ساعت شام باز می شود برای ناهار خوردن در خدمات در برابر گرگ سفارش

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 1:29 PM EDT مارس 10 سال 2020دور ساعت غذاخوری شرق و غرب مکان افتتاح شد درهای خ

توسط NEWSWORLDS در 21 اردیبهشت 1399

دور ساعت غذاخوری شرق و غرب مکان افتتاح شد درهای خود را در روز مادر به ناهار خوردن در مراجعان در سرپیچی از رژیم صهیونیستی است. تام گرگ coronavirus جهت است که رستوران ها تنها اجازه گرفتن است.

دهانه نشان دهنده رشد انتقاد که گرگ تا حد اقتدار خود دلیلی طولانی اعمال محدودیت بر شهروندان و کسب و کار.

گرگ گفت: او را درک سرخوردگی به اشتراک گذاشته شده توسط کسب و کار, اما گفت PennLive که زودرس دهانه هستند و "به خطر انداختن زندگی... اگر آنها پیش بروید و انجام دهید که آنها در حال گرفتن شانس و من فکر می کنم من می خواهم کمی دقت در انجام آن است."

{ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. }

در صبح روز یکشنبه یک خط از مراجعان ریخته از ساعت غرب محل در مسیر 30 و Toronita خیابان منچستر Township. اکثر مراجعان بودند چیدن سفارشات را-اما برخی از آنها نشسته در جداول و غرفه.

"همه ما کمک کرد تا صاف منحنی" دور ساعت صاحب Themi Sacarellos روز یکشنبه گفت. "من فکر می کنم آن زمان که مردم به بازگشت به کار."

علائم ارسال شده در مقابل کسب و کار خاطر نشان کرد مراجعان به پوشیدن ماسک و رعایت 6 پا اجتماعی فاصله راهنما.

مشتری درک شل, 51, باغ بهار شهرستان که عینک ماسک و dined در منچستر شهرستان محل گفت: قفل پایین است "از راه رسیده به برداشته شود. تنها راه ما در حال رفتن به اطراف بیش از این گله ایمنی است."

او اضافه کرد که او معتقد است دولت تجاوز قدرت خود با گسترش قرنطینه و محدود کردن کسب و کار' عملیات.

"من فکر می کنم در نظر گرفتن حقوق شهروندان در این نقطه مسخره است" شل گفت.

شل همچنین گفت در توافق با York County District Attorney دیو یکشنبه اعلام جمعه که او نمی خواهد تحت پیگرد قانونی قرار هر غیر ضروری کسب و کار ذکر شده برای نقض فرماندار سفارش.

یکشنبه نیز دستور اجرای قانون به موضوع و هر گونه استناد.

دور ساعت را در شرق محل 145 Memory Lane, Springettsbury شهرستان ارسال شده نشانه ای در هفته گذشته بیان کرد که آنها را برای ناهار خوردن در خدمات باعث موجی از نظرات مخالف.

برخی از توصیه در برابر ناهار خوری در رستوران و گفت این ویروس هنوز هم در اینجا و هنوز هم می تواند موجب مرگ شود. دیگران دفاع و پشتیبانی این آزادی را به انتخاب کنید که آیا برای ناهار خوردن وجود دارد یا نه و بر این باور قرنطینه و محدودیت های دیگر تا به حال با موفقیت کاهش, ویروس.

پلیس پاسخ

روز یکشنبه نیویورک شهرستان 911 گفت: آن را دریافت چندین تماس برای شام اگر چه اعزام استاد راهنما نمی دانم طبیعت می نامد.

شمال شهرستان نیویورک پلیس منطقه ای در پاسخ به منچستر شهرستان دور ساعت شام و Springettsbury شهرستان در پاسخ به این مکان در شهرستان خود را.

در Sprinbgettsbury Township پلیس صحبت با صاحب دموی Sacarellos در مورد عواقب احتمالی از دولت اما کسب و کار در رستوران ادامه داد: پس از اینکه پلیس به سمت چپ.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن