سانتا باربارا شهرستان شورای تصویب بحث توسعه

یکی از بحث برانگیز ترین پروژه های مسکن برای زنده ماندن سانتا باربارا در برنامه ریزی فرایند بررسی است reentered

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

یکی از بحث برانگیز ترین پروژه های مسکن برای زنده ماندن سانتا باربارا در برنامه ریزی فرایند بررسی است reentered نور افکن اما این بار توسعه دهندگان آن هستند به شدت به دنبال پیاده کردن طرح اصلی مصوب سال گذشته است.

این پروژه در 711 شمالی میلپس خیابان در حال حاضر اشغال شده توسط کنگره سخت افزار تایید شده در مارس 2019 به عنوان یک چهار داستان 76-واحد مجتمع یک و دو خوابه واحد است. پروژه سبک مدرن است و از آن هیچ مقرون به صرفه واحد است.

این دریافت بسیار زیاد واکنش به صورت بالقوه خود را به gentrify عمدتا کم درآمد, لاتین Eastside محله و برای آن سبک و ارتفاع که در برخورد با, مسن, اسپانیایی-سبک کسب و کار و خانه همراه میلپس خیابان. با این وجود, آن تصویب شد و توسعه دهندگان ممکن است به جلو و ساختمان مجوز شروع به ساخت و ساز با توجه به جارت خور اصلی با پیشتاز برنامه ریزی, LLC.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


اما پس از آن کنگره سخت افزار صاحب آلن Bleecker متوجه او نمی باید از این سرمایه در واقع به ساخت پروژه مورد تایید بنابراین او با همکاری توسعه دهنده اد سنت جورج برجسته صاحبخانه در منطقه است. سنت جورج پیشنهاد اضافه کردن شش واحد افزایش ارتفاع از 45 تا 52, پا, تعیین 16 متوسط درآمد آپارتمان و طراحی مجدد آن را به عنوان یک اسپانیایی-ساختمان استعماری.

در نظر گرفتن این پروژه به طور مستقیم به شورای شهر هر چند بسیار غیر متعارف بود و توسعه دهندگان' روش برای جلوگیری از این شهر به شدت پیچیده برنامه ریزی فرایند بررسی برای بار دوم. رویکرد کار کرده است.

این شورا رای 6-0 به ورود به مذاکرات با Bleecker و سنت جورج برای توسعه قرارداد. Councilmember Meagan هارمون غایب بود. رای گیری مشخص در حال توسعه یک اصطلاح ورق که شامل councilmembers را مشورتی نظرات.

"این است که واقعا نادر به توسعه دهندگان خصوصی ارائه این درصد بالایی از مسکن مقرون به صرفه به دلیل سختی سیستم ما در محل و چقدر پول آنها زباله در انتظار روند" گفت: Councilmember Alejandra Gutierrez که نشان دهنده Eastside که در آن پروژه واقع شده است. "منظورم این است که اجازه دهید صادقانه در اینجا آنها در حال گرفتن یک خطر است. آنها در حال فراهم کردن مسکن مناسب هستند زیرا محلی و سرمایه گذاری کرده و آنها را درک کنید نیاز است."

گوتیرز که به ارمغان آورد و پیشنهاد به شورای, با Councilmember اریک فریدمن عاشقانه از حمایت برای توافق خصوصی در طول جلسه. او اشاره شده اخیر هیئت منصفه گزارش مسکن که ناودان شهرستان برای عدم ساخت مقرون به صرفه اجاره. او گفت: این واحد می تواند کمک به پر کردن سوراخ سمت چپ با متوسط واحد اندازه تراکم تشویقی برنامه برنامه ای است که در نظر گرفته شده برای ایجاد انگیزه توسعه دهندگان برای ساخت و ساز مسکن ایجاد شده اما عمدتا در بازار-نرخ واحد که غیرقابل تحمل برای خانواده های محلی و کارگران است.

اما همه به توافق رسیدند.

"زمانی که این پروژه در ابتدا پیشنهاد شد ساکنان داد زدم ... به دلیل تاثیر قابل توجهی محله رنج می برند به دلیل این هیولا" گفت: ناتالیا Govoni یک صاحب کسب و کار در میلپس خیابان. "و در عین حال در اینجا ما دوباره رو همین موضوع.... این پروژه متفاوت از اصل و بنابراین باید بیش از شروع از ابتدا. این توسعه دهندگان باید درمان خاص."

توسعه دهندگان نیز گفت: این واحد در نظر گرفته بود برای افسران پلیس و معلمان اول اینکه دقیقا چگونه است که می تواند اجرا شود مشخص نیست. چند تن از معلمان و حامیان پلیس صحبت کرد و در قدردانی از پیشنهاد ترجیح اما دیگر اعضای عمومی نیست.

"ما شنیده واقعی روان و سریع صحبت کردن در اینجا در این شب" Rosanne کرافورد گفت. "به صداقت آن باعث می شود پوست من خزیدن به شنیدن این که مسکن مقرون به صرفه در حال رفتن به معلمان است. چه در مورد کار ضعیف و بقیه جامعه؟"

در مجازی افتا شهردار کتی Murillo شد بیشتر در رابطه با دریافت ورودی عمومی و او خواسته فرودگاه گرین اگر توسعه دهندگان خواهد بود مایل به برگزاری جلسه جامعه و تجدید نظر به معماری مدیره بررسی.

فرودگاه گرین گفت: آنها در نظر گرفته شده به بررسی تغییرات توسط ABR و آنها را نگه دارید یک سخنرانی عمومی با پرسش به جای یک جامعه در ورودی نشست چرا که اگر طرح تغییر بیش از حد آن را مجبور به رفتن را از طریق فرایند برنامه ریزی. اما این احتمال وجود دارد Murillo درخواست برای بیشتر مشارکت عمومی را در این لیست از نظر.

"این یک روند طبیعی است اما این یک پروژه عادی" فریدمن گفت. "ما در حال حاضر چیزی است که تلاش می کند برای مقابله با کمبود مسکن مقرون به صرفه."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب