روم به سبک پیتزا بازدید سانتا باربارا

ماه گذشته دو روز قبل از Aymiee و کوین Ricks شد مجموعه ای برای باز کردن Noemi پیتزا Romana در بالا خیابان دولت

توسط NEWSWORLDS در 30 تیر 1399

ماه گذشته دو روز قبل از Aymiee و کوین Ricks شد مجموعه ای برای باز کردن Noemi پیتزا Romana در بالا خیابان دولت آنها مشتاقانه گوش به ضخامت ایتالیایی لهجه Massimiliano Saieva. پیتزا استاد بود جزئیات خمیر را با 72 ساعته فرآیند تخمیر آبی-جراحی تابه و حرارت-گرفتن کوره های مورد نیاز برای کامل نرم و روح و در عین حال ترد پوسته روم به سبک پیتزا.

"خمیر سالم است و آن را همه چیز در مورد ظرافت — این ترکیب کاملی از آشپزی و پیتزا" گفت: Saieva در حالی که مشغول به کار در درخشان آشپزخانه جدید از سابق پیتزا گورو که Rickses خریداری شده در ماه فوریه و مجموعه ای در مورد تبدیل به اولین رستوران. "در حال حاضر لحظه ای برای رومی پیتزا. آن را نه تنها مرسوم در ایالات متحده آن را نه فقط در اروپا است. آن را در همه جا."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


این زوج به تازگی فارغ التحصیل از Saieva رومی پیتزا آکادمی در میامی بنابراین معلم خود آمده بود غرب برای نهایی درس قبل از آنها راه اندازی Noemi. با هم آنها آموزش Noemi را آشپز جوان جوزپه Dattilo و کوئنتین De Haro, شماره گیری در دستور افزایش سرعت فر و تمرین خود را supplìاست که رم به شکل تخم مرغ و پنیر-نسخه پر از Sicilian risotto به نام آرانچینو.

پس از روم به سبک پیتزا قطع معمولا به ترتیب از بزرگ مستطیل شکل پای همین دلیل است که با دقت بیشتر شناخته شده به عنوان پیتزا al taglioیا "در برش" — Saieva بود به خصوص در مورد Noemi را تنها خدمت تابه. "این است که برای اولین بار در ایالات متحده ساخت روم به سبک افراد گفت:" Saieva. او باید بداند که او تخمین می زند دانش آموزان خود را باز کرده اند بیش از 80 درصد از موجود روم به سبک پیتزا مفاصل در کشور است.

"ما فقط می خواستم چیزی را به سانتا باربارا که نبود اینجا کلیک کنید" گفت: Aymiee Ricks که زندگی در شهر برای دو دهه بوده است. "هستند بسیاری از ناپلی به سبک پیتزا مکان اما هیچ رومی-سبک."

عکس: Daniel Dreifussپیتزا مربع در Noemi, پیتزا, a new Roman سبک پیتزا محل در بالا خیابان دولت.

این روند در زمان خاموش در ایالات متحده حدود سه سال پیش هنگامی که آمریکا خواران آغاز شد استقبال ضخیم تر مربع شکل روم به سبک پیتزا به عنوان قرابت به دایره و مثلث غالب وابسته به شهر ناپل ، رم pizzaiolo گابریل Bonci تحویل به سبک شیکاگو با هیاهوی بسیار در ماه اوت سال 2017 پس از تقریبا بلافاصله در کالیفرنیا توسط il Romanista در ال سگوندو و پرتو سه گانه در, Highland Park.

این Rickses نگه داشته می تواند پیتزا گورو مفهوم زنده اما می خواستم به روز کردن فضا و انجام کاری جدید است. خود خوراکی پژوهش منجر به تجلی آمد که پس از بازدید il Romanista. "من سوار یک ساعت و نیم به اینجا و آن را هنوز هم ترد" گفت: Aymiee. "من می دانستم که پیتزا."

آنها ملاقات خود پیتزا گورو در رومی پیتزا آکادمی. متولد سیسیل اما مطرح شده در نزدیکی رم Saieva زد یک رستوران ایتالیایی در کاراکاس, ونزوئلا به مدت هفت سال. او دستور العمل های سنتی اما پس از آن رو مبتکر به عنوان به خوبی. "من این کار را انجام مدرن با طبخ پیتزا," او توضیح داد. "من در ساخت پیتزا با فوم, فقط به بازی در اطراف."

به عنوان ونزوئلا رشد خطرناک Saieva به میامی نقل مکان کرد و باز چه ممکن است این کشور در روم به سبک پیتزا فروشی در سال 2012. او شروع به آموزش به عنوان یک به نفع اما این دانشجو در ادامه به پیروزی بین المللی پیتزا رقابت پس از بهره رشد داشته است. او باز رومی پیتزا آکادمی در سال 2016 و در حال حاضر جغجغه خاموش برنده جایزه, دانش آموزان, Michelin آشپز دوستان و مشتریان مشاوره سریع تر از یک قلم می توانید نگه دارید تا.

گذشته از کوین کار در یک پیتزا مشترک خود را در طول UCSB روز و Aymiee پدر داشتن یک تایلندی محل در آتواتر زمانی که او بچه بود رستوران ها یک نام تجاری دنیای جدید برای Rickses. او با این نسخهها کار به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار برای یک شرکت سرمایه گذاری روز و او [تا recentlyTK] به عنوان یک مدیر عملیات برای محیط زیست شرکت. آنها را دیدم این رستوران به عنوان یک فرصت کسب و کار جالب و نام آن را پس از خود نائومی, امید بستن به ایتالیایی تلفظ.

"او ما معجزه نوزاد او را بسیار گرانبها به ما گفت:" Aymiee توضیح داد که پزشکان گفته بود آنها نمی توانست یک کودک با هم. "در حال اجرا یک رستوران است مانند بالا بردن یک کودک است. شما واقعا باید به اینجا."

این Ricks به آسانی اعتراف بندی می توانست بهتر و COVID-19 pandemic آیا تاخیر در باز کردن. اما پیتزا رستوران ها سنگ بنای آمریکا takeout و تحویل تجربه به طوری که آنها استقامت خدمت خود را اول برش در ژوئن 27. آنها همچنین خدمت کالزونه, سالاد, ساندویچ, و تر, و در حال حاضر باز هر روز از هفته است. Noemi ارائه به سن رقو و دیگر در نزدیکی محله و با استفاده از PostMates و Grubhub برای سفارشات از دورتر.

بر Noemi را باز Saieva بازگشت به میامی آماده به دانشجویان جدید. "من فقط نشان می دهد روش که کار من," او توضیح داد. "زمانی که من دانش آموزان انجام می دهند من می گویند بله من یک هنرمند هستم.'"

3534 دولت سنت; (805) 869-2119; noemipizza.com


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن