'رول با مشت:' نیویورک شهرستان شناگر می یابد و بعد از تقسیم من برنامه لغو می شود

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 26, 2020در ابتدا کامرون سرعت احساس چیزی

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

در ابتدا کامرون سرعت احساس چیزی جز ویرانی.

او را صرف بیشتر از سال آخر خود را در مرکزی نیویورک به دنبال به جلو به کالج او را شنا حرفه ای احساس کرد که او تا به حال برداشت کامل مدرسه خود را در بخش من East Carolina.

همه چیز او به دنبال به جلو به در آمد به توقف در مارس 21 زمانی که شرق کارولینای اعلام کرد آن را برش چهار دو و میدانی برنامه از جمله مردان و زنان شنا به دلیل مالی کسری بدتر ساخته شده توسط coronavirus بیماری همه گیر.

در زمان عدم قطعیت برای ورزشکاران در تمام سطوح با سرعت خودش رو به آینده ای نامعلوم.

"این احساس دنیای من بود غارنوردی در بر خودم او گفت:" در مورد دریافت این خبر که دزدان دریایی شنا برنامه قطع شد. "من نمی دانم اگر من می خواهم برای پیدا کردن یک کالج جدید و یا یک سال فاصله است.

"وجود دارد فقط آنقدر در رفتن را از طریق ذهن من است."

مربوط به: 'نه بیرون رفتن آسان:' نیویورک شهرستان شناگر امید به نجات او NCAA بخش تیم

بیشتر: بازی های المپیک به تعویق افتاد: چه حالی داره Fickinger دیگر شنا امیدوار حرکت uncharted waters

یک ماه بعد می تواند با سرعت کمی راحت تر نفس کشیدن و حتی اگر هنوز هم وجود دارد برخی از صدمه و ناامیدی.

مرکزی نیویورک و نیویورک YMCA فاصله شنا, ستاره متعهد به بخش من دانشگاه فلوریدا آتلانتیک در آغاز ماه ژوئن. او می تواند واجد شرایط برای رقابت در فصل آینده — فرض کنید یک فصل اتفاق می افتد — چون NCAA انتقال و recommitment قوانین محدود نمی ورزشکاران که اصلی مدرسه قطع برنامه های خود را.

به عنوان یک علاوه بر این اواخر به FAU فهرستی سرعت نمی خواهد که یک بورس تحصیلی در فصل آینده مثل او را داشته ام و در کارولینای شرق. اما در حال حاضر که تمرکز خود را.

او خوشحال به این فرصت را به رقابت بپردازند.

"من انجام می شود با سفر من با شنا" سرعت گفت. "من می خواهم را به پایان برساند آن را در خود من شرایط است."

تصمیم گیری در مورد آینده اش

East Carolina شنا به طور سنتی بسیار رقابتی و آن مردان و تیم برنده آن کنفرانس قهرمانی این سال است. اما سرعت متعهد به مدرسه در ماه نوامبر گذشته برای بیش از فقط موفقیت خود را در استخر.

او عاشق پردیس. او از مربیان و شناگران. او دوست داشت که او دوست خوب از نیویورک YMCA غرب نیویورک مگان فرانسوی بود که در حال حاضر در این فهرست هستند.

او ناگهان مواجه با پیدا کردن آن ها در یک مدرسه جدید در حدود سه ماه قبل از سال اول برنامه ریزی شده بود برای شروع.

یا او تا به حال این گزینه را شنا حرفه ای و هنوز هم به کارولینای شرق به عنوان یک دانشجو. این مدرسه هنوز هم افتخار ورزشی خود را به بورس فقط برای سال اول خود را.

"این قطعا یک گزینه در ابتدا" سرعت گفت. "من دوست داشتم همه چیز در مورد مدرسه و دانشگاه. که بخش بزرگی از دلیل من متعهد وجود دارد در وهله اول است."

در همان زمان ECU زمان شناگران در تلاش بودند به افزایش حمایت و پول برای بازگرداندن این برنامه در دانشگاه. سرعت امیدوار چیزی می تواند انجام شود و او حتی فیلم برداری یک فیلم برای تیم آنلاین کمپین درخواست برای پشتیبانی.

یک change.org درخواست برای نجات شنا برنامه را دریافت کرده است بیش از 19,000 امضا. این تیم مطرح شده بیش از $500,000 در وعده و بیش از $13,000 در GoFundMe صفحه. آنها متعهد شده اند برای اهدای بخشی به ویژه بازی های المپیک, شنا, صرف نظر از نتیجه از مبارزات انتخاباتی.

اما کارولینای شرق ورزشی, گروه که پیش بینی 10 میلیون دلار زیان برای سال مالی داده نشده است نشانه ای که آن را تجدید و احیا این برنامه است. مدرسه به بودجه 1.5 میلیون دلار همراه برای مردان و زنان شنا کردن برنامه ها در سال 2020 است.

پس از رفتن بیش از گزینه خود را با پدر و مادر خود را و تصمیم گیری او می خواست برای ادامه شنا با سرعت شروع به رسیدن به دیگر دانشگاهی شنا کردن برنامه های.

او تنها نبود که میل. او گفت: برخی از هموطنان خود را کارولینای شرق استخدام شد و در حال حاضر به دنبال فرصت های دیگر و دزدان دریایی دستیار سر مربی کتی مور او را تشویق به تماس با دیگر مربیان اگر او می خواست برای حفظ ،

در یک پیام متنی شنبه, فرانسوی گفت: او قصد دارد برای باقی می ماند در کارولینای شرق به عنوان یک دانشجو و در نظر گرفتن رقابت در باشگاه شنا اگر برنامه نیست دوباره. او در گفتگو با نیویورک دیلی رکورد در پایان ممکن است در مورد تمایل خود را برای نجات شنا تیم.

هنوز هم با سرعت گفت: آن را دشوار است به روی ECU حتی اگر آن بود تقصیر او نیست او در چنین یک وضعیت دشوار.

"این واقعا سخت بود. من تقریبا احساس مانند یک خائن حتی اگر من می دانستم که من نمی باید یک تیم برای خیانت" او گفت:. "مربیان بسیار مفید بوده است و این تیم خیلی دوستانه نبود احساس نیاز به حرکت می کند."

راه اندازی مجدد استخدام در پرواز

او شروع به ایمیل من بخش شنا مربیان شروع با سین سیناتی و پس از LSU, کارولینای جنوبی کارولینای شمالی ویلمینگتون و دلاور.

مشکل این بود که تعداد کمی از مدارس بود اتاق خود را در فهرست اسامی با فرایند استخدام داشتن به پایان رسید ماه پیش.

در حالی که در فلوریدا آتلانتیک تا به حال شده است یک مدرسه است که در اصل در رادار سرعت گفت: پدر و مادر خود را قبلا پیشنهاد او نگاه در مدرسه. او گفت: کارکنان مربیگری این تیم را فکر او می شود مناسب است و او را در بر داشت یک جایی در این تیم منجر به تعهد خود.

واقع کمتر از یک ساعت در شمال میامی در بوکا راتون فلوریدا آتلانتیک رقابت در ساحلی دانشگاهی ورزشی انجمن برای مردان شنا و سوم به پایان رسید در کنفرانس این فصل است. سرعت که به پایان رسید و سوم و چهارم در 500 متر آزاد در منطقه 3 قهرمانی دو سال گذشته گفت: او باید یک فرصت خوب برای رقابت به عنوان یک فاصله شناگر در مدرسه.

و در حالی که او نمی خواهد که کمک هزینه های تحصیلی ورزشی در فصل آینده او می تواند کسب یکی پایین جاده. او گفت که او در بازدید از مدرسه با خانواده اش در اوایل این ماه در طول تعطیلات سریع.

"وجود درختان نخل در همه جا و آن را مانند یک واحه" سرعت گفت. "این بسیار متفاوت از هر چیزی من تا به حال انتظار می رود."

با سرعت گفت: او شروع به آموزش دوباره با نیویورک YMCA تیم رقابتی است که قادر به نگه داشتن ساختار تمرینات در گراهام آبزی مرکز در حال حاضر که York County وارد "سبز" فاز از رژیم صهیونیستی است. تام گرگ بازگشایی طرح است. او گفت که او را هیجان زده می شود در همان تیم سابق مرکزی هم تیمی الک Peckmann که به تازگی منتقل شده از پن استیت به FAU.

او گفت که او آموخته است که یک درس با ارزش در طول ماه گذشته در مورد دست زدن به چالش هایی که زندگی به شما می اندازد.

"عظیم چیزی است که یادگیری به رول با مشت" سرعت گفت. "داشتن چیزی راه اندازی و سپس آن را گرفته و دور آن را به من آموخت همه چیز نیست همیشه حل و فصل. شما باید برای درک و لذت بردن از هر لحظه."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب