ساختمان پنج طبقه بهداشت روانی مرکز پناهگاه به خط پایان

نزدیکتر می شود پنج طبقه، سلامت روانی مخلوط ساختمان استفاده از پیشنهاد برای 115 خیابان Anapamu غربی پیروزی دیگر

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399
نزدیکتر می شود

پنج طبقه، سلامت روانی مخلوط ساختمان استفاده از پیشنهاد برای 115 خیابان Anapamu غربی پیروزی دیگری در روز دوشنبه هنگامی که طرح های طراحی آن برای یک زمان اضافی توسط هیئت مدیره معماری این شهر مورد تایید قرار گرفت - قرار دادن آن است که بسیار نزدیک به خط پایان.

پروژه ای که توسط مراکز مقدس سانتا باربارا پیشنهاد شده است، در ژوئن ۲۰۱۹ از کمیسیون برنامه ریزی برای تجاوز به مرز ۴۵ فوت ارتفاع شهر، معافیت بالایی دریافت کرد و به آن تا ۶۰ فوت از لیووی داد.

این اجازه داده شد زیرا پروژه در مارس ۲۰۱۹ از طرف شورای شهر به نفع جامعه تلقی شد و توسط کمیسیون برنامه ریزی مشخص شد که نیاز نشان داده شده ای برای پروژه وجود دارد و در طراحی آن نمونه است، تا آنجا که به میزان نور و هوا و تجهیزات قابل اثبات است، و مکمل تنظیم و شخصیت خواص همسایه است.


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


"ما اولین سازمانی که از طریق این روند، بنابراین ما نوعی احساس می خواهم خوکچه هندی، گفت: "لینی اسمیت، مدیر توسعه برای مراکز مقدس. ما تعجب کرديم که امروز بدون درد بود

توقف بعدی برای پروژه، اداره توسعه جامعه است که همچنین باید این پروژه را تصویب کند. طرح پیشنهادی 34 آپارتمان استودیویی مقرون به صرفه جدید به طور متوسط 450 فوت مربع، تقریبا 3575 فوت مربع مرکز اختلالات هم زمان، و تقریبا 4290 فوت مربع کلینیک مراقبت یکپارچه برای خدمت به افراد مبتلا به بیماری های روانی فراهم می کند.

برای دیدن طرح های طراحی کامل، اینجا را کلیک کنید.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب