کار جاده unearths اوایل 1800s چوبی آب لوله در نیویورک

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 4:20 PM EST Feb 26, 2020در سال 1816 زمانی که پیاده قاطر و اسب سفر در خ

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

در سال 1816 زمانی که پیاده قاطر و اسب سفر در خیابان های تازه تاسیس نیویورک شرکت آب نصب شده چوبی لوله آب در اطراف استعماری دادگاه در آن زمان واقع در مرکز شهر میدان.

دو هفته پیش خدمه ساخت و ساز کشف شده است که 204-سال-های چوبی قدیمی اصلی آب در قاره مربع در حالی که به جای جریان اصلی آب همراه جورج استریت در نیویورک.

آن را پیدا کنید که هیچ کس انتظار می رود.

خدمه بودند حفر زمانی که آنها را شکست و از طریق لوله های چوبی, گفت:, JT دست افسر ارشد عامل با نیویورک شرکت آب. کارگران در ابتدا فکر می کردند که ضربه پیر برقی روابط اما پس از آن که کشف آن را رها چوبی آب است.

تازه برش 2-پا بخش اصلی که در حال حاضر نشسته در داخل نیویورک شرکت آب ، مقدس از ورود چهار اینچ قطر سوراخ در وسط آب به جریان از طریق. اصلی لوله آب خواهد شد بر روی صفحه نمایش به کمک بگویید این شرکت داستان.

"هر زمان که شما می توانید لمس تاریخچه شرکت — ما در نقشه های ما; شما می توانید نوع از دیدن چه چیزی وجود دارد — اما به واقع افشای چیزی می خواهم که قادر به لمس آن قادر به بوی رزین از ورود به سیستم است که به خاک سپرده شده است برای بیش از 200 سال است که به عنوان روز" دست گفت.

جورج خیابان جاده کار: در اینجا یک به روز رسانی در کار باعث سردرد

راه کار: کار بر روی I-83/مونت رز خیابان می تواند گسترش به 2021, PennDOT می گوید:

در خدمت مشتریان مبارزه با آتش سوزی

شرکت آب تا به حال 35 مشتریان در سال 1816. امروز کسب و کار در خدمت بیش از 70,000.

در سال های اولیه سیستم آب بود و عمدتا برای مبارزه با آتش سوزی دست گفت. این سازه در نیویورک ساخته شد از چوب و بسیاری از آتش سوزی آغاز شد. داخلی برای استفاده از آب در خواهد آمد.

آتش نشان خواهد یک سوراخ در آب اصلی و استفاده از یک دست تلمبه زن برای کشیدن آب از لوله برای مبارزه با آتش. پس از اینکه خواهد درایو های چوبی وصل به آب است. به همین دلیل شیرهای آتش نشانی اغلب شناخته شده به عنوان آتش شمع, او گفت:.

امروز نیویورک شرکت آب هنوز تامین آب برای مبارزه با آتش سوزی در حالی که همچنین ارائه آن را برای استفاده در خانه و کسب و کار.

در این آتش سوزی که آسیب دیده و چهار ردیف خانه در نیویورک در روز شنبه شرکت آب عرضه 1.6 میلیون گالن برای خاموش کردن شعله دست گفت.

بیشتر: این رستوران در هفته York زمان! در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن از جمله منوها برای سال 2020

بیشتر: چرا صورتحساب مالیات ممکن است به ترک برخی از مردم خاراندن سر خود را در این سال

بیشتر در معرض خطر: تاریخی Strickler خانه رعیتی در نزدیکی نیویورک شهرستان, زندان باعث می شود در معرض خطر لیست برای Pa.

شرکت آب سرمایه گذاری در آینده

در سال 1816 چوب و سیاهههای مربوط به هزینه دو سنت در هر پا. دست گفت او فکر لولههای ساخته شده از چوب بلوط یا ملخ اما بخش بود که فقط حذف شده از مربع بوی کاج.

این شرکت در حال حاضر در چهارم آن آب اصلی جایگزین. لوله های چوبی استفاده می شد از سال 1816 به سال 1840. لوله های چدن و پس از سال 1840 تا سال 1890. بزرگتر چدنی لوله های نصب شده در اواخر 1800s.

در حال حاضر 10 اینچی سیمان اندود شده چدن در حال نصب به جای لوله های قدیمی. هزینه آن $220 پا نصب شده است.

این لوله ها انتظار می رود به 100 سال گذشته دست گفت.

برای مشترکین: از چه قرار است بهار در امتداد مسیر 616?

Kinsley ساخت و ساز کار کرده است پس از بهار گذشته به جای خط از Rathton جاده به طاق خیابان. این پروژه است که مصرف بیش از حد انتظار به دلیل آب و مسائل و تاسیسات زیرزمینی.

شرکت آب دوست دارد به آن می گویند وجود دارد ، آب اصلی است که در پایین زیر آب و برق دیگر. خدمه مجبور به کار در اطراف گاز و برق و خطوط ارتباطی به نصب لوله های جدید.

این کار انتظار ها به پایان رسید در اواسط ماه مارس با توجه به شرکت.

این مهم برای سرمایه گذاری در آینده دست گفت. "اگر شما سرمایه گذاری نیست امروز آن را نمی خواهید به آماده شدن برای فردا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن