رز لس آنجلس را به وجد

من اولین بار خوردن یک خوراکی یک کابوس بود به حداقل می گویند. من wolfed یکجور دوربین عکاسی کردن, تلاش برای جلو

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

من اولین بار خوردن یک خوراکی یک کابوس بود به حداقل می گویند. من wolfed یکجور دوربین عکاسی کردن, تلاش برای جلوگیری از بی رحمانه مخلوطی از طعم نشستن مانند چسب بر زبان من; من آگاه است که من باید خورده همه چیز. کافی است بگویم من نگران در مورد خوراکیهای بوده است.

من به تازگی تصمیم به سعی کنید گل رز لس آنجلس را به وجد دارد که حشیش تزریق, ترکی-لذت-esque آب نبات. بنیانگذار شرکت ناتان Cozzolino معتقد است مردم خوراکی شروع باید جادویی. و اگر چه آن را اولین بار من گل رز به وجد تجربه دلربا.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


من یک کودک بود که من یاد گرفتم در مورد ترکیه به وجد لطف C. S. Lewis, را, شیر, جادوگر و کمد لباس. از آن به بعد من همیشه فکر جویدنی آب نبات به عنوان خارق العاده جیب بهشت است. من نمی خواهد می گویند که Edmund Pevensie درست بود به فروش خانواده اش برای درمان, اما من می گویم که من می دانستم که من رفتن به یک زمان خوب از اول من نیش می زنند. دلخوشیها فقط ساده و لذت بخش به خوردن آنها شرکت با هیچ بحران جویدنی بدون احساس چسبندگی و آنها خوشمزه هستند.

تشکیل شده در جولای 2018 افزایش لس آنجلس شروع ابتدا به عنوان یک شاهدانه-گل در حال رشد کسب و کار گفت: Cozzolino در مصاحبه اخیر خود با مستقل. در ماه آوریل گذشته, اما آنها شروع به انتقال به خوراکیهای پس از یک سال بی ثبات شاهدانه فروش. به عنوان تجربه تولید کنندگان Cozzolino و تیم او دم خود را به وجد زنده روزین که سرآشپزها ایجاد سایت. کلوفون است کنسانتره تولید شده از یک فرایند استخراج است که شامل صفحات فلزی گرم فقط به اندازه کافی به نوبه خود رطوبت از گیاهان شاهدانه به بخار. این روش منتشر THC و حفظ ترپن ها و دیگر کانابینوئیدهای.

عکس: حسن نیت ارائه میدهد دلخوشیها ساخته شده با روزین که سرآشپزها ایجاد سایت

پیگیری با کیفیت بالا و تمام مواد تشکیل دهنده طبیعی است که اولویت برای افزایش لس آنجلس. "اگر شاهدانه است که به, پزشکی, پس از آن ما می خواهیم همه عناصر طبیعی" Cozzolino گفت. "خوراکیهای اغلب سعی کنید به ماسک طعم اما گل نخست عنصر. ما با کار عالی کشتکار و هرگز سعی کنید به ماسک را با آب نبات شیرین عطر و طعم." واقع در یک اکوسیستم از کشاورزان آنها را, مطمئن شوید که تمام مواد تشکیل دهنده آنها ملاحظه منابع. Cozzolino حتی قصد دارد به بوته باغ ظرف خود را 10 هکتار تسهیلات و تبدیل به یک حلقه بسته با نام تجاری.

هنگامی که من در نهایت خواست مهم ترین سوالات — چرا و چگونه آنها را انتخاب ترکی دلخوشیها از همه چیز برای تولید — Cozzolino گفت که وجود دارد یک فروشگاه آب نبات خود را در نزدیکی مدرسه پسر که در آن آنها اغلب می خواهم انتخاب کنید برخی از دلخوشیها تا بعد از مدرسه. دلخوشیها نوع بافت است که اجازه می دهد تا شما را به ارائه انواع طعم ها و pop-فرهنگ حضور آنها را فراهم می کند با فرهنگ و رمز و راز های لازم را به مطمئن شوید که زمان خود را تحت تاثیر جادویی است.


ببینید roselosangeles.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب