شهرستان سانتا باربارا دانشگاه برای ارائه خدمات حقوقی برای مهاجران

عکس: حسن نیت ارائه میدهددختران, Inc. شهرستان سانتا باربارا کالج (SBCC) را در یک برنامه آزمایشی در کنار Califor

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399
عکس: حسن نیت ارائه میدهددختران, Inc.

شهرستان سانتا باربارا کالج (SBCC) را در یک برنامه آزمایشی در کنار California Department of Social Services بنیاد کالیفرنیا کالج ها و کالیفرنیا کالج صدراعظم دفتر به ارائه رایگان مهاجرت, خدمات حقوقی, با توجه به آزادی مطبوعات فرستاده صبح روز سه شنبه. از طریق این برنامه ایالات کارگران مزرعه (UFW) بنیاد را ارائه مهاجر خدمات حقوقی در SBCC شروع در ماه مه سال 2020 است. این برنامه تلقی کالج, مهاجرت, خدمات حقوقی, پروژه برگزار خواهد شد و در کالج ها در سراسر کالیفرنیا برای سال آینده و نیم.

این خدمات شامل کمک رسانی به کارکنان و اعضای هیات علمی با توجه به انتشار. قرار ملاقات ها در دسترس هستند در سه شنبه دوم و چهارم جمعه هر ماه و می تواند در sbcc.edu/eopscare/resourcesdreamersundocumented.php.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن