ROTC دانشکده افسری 3D چاپ بیش از 400 ماسک به صورت محلی بهداشت و درمان کارگران و اولین پاسخ

Kellen Stepler برای افکار عمومیمنتشر شده 7:00 PM EDT مه 7 سال 2020زمانی که Shippensburg دانشگاه ROTC دانشکده ا

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

زمانی که Shippensburg دانشگاه ROTC دانشکده افسری را لمانت کردم چاپگر 3D سال پیش از او هرگز تصور نمی کرد او می تواند با استفاده از آن به تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) در طول یک بیماری همه گیر.

در حالی که در قرنطینه 21 ساله را دیدم که تامین کنندگان جلسه بودند تقاضا برای PPE در بیمارستان ها و دیگر امکانات پزشکی. بنابراین او تصمیم گرفت به سرگرمی خود را از 3D چاپ و قرار دادن آن را به استفاده از.

{ در چمبرسبورگ افکار عمومی را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در publicopiniononline.com/subscribe. }

"من یک مقدار زیادی از دوستان و همسایگان در بهداشت و درمان و دیدم که تامین کنندگان جلسه بودند تقاضا (برای PPE,)" لمانت گفت.

او در بر داشت مدل های طراحی از چهره سپر آنلاین اجرا می شود و فایل از طریق نرم افزار برش به ذوب شدن و چاپ پلاستیک. با لمانت 3D پرینتر 10 میلیمتر ضخامت پروژکتور ورق و سه سوراخ پانچ او می تواند دو ماسک در ساعت یک و 18 دقیقه و همه او را به انجام است که برای اجرای فایل های از طریق چاپگر 3-D به آن را ایجاد کنید.

"آن را به من طول می کشد حدود 1-2 ساعت برای راه اندازی پرینتر و آن را اجرا می کند مورد 18-20 ساعت در هر روز" لمانت گفت.

نوشته اصلی لمانت شروع به ایجاد PPE برای خانواده و همسایگان اما سفارشات به سرعت در حال رشد و Collegeville, Pa. بومی یافت می شود یک گروه به نام فنیخویلل منطقه COVID-19 سازندگان یک تیم از 365 افرادی که 3D پرینتر و یا دوخت ماشین آلات و PPE برای کارگران خط مقدم.

لمانت خود چاپ حدود 400 ماسک و تخمین زده می شود که این گروه ساخته شده است که حدود 10 ، 000. سپر چهره و ماسک پارچه های ساخته شده توسط این گروه در حال توزیع در سراسر کشورهای مشترک المنافع از بیمارستان ها و خانه های پرستاری پلیس و آتش بخش در فنیخویلل خواندن فیلادلفیا و چستر – همه رایگان است.

"تمام زندگی من شده ام درگیر در خدمات اجتماعی" لمانت گفت. "من یاد گرفتم خوب برای کمک به جامعه. من این را دیدم و فکر کردم که من می تواند کمک کند."

یک مدیریت زنجیره تامین عمده لمانت در زمان آنچه که او آموخته شده در کلاس درس و اعمال آن را به وضعیت امروز است.

"این نشان می دهد نوع از شکست در عرضه زنجیره ای برای دیدار با تقاضا" لمانت گفت. "هر زمان که وجود دارد شدید افزایش غیر منتظره در تقاضا را نشان می دهد نقاط ضعف زنجیره تامین کرده اند."

بخشی از ارتش ROTC برنامه در Shippensburg به شکل لمانت را مهارت های رهبری است که باید شکوفا در چگونه او را مدیریت زمان خود را در طول بحران.

"ROTC به من آموخت رهبری و ارزش ها: برای انجام کارهای خوب برای دیگران نه برای چیزهایی که در بازگشت" لمانت گفت.

لمانت و بقیه فنیخویلل منطقه COVID-19 سازان همچنان به تولید PPE به عنوان طولانی به عنوان یک نیاز وجود دارد.

اگر شما علاقه مند در کمک به گروه آنها GoFundMe در: www.gofundme.com/f/phoenixville-covid19-makers-group?utm_source=customer&utm_medium=copy_link-tip&utm_campaign=p_cp+share-sheet.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن