سانتا باربارا شورای شهر گام های اول به سمت غیر نظامی پلیس بررسی هیئت مدیره

در پاسخ به فشار سیاسی ایجاد شده توسط جنبش محلی زندگی سیاه زندگی می کند، شورای شهر سانتا باربارا به اتفاق آرا

توسط NEWSWORLDS در 30 مرداد 1399

در پاسخ به فشار سیاسی ایجاد شده توسط جنبش محلی زندگی سیاه زندگی می کند، شورای شهر سانتا باربارا به اتفاق آرا سه شنبه رای به گرفتن اولین مراحل نوزاد رویادور از یک فرایند بسیار طولانی تر است که ممکن است در ایجاد هیئت مدیره بررسی غیر نظامی برای اداره پلیس سانتا باربارا منجر شود. شورا اجازه ایجاد یک پانل ۱۳ عضوی را داد — تا نمایندگی متنوعی از همه ٔ ذینفعان بزرگ جامعه، از جمله کسی که منافع «عدالت کیفری» را نمایندگی می کند— داشته باشد تا مطالعه کند که چه نوع پانل بازبینی، در صورت وجود، شهر سانتا باربارا باید ایجاد کند تا نور روشن تر در وضعیت روابط پلیس و جامعه بدرخشد.

این 13، شورا حکم کرد، باید «تجربه زندگی، آموزش، تجربه حرفه ای، و جامعه ایستاده برای جلب اعتماد و اعتماد جامعه» داشته باشند. اعضا نیاز به شهروندان ایالات متحده نیست اما باید مایل به متعهد 4-20 ساعت در ماه. اعضا برای هر جلسه ای که در آن شرکت می کنند، مبلغ یرای ۵۰ دلار دریافت خواهند کرد، که منعکس کننده تقاضا توسط سازمان دهندگان امور زندگی سیاه است که این سمت ها به اندازه کافی پول ارائه می دهند تا مشارکت را از نظر مالی برای افراد شاغل قابل دوام کند.


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


این خواهد بود تا این کمیسیون به مطالعه بسیاری از مراجع مختلف بررسی غیر نظامی که وجود دارد و تعیین آنهایی که در صورت وجود، مناسب برای سانتا باربارا. کارکنان شهر تخمین می زنند که این روند حدود یک سال طول خواهد انجامید. هدف، بر اساس گزارش کارکنان شهر، بهبود "ارتباطات بین فرهنگی" بین ایمنی عمومی و "بسیاری از جوامع سانتا باربارا" است. انتظار می رود کمیسیون برگزاری بسیاری از جلسه های عمومی و تسهیل حرفه ای خواهد شد مورد نیاز است.

هیئت های بررسی پلیس در بسیاری از شهرهای سراسر کشور معمول هستند؛ تاثیر و اثربخشی آنها بسیار متفاوت است. در سانتا باربارا، مفهوم چنین نهادی مدت هاست که از نظر سیاسی در افراطی تازش به نظر می رسید. اما در پی اعتراضات زندگی سیاه پوستان که به دلیل کشتار پلیس جورج فلوید در مینیاپولیس به وجود می اید، اعضای شورا خود را به دلیل درخواست های ایجاد یک بدنه جدید که در آن شکایت ها علیه افسران پلیس می تواند پخش و در مد بازتر بررسی شود، پیدا کردند.

برنامه های کاربردی برای دریافت در هیئت مدیره 13 عضو خواهد شد به زبان های انگلیسی و اسپانیایی پذیرفته شده است، و مهلت برای برنامه های کاربردی 30 سپتامبر است. همه متقاضیان باید ساکنان شهر باشند.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب