شهرستان سانتا باربارا سیستم اتوبوس می شود $16.4 میلیون

حدود 16.4 میلیون است رهبری برای سانتا باربارا شهری حمل و نقل منطقه (MTD) به عنوان بخشی از Coronavirus کمک های

توسط NEWSWORLDS در 2 تیر 1399

حدود 16.4 میلیون است رهبری برای سانتا باربارا شهری حمل و نقل منطقه (MTD) به عنوان بخشی از Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) عمل می کنند.

"MTD استفاده خواهد شد مراقبت قانون بودجه ارائه شده توسط دولت فدرال حمل و نقل برای جبران از دست دادن درآمد و هزینه های وارده به عنوان یک نتیجه از جهانی همه گیر" گفت: MTD مدیر کل جری Estrada. "MTD هدف این است که به کشش بودجه بیش از دو سال مالی برای حمایت از ضروری حمل و نقل عمومی و خدمات در سواحل جنوبی و همچنین ادا paratransit خدمات ارائه شده توسط آسان بالابر نمایندگی از MTD."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


MTD یکی از چهار کالیفرنیا حمل و نقل ارائه دهندگان خدمات است که دریافت بودجه فدرال از طریق ابتکار عمل است که اجازه می دهد تا آنها را برای پشتیبانی بهتر حمل و نقل کارگران که قادر به کار با توجه به همه گیر و در ادامه ارائه سفر ضروری است. در مجموع 40 میلیون دلار خواهد بود تقسیم در سراسر MTD پادشاهان منطقه شهرستان حمل و نقل عمومی آژانس شهر فيروزآباد و مرکزی کنترا کوستا حمل و نقل. ایالات متحده حمل و نقل وزیر ایلین چائو اعلام کرد این کشور کمک مالی در تاریخ 17 ژوئن.

آژانس فدرال همچنین مشاوره در تمام سازمان های حمل و نقل برای توسعه و اجرای سیاست ها و روش "در مورد پوشش صورت و تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) تمیز کردن و ضد عفونی اغلب لمس سطوح جدایی فیزیکی و بهداشت دست سازگار با مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) و ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (OSHA) هدایت" چائو اعلام گفت. بودجه از مراقبت عمل می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پوشش 100 درصد از این هزینه ها.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن