سانتا باربارا شورای تأکید اضطراری اخراج حفاظت

آن را دقیقا مورد مایکل جردن—سانتا باربارا شهرستان Councilmember—در مقابل جیم ناقوس—یکی از بزرگترین املاک تجاری

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

آن را دقیقا مورد مایکل جردن—سانتا باربارا شهرستان Councilmember—در مقابل جیم ناقوس—یکی از بزرگترین املاک تجاری اپراتورها در تمام سانتا باربارا, اما آن را به نوعی احساس می شود که در راه است. ناقوس اجرا می شود که سیما شرکت مدیریت تهدید به شکایت City Hall اگر شورای گسترش آن اخراج و توقف در گذشته آن زمان انقضای تاریخ 31 مه.

این شورا در ابتدا به تصویب رسید فرمان در ماه مارس برای محافظت از مسکونی و تجاری مستاجران از بیرون کردند اگر آنها قادر به پرداخت اجاره خود را به دلیل COVID. شورای گام خود را در هفته گذشته به گسترش است که اگر حفاظت فرماندار گاوین Newsomsigns بیشتر قوانین اضطراری را قادر می سازد دولت های محلی به انجام این کار.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"این چیزی است که رفتن به دور" گفت: ناقوس. "ما در حال رفتن به ایستاده و اجازه دهید ما حقوق گرفته شود." ناقوس فرستاده شده قانونی هشدار استدلال که فرمان ناعادلانه اماکن بار اقتصادی در تجاری صاحبخانه که یک قانون اساسی مصرف توسطدر دولت است. همچنین استدلال کرد که دلیل منطقی برای اخراج حفاظت—برای نگه داشتن مردم در خانه های خود را در انطباق با فرماندار سرپناه اضطراری-در-سفارش—دیگر اعمال می شود. شهرستان جدید COVID عفونت اعداد را به طور قابل توجهی کاهش یافته است -- تا زمانی که این موارد از لامپوک زندان محسوب نمی شود و شهر سانتا باربارا در حال حاضر در حال آماده سازی اورژانس اقدامات به دوباره باز کردن کسب و کار.

ناقوس شهادت بود قبلا که اخراج حفاظت برای مستاجران تجاری مورد نیاز نیست چرا که اکثر صاحبخانه ها کار کرده بود در معاملات با بسیاری از مستاجران خود را. در این صورت اردن گفت این اقدام را در خدمت "به عنوان حفاظت از باقی مانده دورافتاده." اردن بعد از آن شرح داده شده یک نمونه از برجسته هدیه فروشگاه تاجر در 900 بلوک از دولت که فقط از کسب و کار رفت و پس از در حال حاضر هر relieffrom $10,000 اجاره ماهانه.

"صاحبخانه فقط صاف کردن رد" اردن گفت. "این چیزها وجود دارد خارج وجود دارد. ما نه فقط در این است."

تحت فرمان تصویب به اتفاق آرا توسط شورای صاحبخانه مجاز به اخراج مستاجران برای عدم پرداخت اجاره بها در ماه های آوریل و مه. در بازگشت مستاجر ملزم به اعلام خود صاحبخانه در پیشبرد و توضیح وضعیت خود را. آنها همچنین نیاز به پرداخت صاحبخانه پشت در طی یک دوره بیش از 12 ماه در اقساط ماهانه.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب