نقد و بررسی | جادوگر از ساکرامنتو: فرماندار جری براون

زمانی که او در سمت چپ فرماندار کالیفرنیا را پس از دوم دو دوره محدود در سال 2018 جری براون به حال شهرت به عنوان

توسط NEWSWORLDS در 18 خرداد 1399

زمانی که او در سمت چپ فرماندار کالیفرنیا را پس از دوم دو دوره محدود در سال 2018 جری براون به حال شهرت به عنوان یک آب و هوا و قهرمان. در اکتبر سال آخر خود را در اتاق قهوه ای, امضا لایحه ایجاد یک هدف 100 درصد برق پاک با 2045 و تا روز نهایی خود را قهوه ای اداره شد هل دادن به عقب در برابر تهمت کاخ سفید را به تلاش برای تضعیف اکشن تغییر آب و هوا.

در کتاب خود جادوگر از ساکرامنتو, Santa Barbara, resident ویلیام Smithers رنگ یک پرتره بسیار متفاوت از جری براون که بازیگران قهوه ای محیط زیست دستاوردهای در سایه. "براون" نوشتن Smithers, "اتحاد فرسوده عمومی گوشته که belies رفتار او." با تکیه به شدت در فشار حساب و دولت مطالعات Smithers اسناد چه او ديد که همه بیش از حد-دنج ارتباط بین قهوه ای و عمده نفت و گاز نگرانی مانند شورون, Sempra Energy, and Pacific Gas & Electric. مثلا به جای مخالفت با بحث تمرین هیدرولیک fracking که می تواند آلوده آبهای زیرزمینی تامین با مواد شیمیایی سمی و احتمالا باعث زمین لرزه های قهوه ای به طور فعال کمک شرکت های انرژی در تامین امنیت مجوز برای استقرار روش. چه قهوه ای درو از تلاش های خود را? درآمد مالیاتی برای دولت خزانه و کمک های مبارزات انتخاباتی برای خود و کالیفرنیا از حزب دموکرات است.

واکنش من به این کتاب بود, مخلوط شده است. من معتقدم که شهروندان در دموکراسی حق دارند بدانند که چگونه معاملات پایین که مزایای سود چه کسی و چه کسی می پردازد. ما باید مشکل وقتی سیاستمداران روشن نظارتی موانع بسیار قدرتمند برای منافع شرکت های بزرگ در ازای کمک های مبارزات انتخاباتی. چه جادوگر از ساکرامنتو فاقد یک روایت قاب. آن متکی بیش از حد به شدت در حساب های منتشر شده هر چند برخی از حساب های محکم. در حالی که این کتاب مفید را نشان می دهد تفاوت بین جری براون شهرت و اقدامات خود را یکی خواهد بود سخت فشرده برای پیدا کردن یک رهبر سیاسی از آنها همان را نمی توان گفت.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن