است.

در نهایت درست به هر آمدن از سن داستان مردم عادی است که در مورد کشف و رشد. اما بر خلاف بسیاری از نوجوان عاشقانه, آن را در مورد رشد در آن طول می کشد برای کشف حق فرد است. مردم عادی است در مورد رشد رخ می دهد که از طریق آن کشف. جنسیت ندارد هدف خط. این طیف وسیعی از تجربه است که در آن ما می توانیم خودمان را پیدا کنید. بسیاری از ما این را می دانند. کسی فقط نیاز به اجازه دهید بچه ها در راز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن