سانتا باربارا پرانتز برای 'اسم حیوان دست اموز ابولا'

در حالی که سانتا باربارا همچنان دست به گریبان با کروناویروس یک بیماری جدید ما را تهدید می محلی خرگوش جمعیت. خر

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

در حالی که سانتا باربارا همچنان دست به گریبان با کروناویروس یک بیماری جدید ما را تهدید می محلی خرگوش جمعیت. خرگوش خونریزی دهنده بیماری ویروس (RHDV) لقب "اسم حیوان دست اموز ابولا" به دلیل آن باعث عظیم خونریزی داخلی و ترشحات خونی اطراف بینی و دهان بسیار مسری و کشنده در میان هر دو داخلی و خرگوش وحشی. برای اولین بار شناسایی شده در فرانسه آن منتشر شده است در سراسر جنوب غربی آمریکا و در حال حاضر در کالیفرنیا در حال ظهور در پالم اسپرینگز در ماه مه.

دانا مورتون یک داوطلب با از Bunnies به فوریت نیاز به سرپناه (نان) صحبت در مورد ویروس و آنچه نجات سازمان در حال انجام برای آماده شدن برای ورود به آن. "وجود دو سويه هاي مختلف و یک است که ما در حال حاضر نگران است RHDV2," او گفت:. "هنگامی که شما با RHDV2 خرگوش به طور معمول نشان می دهد علائم و مرگ در عرض چند روز. این گسترش از طریق حشرات مهار حیوانات آلوده خرگوش و کف کفش." این ویروس می تواند زنده ماندن برای چندین ماه در یک مرده لاشه خرگوش, مورتون اشاره کرد و آن را می تواند تحمل درجه حرارت بالا. "هنگامی که آن را در یک منطقه آن را به طور معمول باقی می ماند در آن منطقه است."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


عکس: Daniel Dreifussنان عضو هیئت مدیره و داوطلب Kendra اوکانر حمل برخی از چمن برای bunnies در نان.

نان اجرا کرده است سخت پروتکل های امنیت زیستی برای کمک به کاهش خطر قرار گرفتن در معرض مورتون گفت. همه جدید خرگوش قرنطینه به مدت دو هفته پس از ورود به, و ستاد رسیدگی به آنها را می پوشند کامل تجهیزات حفاظتی برای جلوگیری از آلودگی متقاطع. "ما نیز قرار داده تا غربالگری در hutches به عنوان یک راه برای نگه داشتن مگس دور" مورتون گفت. "ما مطمئن شوید که همه داوطلبان ما در حال پوشیدن لباس تمیز شده اند که در تماس با دیگر خرگوش و هر کس ضد عفونی کفش خود را."

اگر این ویروس برای آلوده کردن نان تسهیلات مورتون توضیح داد: "همه خرگوش را باید قرنطینه به مدت سه ماه. ما می تواند در هر خرگوش و یا اتخاذ هر یک از. خوشبختانه ایالت کالیفرنیا است که نیاز به پناهگاه به کاهش جمعیت اگر ویروس استفاده می شود که به صورت."

عکس: Daniel Dreifussیک خرگوش وحشی در یک مسیر در نزدیکی دریاچه لس Carneros.

به دلیل وجود دارد هیچ درمان برای RHDV2 و آن میزان مرگ و میر بسیار بالا پیشگیری بسیار مهم است مورتون تاکید کرد. و به بهترین شکل از پیشگیری است ERAVAC واکسن که نان در حال حاضر تایید شده برای واردات از اروپا است. نان خواهد شد انجام واکسیناسیون کلینیک در هفته های آینده با کمک چند از دامپزشکان. به حضور پر کردن فرم آنلاین در bunssb.org/bunnies/rhd. هر دوز از این واکسن است که انتظار می رود به 30 دلار هزینه اما این موضوع را تغییر دهید.

اسم حیوان دست اموز صاحبان توصیه به خانه خود حیوانات خانگی در داخل خانه. اگر که امکان نمایش عمومی hutches به نگه داشتن مگس و دیگر حشرات دور. اگر شما پیدا کردن یک بیمار یا مرده خرگوش در طبیعت رسیدگی نیست و یا حرکت آن. به جای تماس با وزارت امور خارجه حیات وحش تحقیقات در آزمایشگاه (916) 358-2790 یا سانتا باربارا حیات وحش مراقبت های شبکه در (805) 681-1080.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن