Roseanne A. براون " یک آهنگ از Wraiths و خراب است رو توسط عفونی انرژی

درجه: 4.0/5.0 یک بار در هر 50 سال یک ستاره دنباله دار soars بیش از داستانی پایتخت Ziran, تنظیم شهر شعله ور و ن

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

درجه: 4.0/5.0

یک بار در هر 50 سال یک ستاره دنباله دار soars بیش از داستانی پایتخت Ziran, تنظیم شهر شعله ور و نقشه کشی جمعیت از دور و نزدیک برای یک هفته جشن شناخته شده به عنوان Solstasia. در میان مه خوشگذرانی هفت قهرمان رقابت در خسته کننده مسابقات برای شهرت و شکوه را به عنوان تماشاگر نگاه در هیبت. این پر زرق و برق جهان است که در آن مالک یک جوان پناهنده ناخواسته وارد با دو خواهر در کنار او.

این کار علاوه بر این که جهان از Roseanne A. براون اولین رمان "یک آهنگ از Wraiths و تباهی" قسط اول در یک فرد بالغ جوان فانتزی سری ریشه در غرب و شمال آفریقا, اساطیر. منتشر شده 2 ژوئن رمان شرح زیر است ملک و Zirani شاهزاده خانم کارینا به عنوان زندگی خود را در حال uphended قبل از اینکه چشم خود را. هر دو بر دوش یک کار غیر ممکن است حتی بیشتر غیر ممکن است آخرین مهلت: آنها تنها یک هفته به هماهنگ هر یک از دیگران' مرگ و میر.

و به این ترتیب شمارش معکوس آغاز می شود. براون قدم زدن وحشیانه است, کشیدن خوانندگان خود را از طریق پیچ و خم گیج کننده از تاب و چرخش فقط و قطعا به عنوان او میکشد او شخصیت های اصلی لگد زدن و جیغ به سمت خود نیازمندند.

با تیک تاک ساعت به پایین احساس رقابت می شود تقریبا قابل لمس در حالی که این سهام رشد همیشه بالاتر است. هر روز از Solstasia به ارمغان می آورد جدید فاجعه — معمولا کشت تمام آنها را — با زمان کمی برای هر دو شخصیت به گرفتن تنفس خود را. انرژی لذت بخش است و در عین حال مرزهای عاطفی مالیات; اینها بدون صرف بازی های کارناوال که ملک و کارینا در حال بازی اما زندگی یا مرگ حالات با دل و روده غم انگیز عواقب. حتی زمانی که قهوه ای می کند و زمان را به نشستن با شخصیت او — که اتفاق می افتد بیشتر از شما می خواهم فکر می کنم این لحظات صلح خو هوشیار ابر مسئولیت حلق آویز سقفی.

اما اگر قهوه ای است سخت بر شخصیت او آن را دلیل خوب است. هر آزمایشی که ملک و کارینا غلبه بر همه بیشتر اثبات که آنها قادر به صالح و قدرتمند فراتر از باور است. به چه منظور استفاده خواهد شد و این قدرت نوظهور است یک سوال برای بعد کتاب اما در حال حاضر این قسط اول باعث می شود یک چیز روشن است: هرگز دست کم گرفتن خودتان.

در واقع می توان گفت این کتاب در مورد عشق به خود است. فانتزی به عنوان یک نوع است که اغلب در یک مقیاس بزرگ اما "یک آهنگ از Wraiths" درک اهمیت دقیقه است. بدون ترس بیش از حد بیهوده و بیمعنی و بدون تلاش بیش از حد عادی به شایسته خواننده همدلی است. مالک یک مثال درخشان از این تمایل خود را برای درک خود را از اضطراب و اختلال هراس اشکال بخش عمده ای از شخصیت او arc, دعوت خواننده به درون روح و روان و بررسی سلامت روانی در عمیقا در سطح شخصی.

نیست که می گویند که قهوه ای shies دور از تصویر بزرگتر. در حالی که اکثر این کتاب طول می کشد محل در Ziran پایتخت و تاج جواهر Zirani سرزمین دامنه آن به مراتب از محدود. فراتر از Ziran دیوار در حال جنگل های Arkwasi این Odjubai کویر و از همه مهمتر با شکوه کوه Eshran که در آن Zirani نیروهای نظامی را اشغال کرده اند و بی ثبات جوامع محلی. به عنوان آسان به عنوان آن را برای دریافت در برق هیجان Solstasia آن است که به همان اندازه سخت را فراموش کرده ام در مورد کسانی که از سمت چپ غالب روایت — قهوه ای باعث می شود مطمئن شوید که از این.

در آن حس قهوه ای است که نه تنها یک قصه اما یک مورخ بیش از حد. او تراورس مسائل منطقه ای از سیاست class سلسله مراتب و تاریخ سکولار با سهولت به همان اندازه به عنوان او می چرخد قصه های از سحر و جادو و اساطیر و در نتیجه گرد جهان است که هر دو تخیلی و واقعی به غرب و شمال آفریقا فرهنگ است. بومی غنا او را دعوت خواننده به او پر جنب و جوش و متنوع در جهان با بیش از چند جادویی embellishments البته.

جمله زیبایی از "یک آهنگ از Wraiths." آن را شامل well-loved استعارههای فانتزی و جوان, بزرگسالان ادبیات — به وقار فتنه تراز سیستم حتی زودگذر مثلث عشق — در حالی که همچنین تنفس زندگی جدید به یک نوع تکراری. رو به با یک عفونی انرژی "یک آهنگ از Wraiths و خرابه است:" سفر قهرمان شما در حال رفتن به می خواهید به دست.

لورن شیهان کلارک است معاون هنر و سرگرمی ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن