سانتا باربارا گیاهی باغ تلقی 'ضروری' برنامه مرحله به مرحله بازگشایی

بخش عمومی وزارت بهداشت به تازگی از طبقهبندی سانتا باربارا باغ گیاهی به عنوان یک "ضروری کسب و کار" هموار کردن

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

بخش عمومی وزارت بهداشت به تازگی از طبقهبندی سانتا باربارا باغ گیاهی به عنوان یک "ضروری کسب و کار" هموار کردن راه برای یک مرحله به مرحله بازگشایی در هفته پیش رو است.

"به عنوان آب و هوا گرم تا مردم همچنان به دنبال امن فعالیت در فضای باز در طول بیماری همه گیر کوروناویروس" گفت: مدیر اجرایی, Steve Windhager. "ما هیجان زده است که پس از برنامه ریزی مناسب در محل باغ می تواند دوباره در دسترس خواهد بود به عنوان یک خروجی برای طبیعت مبتنی بر تفریح الهام بخش و شفا به اعضای جامعه ما است."


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در حالی که این باغ هنوز هم بسته شده و کارکنان در حال کار کردن تدریجی بازگشایی خواهد شد که اجازه افزایش بازدید کننده در طول زمان بر اساس چگونه به طور موثر پروتکل های ایمنی به دنبال دارد. با آن های اخیر طبقه بندی باغ می تواند میزبان مهمانان اما تنها در صورتی آن را پایبند به یک سخت مجموعه ای از معیارهای است که تضمین های اجتماعی فاصله گرفتن از آن شرکت کنندگان. این شامل پیشرفته دست-رایگان پرداخت در محل علامت مورد اجتماعی-فاصله پروتکل توانایی بشویید و یا از ضد عفونی کردن دست به تمیز کردن مکرر از بالا لمس سطوح و محدودیت در تعداد مهمانان است که می تواند بر این اساس در هر زمان.

"هیچ چیز مهم تر از ایمنی از هر دو عمومی و کارکنان ما" گفت: Windhager. از جمله بر باغ است که به طور فعال در مشاوره با شهرستان ما هیئت مدیره و دیگران برای اطمینان از سالم تجربه برای بازدید کنندگان و باغ کارکنان است که به شرح زیر county دستورالعمل."


برای اطلاعات بیشتر sbbg.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب