ریس اوج پروژه تساوی واکنش از جامعه و Chumash

در اوایل ماه ژوئن خدمات جنگل ایالات متحده اعلام کرد یک پروژه برای نازک کردن بیش از 700 هکتار از سوزنی برگها جن

توسط NEWSWORLDS در 14 تیر 1399

در اوایل ماه ژوئن خدمات جنگل ایالات متحده اعلام کرد یک پروژه برای نازک کردن بیش از 700 هکتار از سوزنی برگها جنگل و چاپارل برای پیشگیری از آتش سوزی اهداف در یک منطقه از شهرستان ونتورا backcountry شناخته شده به عنوان ریس اوج. اعضای جامعه باید تا تاریخ 14 اوت برای ارسال یک نظر عمومی در مورد این پیشنهاد که کشیده انتقاد از سازمان حفاظت از ForestWatch و همچنین اعضای Chumash جامعه که از نظر زمین به مقدس فرهنگی در سایت.

برایانت بیکر, حفاظت, مدیر ForestWatch با انتقاد از خدمات جنگل برای ارتکاب به دقیق تر و قوی زیست محیطی فرایند بررسی. "خدمات جنگل نشان داد که آنها می خواهند به استفاده از یک زن و شوهر از نقاط ضعف قادر به جلوگیری از آماده سازی و ارزیابی زیست محیطی و یا یک بیانیه اثرات زیست محیطی," بیکر گفت. "ما باور داریم که یک مشکل عمده است و تا حد زیادی شده است خروج از آنچه آژانس در گذشته انجام داده است."

هر چند خدمات جنگل در حال حاضر در یک فرآیند هدف گذاری به عنوان آنها در نظر گرفتن نظرات آنها نشان داد که آنها مایل به درمان این پروژه به عنوان یک گروه ممنوعه (CE) — یک استثنا است که اجازه می دهد تا آنها را به چشم پوشیدن یک ارزیابی زیست محیطی و یا یک بیانیه اثرات زیست محیطی تا زمانی اولیه حوزه دوره را فراهم می کند هیچ شواهد قابل توجهی اثرات زیست محیطی.

"مهم نیست که چه سطح استفاده می کنیم که آیا آن را تبدیل به یک CE و یا آن را تبدیل به یک ارزیابی زیست محیطی و یا یک بیانیه اثرات زیست محیطی ما در حال رفتن به انجام برخی از سطح از تحلیل محیطی" گفت: Gregory Thompson, رهبر پروژه برای ریس اوج پروژه. اما بیکر تاکید کرد که مشکل نهفته است در این سطح از تحلیل محیطی: CE پروژه تقریبا به عنوان قوی در ملاحظات خود را به عنوان پروژه با ارزیابی های زیست محیطی و یا تاثیر اظهارات.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


یک جزء قابل توجهی از این پروژه ورود و خروج کارمندان و سوزنی برگها درخت حذف. علاوه بر این 300 هکتار از چاپارل راهنمای برگزار خواهد شد که تهدیدی برای گونه های پرنده بستگی دارد که در چاپارل. دیگر در معرض خطر حیات وحش شامل خرس های سیاه و سفید کوه, شیرها, بابکتس و بسیاری از گونه های گیاهی.

مارکوس لوپز, Sr. که در خدمت به عنوان قبیله ای از صندلی های Barbareño Chumash قبیله ای شورای قوی ابراز مخالفت با این پروژه به عنوان پسرش مارکوس لوپز جونیور زمین به نام Iwihinmu در Chumashan زبان دارای تشریفاتی مقدس و ارزش تاریخی به منطقه قبایل.

"Los Padres جنگل ملی و رویکرد خود را به عنوان یک نهاد [تا] بعضی از نهادی نژادپرستانه نگرش مردم بومی در سیاست ها و روش های" لوپز, Sr. گفت. "هنگامی که آتش سوزی وجود دارد و هنگامی که وجود دارد را از دیگر فعالیت های آنها با ما تماس بگیرید پس از این واقعیت و نه دست اول" او ادامه داد: ابراز ناکامی خود را در عدم گفت و گو و قبل از قبل رضایت آگاهانه و مشاوره از مردم بومی برای پروژه های شبیه به این.

تامپسون گفت که Chumash اعضای قبیله ای ارائه نظرات در طی یک جلسه مشترک و خدمات جنگل در نظر دارد برای کار با قبایل محلی در آینده است.

این Lopezes' ارزیابی از وضعیت متفاوت بود ، "این پیشنهاد فاقد فرهنگی حمایت [و] مشاوره مناسب و قرار دادن آنها در سبد قبل از اسب. هنگامی که شما انجام یک فعالیت فرهنگی منطقه حساس شما آن را غیر روحانی و فرهنگی مانیتور یا مشاوران کار با شرکت های ساخت و ساز. این گزارش نمی کند که" مارکوس لوپز جونیور گفت.

زیر نامه ای از Congressmember Salud کربجل و گسترده جامعه واکنش مهلت برای اظهار نظر عمومی تمدید شد به اوت 14 از 30 ژوئن.

اطلاعات پروژه را می توان در ایالات متحده جنگل خدمات سایت اینجا و ForestWatch نظر پورتال را می توان در اینجا یافت نشد.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن