ساعت شام را بدست آورده و از هشدارهای دولت

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 8:38 PM EDT مارس 14 سال 2020روز یکشنبه پلیس صحبت کرد و به مدیریت دو

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

روز یکشنبه پلیس صحبت کرد و به مدیریت دو ساعت شام مکان های هشدار آنها را از عواقب اجازه شام خوردن در خدمات.

روز پنج شنبه دولت خوب ساخته شده در آن هشدار.

وزارت کشاورزی دبیر مطبوعاتی شانون قدرت تایید شنبه که ساعت مکان در منچستر و Springettsbury شهرستان صادر شد هشدارهای رسمی.

که رسمی اولین گام پس از ایمنی مواد غذایی بازرسان دیدن رستوران یا کافه ارائه ناهار خوردن-در خدمات و با توجه به سفارش از اجرای اقدامات روز پنجشنبه منتشر شد.

بیشتر: نیویورک خیابان میله نشان می دهد بازدید ترمز برای سال 2020; رویداد لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس

بیشتر: جمعیت سلامتی صدای شیپور در بازدید از Allentown-منطقه PPE توزیع کننده اونز & Minor

هیچ رستوران یا نوار باید ارائه ناهار خوردن در خدمات با توجه به رژیم صهیونیستی است. تام گرگ coronavirus سفارشات. آنها می توانند ارائه takeout یا خدمات تحویل اما ناهار خوردن در خدمات مجاز نیست تا زمانی که خود را به شهرستان می رود سبز.

در جمعه, 13 بیشتر شهرستانهای حرکت خواهد کرد از قرمز به زرد فاز معنی که بیش از نیمی از دولت را آغاز کرده است برای بازگشایی از غیر-زندگی-تداوم کسب و کار shutdown آغاز شد که در ماه مارس است.

قدرت گفت: بازرسان خواهد شد بازگشت به شام در برخی از نقطه برای انجام یک سرزده خرید. اگر ناهار خوردن در خدمات ارائه شده در زمان بازرسی این روند آغاز خواهد شد را به حالت تعلیق کسب و کار خرده فروشی مواد غذایی مجوز.

ادامه نقض می تواند در نتیجه استناد زمینه با امرانه منطقه قاضی و ممکن است جریمه تا 10000 $در هر روز از نقض.

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

"این مهم است که در پنسیلوانیا را رستوران نمی ولگرد از این دوره در حال حاضر ما بیش از حد قربانی بیش از حد به ما تغییر مسیر" وزیر کشاورزی راسل ردینگ گفت. "رستوران ها را تشویق به ادامه تنها ارائه خدمات خود را برای carryout و یا تحویل. من همراه با تمام پنسیلوانیا سپاسگزار برای تعهد خود را به حفظ این زندگی-صرفه جویی در اقدامات است."

وزارت کشاورزی کار می کنند با این پنسیلوانیا DOH Pennsylvania State Police و PLCB به گزارش و پیگیری موارد نقض.

هر دو ساعت مکان های باز برای ناهار خوردن در خدمات در روز مادر.

علائم ارسال شده در مقابل کسب و کار خاطر نشان کرد مراجعان به پوشیدن ماسک و اجتماعی رعایت فاصله.

اشغال جداول بودند با فاصله از هم جدا.

خنجر شل از باغ بهار شهرستان به دنبال ماسک قیمومیت و گفت: این مستند است که "از راه رسیده به برداشته شود. تنها راه ما در حال رفتن به دریافت بیش از این گله ایمنی است."

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن