سانتا باربارا توسعه جامعه تزار Vacates صندلی داغ

جورج Buell, شهر سانتا باربارا را به طور فزاینده ای بحرانزده جامعه توسعه مدیر گروه امروز اعلام کرد که او را به

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

جورج Buell, شهر سانتا باربارا را به طور فزاینده ای بحرانزده جامعه توسعه مدیر گروه امروز اعلام کرد که او را به کناره گیری از پست خود موثر جولای 16 و به زودی یک پست با عنوان هنوز unnamed توسعه املاک و مستغلات شرکت.

Buell استعفای آمد به عنوان تماس های خود را برای ختم شده اند به طور فزاینده ای با صدای بلند — هر دو در خارج و داخل سالن شهر — توسط کسانی که انتقادی از عدم توانایی خود را برای اصلاح و توسعه و روند بررسی آن را به کمتر وقت گیر و پیچیده و غیر قابل پیش بینی و خسته کننده باشد. Buell نرم-صحبت مرد در زمان سکان یکی از شهر بالا ترین پست های فشار در سال 2014, در حال حرکت به سانتا باربارا از خواب آلودگی شهرهای ساحلی Oceanside و سن کلمنت که در آن سقف کاشی قرمز و سفید گچ نیز تحت سلطه زیبایی چشم انداز است.

جامعه توسعه بخش بود فقط شده از انگلیسی توسط اخیر هیئت منصفه گزارش فقدان رهبری در بالا و ضد رشد تعصب بسیاری در کارکنان است. همان روز که گزارش آمد که شورای خانههای گلی خالی بیش از یک خصوصی مشاور گزارش که دقیق — هر چند بسیار بیشتر مورب — بسیاری از شکایات مشابه وارد در این بخش است. Buell در زمان بیش از فقط به عنوان آمازون اثر شروع شد واقعا ضربه downtowns در همه جا به عنوان خیل خریداران به طور فزاینده ای رفت و حاضر به برآورده خرده فروشی خود را نیاز دارد و خالی عرض پدید آمده به عنوان یک مسئله جدی است. (میسی و Nordstrom در حال حاضر هر دو تعطیل در گردش Nuevo و سیرز پاک است از لا کومبر بازار و لا کومبر تلاش برای حفظ یک پالس.)


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


برای سه سال گذشته مرکز شهر و صاحبان املاک و صاحبان کسب و کار و تجار بزرگ شده اند به طور فزاینده ای نگران کننده است و بیش از عدم اقدام شهرداری برای رسیدگی به این مسائل است.

تحت Buell, این شهرستان آغاز یک برنامه ای به نام سرعت بخشیدن به سرعت بالا و زمان مورد نیاز برای دریافت مجوز تایید شده — اما با توجه به کسانی که در کسب و کار جامعه تلاش است که تا به حال تاثیر کمی. در سال گذشته شهرداری منصوب دیرین کارمند, Marck اگویلار دو لا فرانترا به عنوان یک خانه به میان مجوز برای متقاضیان نگران پروژه های خود را کاهش یافته بود از طریق شهرستان سالن گاهی اوقات تودرتو ترک اما دوباره بررسی است که ابتکار عمل مخلوط می شوند.

سرخوردگی با توسعه جامعه و Buell ریخته بیش از در ماه های اخیر با برخی از سطح بالا صاحب ملک-توسعه دهندگان — مانند مالک اد سنت جورج — شده اند و تهدید به راه اندازی یک فراخوان کمپین به Buell رئیس, شهرستان, مدیر پل کیسی از کار اخراج شدند. صاحب ملک ری Mahboob باعث شده است که مشخصات بالا آنلاین کمپین برای قطع حقوق عالی رتبه مدیران مانند Buell و کیسی — در پاسخ به اقتصادی ویرانی های ناشی از COVID بحران است.

عکس: پل Wellman (فایل)شهرستان مدیر پل کیسی

به عنوان COVID ویروس آمار و شهرستان کسب و کار دستور داده شد به نامحدود lockdown mode, Buell و کیسی خودشان را در بر داشت زیر حتی بیشتر انتقاد. خصوصی, بسیاری از councilmembers روشن ساخته است که آنها نیاز به دیدن تغییرات بزرگ در توسعه جامعه و حتی بیشتر بخش خصوصی هنوز هم که آنها فکر Buell نیاز به رفتن. که می شود گفت councilmembers در حال قدرت قانونی برای استخدام و آتش تنها دو شهر کارمندان — که دادستان شهرستان آریل Calonne و شهرستان, مدیر, Paul کیسی.

اگر چه نا امیدی با Buell بود و در زمان بسیار شدید آن به ندرت همراه با شخصی دشمنی. خود را به چالش مسلما بسیار زیاد است. نه تنها در مرکز شهر خرده فروشی رفتن اما سالن شهر پیدا کرده است خود را دائما درگیر در بحث های مربوط به مسائل مسکن و تراکم قیمت مسکن, جامعه, شخصیت و محله سازگاری. در نهایت کمی وجود دارد امن زمین که در آن هر جامعه توسعه مدیر برای ایستادن. Buell عدم جسارت در این زمینه قطعا کمک نمی کند.

ترکیب سردرگمی اعضای شورای شهر خودشان هستند و همه نسبتا سبز و نزدیک بود که غرق در مسائل برنامه ریزی به عنوان شوراهای گذشته است. علاوه بر همه اعضای شورای نمایندگی جداگانه مناطق در حال حاضر و تنها شهردار منتخب به نمایندگی از این شهرستان در بزرگ است. در این راستا شهردار کتی Murillo تلاش کرده است با شهرداری تابع به عنوان رهبر ارکستر و این شورا به ندرت صحبت با روشن شدن صدای واحد بر روی کلید برنامه ریزی مسائل. در بسیاری از موارد آن را به صدا مانند این بازی از کلید. در این زمینه, شهرستان, مدیر, Casey شده است و تمایلی به بیشتر آشکارا دستور.

عکس: پل Wellman (فایل)شهرستان سانتا باربارا شهردار کتی Murillo

برای همه انتقاد از سالن شهرستان, جامعه کسب و کار شده است فقط به عنوان شکسته و ناکارآمد است. سانتا باربارا در مرکز شهر سازمان در حال حاضر از طریق سه مدیران جدید و تغییر نام در دو سال گذشته و اتاق بازرگانی شد و عملکرد بدون یک مدیر برای بسیاری از قمر شده است و به اندازه کافی تضعیف آن است که ادغام با Goleta مجلسی.

کیسی است که انتظار می رود برای پر کردن Buell کفش با انتشار یک قرار ملاقات و در حال حاضر وجود دارد هیچ کمبود جذاب نام حال زمزمه کردن در مورد.

او در نامه استعفای, Buell برجسته بسیاری از دستاوردهای جای گرفته اند و بسیاری از آنها هستند و قابل توجه است. او اشاره کرد که از 1300 واحد مسکونی جدید مسکن ساخته شده در طول تصدی خود که هتل کالیفرنیا توسعه — طولانی گسترده lumbering سوراخ در زمین بود نه فقط ساخته شده است اما باز کرد. به همین ترتیب چند سایت پردیس برای Sonos جدید و بهبود یافته موزه تاریخ طبیعی دانشگاه, تاریخ و زمان آخرین اما نه کم, آمازون ساختمان اداری — تحقیق و توسعه — که در آن Saks Fifth Avenue یک بار ایستاده بود.

هر کس جایگزین Buell بسیاری از مشکلات باقی خواهد ماند. اما در ماه های اخیر شهرستان سالن تمایل به اقدام سریع رشد کرده بود به طور قابل توجهی بیشتر تلفظ می شود. در ماه های اخیر پل کیسی استخدام شهر اولین, توسعه اقتصادی, مدیر یک موقعیت به دنبال آن در جامعه کسب و کار برای بیش از سه سال است.

کار با کیسی و اقتصادی جدید تزار — Jason Harris — شورای تعطیل ترین مرکز شهر خیابان دولت برای خودرو, ترافیک, برنامه ریزی معادل تگرگ مری عبور در تلاش برای راه اندازی مجدد منطقه مرکزی کسب و کار. این تلاش به نظر می رسد که پرداخت بسیار خوبی حداقل در کوتاه مدت. توهم خیابان زندگی اگر نه واقعیت در حال حاضر فراوان — حتی اگر پول نقد نیست زنگ با صدای بلند به عنوان آنها در یک بار.

اولین بار است که ایده و پیشنهاد شد در سال 1984 — تنها یک councilmember مایل به بحث در مورد آن. در سال 1992 پس از آن شهردار شیلا تسلیم پیشنهاد در مورد آن صحبت شد و نزدیک به اجرا در خارج از شهر توسط اتاق بازرگانی و مرکز شهر منافع کسب و کار برای تلاش های خود را. در حال حاضر در ارتفاع بدترین بهداشت عمومی و بحران اقتصادی در حافظه زندگی — غیر ممکن شده است نه تنها ممکن است اما تقریبا اجتناب ناپذیر و غیر قابل مقاومت.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن