گل رز قرمز و بنفشه ها آبی است که نوع شخصیت شما هستند ؟

آیا شما خودتان را به بیشتر از یک گل رز یا لاله نوع از شخص ؟ اگر شما همیشه تعجب آنچه که امضای خود را گل باید شم

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

آیا شما خودتان را به بیشتر از یک گل رز یا لاله نوع از شخص ؟ اگر شما همیشه تعجب آنچه که امضای خود را گل باید شما را در شانس هستید. ما در مسدود کردن لیستی از گل به عنوان شخصیتی به انواع. پیدا کردن مورد علاقه خود را گل زیر برای دیدن اگر آن را منطبق بر شخصیت شما!

رز
اگر شما عاشق دریافت گل سرخ, این به طور خودکار نشان می دهد که چگونه مهربان و دوست داشتنی هستید. اگر چه محفوظ است, در زمان, شما همیشه حمل حس رازآلود به شما به طوری که هیچ کس می توانید بگویید چه شما در حال فکر کردن ... تا به شما لبخند. لبخند مسری است که مردم به سادگی نمی تواند کمک کند اما سرخ شدن زمانی که آنها در اطراف شما.

لاله
تمام دوستان خود را توصیف شما به عنوان "شیرین ترین فرد" می دانند. همیشه لبخند بر لب شما گسترش مبارک vibes هر کجا که شما بروید. شما باید یک طبیعت آرام است که اجازه می دهد تا مردم را به احساس راحتی در اطراف شما. در نهایت شما همیشه دوست داشتنی بود.

آفتابگردان
آیا کسی می گویند سفر جاده? آه که حق شما بود! شما همیشه به دنبال ماجراهای به کشتی سوار است. یک رهبر در قلب شما عشق به توان بی خیال و غیور. شما رئیس خود هستید و شما مصمم به کار سخت در همه چیز شما را انجام دهد در حالی که زمان برای استراحت و لذت بردن از سوار شدن.

نرگس
این گل را باید به نام "laffodil" با توجه به شخصیت طنز آمیز! حتی بدون تلاش شما پر کردن اتاق با خنده. شما تبدیل به دوستان با هر کس که آیا شما ضربه به آنها راه رفتن Sproul یا نشسته در کنار آنها و در اولین روز از کلاس. شما خوش آمدید هر کس در زندگی خود را با شخصیت شما دوستانه.

رنگ ارغوانی روشن
شما به احتمال زیاد برای ثبت نام برای یک روز آبگرم لحظه قرنطینه به پایان می رسد — شما در حال پر زرق و برق! شما باید یک گروه کوچک از دوستان که شما می توانید هر چیزی را برای. در بالای این, شما در حال پیچیده و هوشمند است. شما می دانید شما می رویم به مراتب در زندگی و شما شک نکنید آن را برای یک ثانیه.

لیلی
برجسته خود را اجازه می دهد تا شما را به یک سنگ برای کسانی که در اطراف شما و شما خودتان اختصاص به همه چیز شما را انجام دهد. دوستان و خانواده خود را توصیف شما به عنوان مهربان و بی سر و صدا. شما همیشه می خواهم به یک زمان خوب شما با دادن نام مستعار "احمقانه لیلی."

کاکتوس
شما ممکن است دشوار در خارج بلکه در داخل شما هستند آه soooo شیرین! شما باید یک هنری لبه به شما دلیل این که شما همیشه به آن لذت ببرید و حتی پس از کار خود را, کون کردن در تمام طول روز! برخی ممکن است توصیف شما به عنوان سمج اما آنها شما را دوست دارم به این دلیل آن را نشان می دهد که شما مصمم به پایان کار زمانی که شما ذهن خود را بر روی چیزی است.

شاداب
شما را در مسیر خود را. شما در حال مستقل و قوی مقابله با همه چیز می آید که راه خود را. همیشه ستون در راه بیش از حد بسیاری از کلاس ها و فعالیت های فوق برنامه, شما در واقع مثل این است که مشغول زیرا شما خوب هستند در آنچه شما انجام دهد.

بدون در نظر گرفتن هر کدام از گل یا گیاه شما بهترین دوست شما هستند!

تماس با ناتالیا Brusco در [email protected] .



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن