سن مارکوس بالا را الکس مک می سازد NFL همه دهه تیم

الکس مک راه اندازی شد به نکاح خود ایرلندی نامزد در شهر دوبلین در ماه گذشته اما COVID-19 همه گیر سمت چپ آنها ر

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

الکس مک راه اندازی شد به نکاح خود ایرلندی نامزد در شهر دوبلین در ماه گذشته اما COVID-19 همه گیر سمت چپ آنها ریشه در Hermosa ساحل. درست به شهرت او به عنوان یک مرد از سعی و کوشش در همه حرفه ماک در زمان به تعویق افتادن از نامزدی خود به عنوان یک زمان به کار بر روی خود, داخلی, مهارت.

"من یادگیری به شکستن نان" او فاش اخیرا و در خوراک توییتر خود به نظر می رسد عکس ها از رول brioche قرص کلوچه و ترد استفاده کرد.

یک رژیم غذایی غنی از کربوهیدرات است نه زیاد برای مک. او را حمل 310 پوند در 6'4" قاب یک اندازه لازم به توان تهاجمی lineman در لیگ ملی فوتبال. او به خاطر اینکه همیشه یک هامر در ناوگان از همسالان خود و او رضایت شخصی در فوتبال ابتدا با سانتا باربارا YFL.

"من در آغوش اندازه من," او گفت:. "این یک بازی که در آن شما می توانید جشن می گیرند این واقعیت است که شما می توانید با فشار مردم در اطراف."

در ترکیب با شادی محض بودن فیزیکی و بی امان رانندگی به کار و بهبود ماک فله تبدیل به یک نیروی قوی. او همه چیز دو طرفه lineman در سن مارکوس بالا همه امریکا مرکز در کال و شش-زمان NFL Pro کاسه های انتخاب.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


او NFL حرفه ای دارد میرسد فصل 11. هفت او صرف سنگ زنی دور با بیهوده کلیولند براونز که در زمان او در دور اول از سال 2009 پیش نویس است. تلاش های خود را نمی تواند دور بماند. در سال 2016 Atlanta Falcons امضا به مرکز غنی رایگان-عامل قرارداد (پنج سال 45 میلیون دلار). آن را بلافاصله پرداخت می شود به عنوان ماک داده شد اعتباری برای تحکیم خود را در خط حمله و شاهین رسیده سوپر باول.

ماک راه ایستاده در یک موقعیت است که معمولا ناشناس مگر اینکه یک ضربه محکم و ناگهانی بادبان بیش کارفرمایی ، در سال 2011 Pro کاسه او به ثمر رساند این بازی آخرین زمین نشستن کامل هواپیما توسط hustling downfield گرفتن جانبی و غرش 40 متری به پایان منطقه باد دور ایمنی روم هارپر در تلاش برای مقابله با او. آن را تبدیل به یک یوتیوب برجسته.

NFL و Pro Football Hall of Fame قرار دادن مک خود را 2010-19 همه دهه تیم اعلام کرد در اوایل ماه آوریل هنگامی که وجود دارد کمبود اخبار ورزشی. "من نمی دانم که در آینده گفت:" ماک که توییتی قدردانی خود را به "هم تیمی ها و مربیان, مربیان, تجهیزات, بچه ها, خانواده و دوستان."

آن بوده است پر حادثه خاموش-فصل 34 ساله کهنه. او رفت و به بوداپست, مجارستان در ماه فوریه با یک گروه از بازیکنان NFL که در انجام یک کمپ فوتبال زیر پرچم فوتبال آمریکایی بدون موانع (AFWB). این پنجمین بار ماک شرکت در چنین اردوگاه قبلا انجام وظیفه در برزیل و ترکیه و فنلاند و آلمان است.

در مارس 10, ماک انتخاب شد برای یک دوره دو ساله به عنوان خزانه دار از بازیکنان NFL انجمن. پنج روز بعد NFLPA حل و فصل جدید توافق دسته جمعی با لیگ صاحبان. "وجود خواهد داشت صلح کار برای 10 سال آینده" ماک گفت: حتی اگر او سوء ظن در مورد لیگ اضافه کردن یک 17th به طور منظم فصل بازی در 2021. "این خوب است برای هر دو طرف است."

عکس: Kara Durrette/Atlanta Falconsالکس مک (51)

در حالی که مراسم عروسی خود را باید صبر کنید تا سال آینده, ماک در حال آماده سازی برای بازی در سال 2020 سال آخر قرارداد خود را با شاهین است. شده اند وجود دارد شک و تردید که آیا جمعیت مجاز خواهد بود به ازدحام به استادیوم اما NFL منتشر شد برنامه های آن در هفته گذشته. اولین یکشنبه از فصل به طور منظم است سپتامبر 13 و مگر ورزشی آخرالزمان ادامه آتلانتا برگزار خواهد شد Seattle Seahawks.

"من می خواهم به جای بازی در خالی ورزشگاه از بازی نه در همه" ماک گفت. او گفت که او حتی ممکن است ترجیح می دهند به یک جمعیت که او در نیواورلئان که در آن پر سر و صدا می تواند ظروف سرباز یا مسافر تا اعدام بازدید از تیم های. شاهین در حال برنامه ریزی برای سفر به پرستاران در دسامبر 6 و یک هفته بعد (Dec. 13), ماک را دوباره به جنوب کالیفرنیا برای بازی مقابل L. A. شارژر که انتظار می رود به یک خصمانه جمعیت.

در جای خارج از فصل جلسات آموزشی خود را با تیم مک کار کرده است در صفحه اصلی. او ماشین خود را به خیابان و تبدیل گاراژ خود را به یک, با یک مجموعه کامل از وزن.

مربیان خود را در سن مارکوس بالا می گویند که مک هرگز در زمان آن آسان است. "او از کار همه" Royals خط مربی دنیس بازیگوش گفت. ماک نشان داد تا برای تمرین پس از گرفتن کار دندانپزشکی زمانی که او به راحتی می تواند معاف شده اند. او همیشه منجر به اتهام زمانی که linemen تا به حال برای اجرای یک تپه در پایان تمرین.

"اگر همه گوش مانند الکس, مربیگری فوتبال آسان خواهد بود" دفاعی هماهنگ جرات هولدرن گفت. "او فوق العاده زیبا بچه. او دانشجوی سال اول مستعار مسخره بود چرا که او راه می رفت و خنده دار با خود را بزرگ پا. به عنوان یک ارشد شد مرد کودک است."

ماک همچنین کشتی در مدرسه بالا رفتن از مبتدی تا غالب در عجله بسر می رسانید. او 43-2 در ارشد خود را سال اتمام دونده تا در دولت نهایی. او تنها دو ضرر و زیان شدند و به قهرمان است.

اگر چه او یک رنگ آبی تراشه فوتبال استخدام, ماک هرگز آن را مسلم صورت گرفت. "من ساخته شده مدرسه یک اولویت است," او گفت:. "هیچ تضمینی وجود ندارد ورزشی در حال رفتن به کار کردن است." او برتر دانشجویی در کال در رشته مطالعات حقوقی. در سال 2008 او موفق به دریافت Draddy جایزه k تحصیلی Heisman اهدا به بالای دانشجویان ورزشکار در فوتبال کالج است. (در حال حاضر تلقی کمپبل جایزه امسال اهدا شد به اورگان کارفرمایی جاستین هربرت بالا پیش نویس انتخاب کنید از شارژر.)

ماک فراست و همچنین توانایی های ورزشی بوده اند او را به خوبی در NFL. او صفات او دوام — او هرگز از دست رفته یک بازی برای شاهین به "بودن ژنتیکی انعطاف پذیر [او می تواند انجام تجزیه به عنوان یک کشتی گیر] و رفتن سخت تمام وقت." آسیب رخ می دهد او گفت: "هنگامی که آنها به شما گرفتن خود را با پا بر روی زمین. من نگه داشتن پاهای من در حال حرکت است. شما باید خوش شانس بیش از حد."

ماک دچار شکستگی بالای خود را به سمت چپ مچ پا زمانی که هم تیمی بر روی او سقوط کرد در این بازی NFC قهرمانی چهار سال پیش. او هنوز هم بیشتر از این بازی به عنوان شاهین را شکست داد هکرها و او آن را از طریق هر ضربه محکم و ناگهانی سوپر باول LI دلخراش از دست دادن اضافه کاری به میهن پرستان.

"این دشوار است به توان 100 درصد" ماک گفت. "قبل از بازی من قادر به تمرین با هم تیمی های من. که ایده آل نیست."

ماک گفت که او دوست دارد فوتبال NFL دلیل آن سخت است. "آن را سرد به بخشی از چیزی بسیار دشوار است," او گفت:. "شما چالش خود را در برابر بهترین در جهان است. و آن را پاداش مالی. آن را محبوب به دلیل آن را سرگرم کننده به تماشای. هر بازی می تواند هیجان انگیز, رویداد مهم."

به عنوان او حرکت می کند و در دهه دوم در بزرگ نشان می دهد, الکس مک است که هنوز هم یک مرد بزرگ و ارزشمند بوده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن