شهرستان سانتا باربارا کالج BLM قطعنامه می گذرد با مخالفت

تقریبا همه محلی و موسسات آموزشی و مدارس را به اتفاق آرا تصویب قطعنامه ای در محکومیت خشونت پلیس و افزوده است که

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

تقریبا همه محلی و موسسات آموزشی و مدارس را به اتفاق آرا تصویب قطعنامه ای در محکومیت خشونت پلیس و افزوده است که سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در هفته های اخیر اما برای شهرستان سانتا باربارا, کالج, ساده, سمبل گام به سوی پرداختن به نژادپرستی در کالج نیست که دلپذیر است.

"من یکی از این افراد عجیب و غریب است که فکر می کند تمام زندگی ماده" گفت: متولی کریگ نیلسن که در خدمت در هیئت مدیره از سال 2012 و تشریح در ماه دسامبر. "سیاه و سفید زندگی می کند اما تمام زندگی مهم است. قبل از زندگی ماده " شما می توانید از 'جوان, زندگی,'', پیر زندگی' 'غنی زندگی" یا " فقیر زندگی می کند مهم است.' همه شما در حال انجام است اشاره به تمايز و که در خود تبعیض است."

نیلسن گفت: بزرگترین مسئله را با وضوح هر چند تاکید آن قرار داده شده بر روی از بین بردن موانع به موفقیت برای دانش آموزان و دیگر دانش آموزان محروم در سند "می شود آن را بیشتر حل و فصل شود" پاراگراف. او گفت که او می خواهم برای دیدن بیشتر تاکید بر "شناسایی" موانع قبل از از بین بردن آنها را به خاطر می تواند در کالج "دردسر" به اعتراف موانع در حال حاضر شناخته شده است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"من فکر می کنم تن است و پس از آن درب باز می شود که من نمی خواهم" او ادامه داد. "من نمی خواهم کالج شهر به بحث از آنجا که ما نمی تصویب یک قطعنامه .... اما هنگامی که شما شروع به اعتراف به این که شما تمام این چیزهای وحشتناک و مشکلات پس از آن شما باز کردن درب به چیزهای بد اتفاق می افتد به شما مانند اتهامات و چیزهای دیگر."

نیلسن نبود تنها متولی که رای دادند در برابر این قطعنامه که به تصویب 5-2. متولی ورونیکا گالاردو که او نیز می آموزد 1خیابان درجه, در سانتا باربارا Unified School District پیوست در این بازی از معانی. اما برای او متنی رفت و به عنوان کوچک به عنوان آن کلمات با حروف بزرگ در سند است.

گالاردو ادعا کرد که تا این مرحله او غافل شد که ملی Black Lives Matter جنبش همسو با خواسته های پال خواستار قطع بودجه دولت ، او گفت که او تا به حال گوگل این عبارت برای اولین بار پس از خواندن قطعنامه و شوکه شده بود به عنوان خوانده شده تماس با "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" در وب سایت خود را, بنابراین او نمی خواهد حمایت از تمام قطعنامه بر اساس آن خط است که بار خوانده شده "هیئت مدیره می کند بدینوسیله به محکوم کردن خشونت پلیس و تأکید می کند که سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

"خدمت در هیئت مدیره برای دانشجویان و قطعا بودن یک معلم مدرسه به 10 سال گذشته من نمی توانم به چیزی که خواستار پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" گالاردو گفت: هر چند این قطعنامه هیچ اتصال به جنبش ملی و نه هیچ اشاره ای defunding پلیس.

عکس: پل Wellman (فایل)SBCC هیئت امناء مارشا Croninger

امنا Jonathan Abboud و مارشا Croninger همكاري قطعنامه گفت که آنها را در چنین راهی که آنها معتقد بودند رای خواهد بود به اتفاق آراء. Abboud و Croninger بارها و بارها گفته گالاردو که سند بدون اتصال به جنبش ملی و عبارت است که به سادگی که یک عبارت بیان کرد که زندگی سیاهان مهم است.

"من فکر نمی کنم ما در اینجا به بحث پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" Abboud گفت. "من خود من بسیار قوی احساسات در آن موضوع اما در این قطعنامه ما فقط تایید سه عبارت ساده: سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. ما نه حمایت Black Lives Matter سازمان پلت فرم. ما فقط گفتن یک عبارت ساده است که 50 تا 60 درصد از آمریکایی ها موافق است و نه مورد بحث است."

گالاردو اصرار داشت که چون این عبارت را با حروف بزرگ بود در این سند قصد شد و به تایید سازمان ملی با وجود نویسندگان این سند بیان کرد که نبود قصد آنها و ارائه به حروف کوچک عبارت.

"من نمی خواهم آن را می شود تغییر داد. من احترام آن را به عنوان نوشته شده است:" گالاردو گفت. "اما به عنوان آن می ایستد که آنچه در آن به معنی و من نمی توانم به پشت که.... من فکر می کنم برای قرار دادن آن در حروف اصلی قصد."

این boardmembers مقاوم به قطعنامه هستند که به خدمت در نوامبر 2018 زمانی که معاون رئیس جمهور از کسب و کار خدمات Lyndsay Maas گفت: unabbreviated n-word در یک برابری جنسیتی جلسه در نتیجه چندین تظاهرات در جلسات هیئت مدیره و پرتاب کالج دولت به ماه از هرج و مرج است.

این قطعنامه سال آدرس برخی از مسائل که منفجر شد از سال 2018 حادثه توسط ارتکاب به ارزیابی مجدد سیاست با یک "ضد نژادپرستانه و حقوق صاحبان سهام لنز" تا پایان بهار سال 2021 و برای نهایی کردن سیاست هایی که به بهبود و بهتر ارتباط دانشگاه و روند شکایت از جمله شکایت به تبعیض نژادی پایان پاییز سال 2020 است.

این Maas بحث شد فقط یکی از چند که فوران در کالج در سال های اخیر بیشتر در مورد نژاد پرستی و تبعیض جنسی که سیگنال نیاز به عمل در اطراف نژادی و حقوق صاحبان سهام. زیر ژانویه 2019 پس از Maas' حادثه دو دوجین دانش آموزان, بسیاری از آنها سیاه و سفید احاطه شده امنا در جلسه هیئت مدیره زیر Maas بازگشت از مرخصی استحقاقی اداری خواستار او استعفا و یا اخراج می شود.

در فوریه 2019 ضد نژادپرستی وضوح معرفی شد توسط متولی کیت پارکر. که همچنین به تصویب 5-2 که آوریل, اما تنها پس از آن سیراب به یک "پردیس-آب و هوا با وضوح" ساخته شده است که تنها با یک اشاره از نژاد پرستی. نیلسن و گالاردو دو رای مخالف در این مثال نیز هست.

چندین ائتلاف از دانشجویان و استادان شکل گرفته به عنوان یک نتیجه از جریان مجادلات و واکنش ادامه داد: در هر جلسه هیئت مدیره برای باقی مانده از ترم چند دانشجو و مشارکت جامعه در هیئت مدیره کاهش یافته از این بیماری همه گیر تعطیلی.

با وجود گالاردو و Nielsen بودن در برابر قطعنامه هیئت مدیره به تصویب رسید و آن را نگه مجازی تسهیل ردهها در پاییز سال 2020 ترم در از بین بردن نابرابری نژادی و موانع موفقیت دانش آموز در آموزش و پرورش است. ردهها را در بخش تسهیل می شود توسط سیاه و سفید هیئت علمی و کارکنان و کل جامعه است خوش آمدید.

"ما نیاز به اعتراف است که ما واقعا باید نژاد پرستی در پردیس در SBCC," Abboud گفت. "این تنها راهی است که شما حرکت رو به جلو را از طریق مشکلات — اعتراف آنها را و آنها را شناسایی و سپس آنها را حل کند. من فکر می کنم این قطعنامه یک شروع عالی است, اما وجود دارد مقدار زیادی بیشتر انجام دهید و افراد بیشتری را به صدا و درگیر شود."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن