مدل نقش نمایش اعتماد به نفس و در عین حال برای تلفن های موبایل whiny جدید تک

درجه: 3.0/5.0 تاکر Pillsbury می خواهد شما را به می دانم که: او "لازم نیست هیچ کس." Pillsbury که می رود به نام

توسط NEWSWORLDS در 17 خرداد 1399

درجه: 3.0/5.0

تاکر Pillsbury می خواهد شما را به می دانم که: او "لازم نیست هیچ کس."

Pillsbury که می رود به نام مرحله, نقش, مدل, منتشر شد, جدیدترین تک "برای مردم در پشت" که بازگو تجارب خود را با دوستان و ناگهانی توجه در یک پست-شهرت شیوه زندگی, مارس 27.

"آنها شروع به درخواست برای برخی از رایگان s— و imma ترک سریع/ خنده دار چگونه برخی از افراد تغییر تا زمانی که شما تغییر دهید تا," او می گوید: در آیه اول است. در حالی که این خطوط انجام بازشماری تجربه است که او تا به حال این خراب احساسات صدای شکایت و با هم انداخته است.

نقش مدل امضا به interscope Records در سال 2018 شده است و در یک مسیر رو به بالا به شهرت بوده است. اغلب در مقایسه با پسر بچه-bandish هنرمندان انفرادی مانند عمر آپولو و Cuco, Pillsbury باعث می شود آهنگ برای همه شما lo-fi مطالعه لیست پخش و پاتوق جلسات.

این هنرمند موسیقی در Spotify قدمت آن به سال 2017, زمانی که او برای اولین بار ارسال شده خود را, EP, آریزونا در تابستان. آهنگ "حداقل" و سپس در زمان خاموش پس از آن منتشر شد که در يک سال گذشته در حال حاضر هدف قرار دادن در بیش از 9 میلیون جریان در Spotify در.

استراحت به راحتی در اما همچنین به چالش کشیدن اتاق خواب, پاپ, ژانر, Pillsbury تمایل به شکل دادن به آهنگ های خود را با خوش بین, sparkly تولید سبک است که از hip-hop سنت. "برای مردم در پشت" یک مثال از این نوع سیالیت جذاب برای مخاطبان جوان در حالی که ترکیب رادیو پسند عناصر.

این آهنگ شروع می شود با یک ارگانیک سر دوز برای تلفن های موبایل است که باعث می شود شنوندگان تصویر یکی از کسانی که در ضرب و شتم تولید ایستگاه از اواسط 2000s ، خود را باز فریاد "حجم نمی خواهد به هیچ بالاتر" کاهش حق تعقیب در معرفی سرخوردگی که به ظاهر با الهام از این نسخه.

در حالی که این آهنگ صادق است callout از مردم او مواجه شده است اما Pillsbury نمی تواند کمک کند اما در سراسر آمده به عنوان فقط یک کمی بیش از حد whiny.

حدود یک دقیقه به آهنگ های خود را با موضوع شروع به گرفتن خسته شده اید. "به من اجازه دهید در ادامه به شما بگویم که چگونه بسیاری از مردم از من بزرگ شده در حال تلاش برای استفاده از شهرت" هنرمند به نظر می رسد می گویند. بله, آن را می خورد که دختران که نادیده گرفته شما در دبیرستان در حال حاضر می خواهم به اویختن اما تکرار این سرخوردگی در بسیاری از مواقع بدون ماده بسیار کمک نمی کند.

عنوان آهنگ نقش از محبوب عبارت "آن را می گویند با صدای بلند برای مردم در پشت" اغلب به عنوان نشانه ای از حمایت وقتی کسی باعث می شود بیانیه ای جسورانه. در این آهنگ وجود دارد فقط بیش از حد بسیاری از این بیانیه های جسورانه و پیام می آید و بیشتر به عنوان یک دفتر خاطرات از به عنوان یک "ترک اونا لال" اعلام. حتی اگر او می گوید: "برخی از افرادی که gon' نیاز به این کار" به نظر می رسد مانند Pillsbury خود را ممکن است تنها یکی واقعا نیاز به این آهنگ وجود داشته باشد.

تنها پوشش را نشان می دهد فقط بخش فوقانی هنرمند چهره در برابر یک پس زمینه سفید. معلق در هوا بالاتر از او است آنچه به نظر می رسد مانند یک نقره هاله. آهنگ پیام به طور کلی در نتیجه از دست داده می شود در این تصویر به اظهارات پرتاب بین بودن خود ستایش و ادعای بی گناهی در برابر این نرم متجاوزان.

"برای مردم در پشت" است که در نهایت یکی از مدل نقش ضعیف تر آهنگ. در حالی که اعتماد به نفس خود را در آهنگ ستوده است, آن را فقط ارائه نشده در بالغ ترین راه است.

Pillsbury بسیاری از بالقوه به عنوان یک افزایش هنرمند اما این آهنگ یکی از آهنگ هایی که تعریف می کند که بالقوه است.

تماس با Skylar د پل در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @skylardepaul.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب