Santa Barbara County ممنوعیت حشیش تجاری در مناطق روستایی محله

"آن بوده است دردناک درس که آن را بسیار سخت تر به پاره عقب تر از آن است که به شل کردن همه چیز." این بیانیه که ت

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

"آن بوده است دردناک درس که آن را بسیار سخت تر به پاره عقب تر از آن است که به شل کردن همه چیز."

این بیانیه که توسط 3rd District سرپرست جوآن هارتمن در روز سه شنبه خلاصه ناظران' ماه-طولانی مبارزه برای اصلاحات شهرستان شاهدانه موجب پس از آنها برای انتقاد از اینکه بیش از حد آرام است. در ارتفاع آنها مجوز در شهرستان سانتا باربارا اختصاص 35 درصد از تمام شاهدانه سطح زیرکشت در کالیفرنیا است.

هیئت مدیره رای به اجرای محدودیت های جدید موثر در شمال شهرستان — سخت ترین است در مجموع ممنوعیت تجاری گلدان رشد می کند در مناطق طبقه بندی به عنوان موجود توسعه روستایی محله (EDRNs). این حرکت بحث برانگیز شد و قبل از آن توسط ده ها تن از تولید کنندگان و ساکنان از Tepusquet دره عمیق و باریک, یک EDRN در شمال شهرستان که یا التماس هیئت مدیره به اتخاذ این ممنوعیت و یا آن را رد.

"پس از من جهش به صنعت من هرگز به عقب نگاه کرد," لوئیس گونزالس گفت. "برای 12 سال من را به طور کامل اختصاص داده شده زندگی من به تولید بالاترین کیفیت شاهدانه در جایی که من در نظر گرفته اند حیاط خلوت من از Tepusquet کوه ... . ما باید طبیعی مانع از رشته کوه در بین هر یک دیگر ، اعتقاد ما آن است که امن ترین محل برای رشد شاهدانه."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


بسیاری از تولید کنندگان از جمله گونزالس گفت: محدودیت های جدید می تواند ویرانگر برای آنها از نظر مالی. دیگران نیز گفته است که منطقه روستایی مناسب برای رشد شاهدانه و احساس کنند که این تصمیم بیشتر به محدود کردن آن است که ساخته شده بر اساس فشار سیاسی و یا ترس از پرونده های حقوقی.

"من فکر نمی کنم مردم با هم به عنوان یک نتیجه بیشتر محدودیت" 1st District سرپرست دس ویلیامز گفت: هر چند او در نهایت رای به تصویب رسید. "من نمی بینم نقطه در آغوش محدودیت زمانی که من دیدن نتایج بیشتر در دعاوی سولفات نفرت و بیشتر شایعه, شایعات و کنایه."

نظر عمومی رشد بیشتر گرم می شود زمانی که Tepusquet دره همسایگان تضعیف سخنان نیشدار به نظرات آنها تماس هر یک از نام های دیگر مانند "NIMBYs," "busybodies" و "دروغگو" هنگامی که توصیف درگیری بین تولید کنندگان و اطراف آن ، برای کسانی که مخالف رشد می کند در محله خود, افزایش ترافیک تبدیل به یک مرکزی شکایت پس از مسائل با بوی بد.

"وجود دارد بدیهی است که با مشکل ترافیک در Tepusquet جاده ها است. آن را نمی تواند پشتیبانی وسایل نقلیه ساخت 249 سفر در 10 روز بیش از جاده های عام" گفت: Renée اونیل ساکن که تحت فشار قرار دادند تا در عمده محله تلاش برای سختگیرانه تر شاهدانه اصلاحات. اونیل ارائه یک نمایش اسلاید برای نشان دادن ترافیک مسائل.

"تولید کنندگان ایجاد مشکلات متعدد در جامعه ما و این است که چرا بسیاری وجود دارد و مشاجره" او ادامه داد. "درگیری بین همسایه ها و تولید کنندگان را تشدید کرده و به عنوان یک نتیجه از افزایش غیر قانونی noncompliant عظیم توسعه صنعتی در عملیات های ما کوچک روستایی جامعه است."

گذشته از شاهدانه بان در مناطق روستایی و محله های این شهرستان برنامه ریزی کمیسیون پیشنهاد سه نفر دیگر از فرمان اصلاحات. یک اصلاحیه پیشنهاد دقیق تر مجوز برای آینده شمال شهرستان شاهدانه رشد می کند به نام مشروط-استفاده از مجوز و یا فنجان برای کشت شاهدانه است که گسترش بیش از بیش از 50 درصد از اموال. سرپرست هارتمن به سرعت اشاره کرد که آن را درخواست نمی خواهد در منطقه است.

"متاسفانه این اتفاق هیچ چیز در ما نخست Sta. ریتا تپه" هارتمن گفت. "از 19 پروژه های پیشنهادی وجود دارد مربوط به حدود 720 هکتار یکی نیست را شامل کشت بیش از 50 درصد از بسته است. بنابراین یکی نمی خواهد نیاز به یک جام است."

هارتمن اشاره کرد که بدون یک جام خواص نمی خواهد نیاز به بوی-کنترل فن آوری است. او گفت: بوی حشیش در منطقه است "فراگیر" بنابراین او پرسید: هیئت مدیره در نظر گرفتن کاهش آستانه برای نیاز به فنجان به رشد می کند بزرگتر از 20 هکتار.

"من اینجا هستم تا در آخر من به درخواست شما بخواهید به تجدید نظر قبل از ساخت Santa Ynez دره و Sta. ریتا تپه منطقه یک قربانی منطقه" او به او گفت: همکار سرپرستان. او درخواست نمی به دست آوردن کشش به عنوان ناظران رای به اتخاذ تمام چهار نفر از این اصلاحات به عنوان کارکنان ارائه شده است. او تنها مخالف.

دو نفر دیگر اصلاحات به تصویب رسید در این جلسه نیاز به 50 پا شکست از شاهدانه کشت مناطق به تمام اطراف آن بسیاری از خطوط و که همه شاهدانه پردازش و خشک واقع شده در داخل یک ساختمان محصور در خشکی است که با بهره گیری از بهترین و در دسترس بوی تکنولوژی مسدود کردن.

رای گیری برای فرمان اصلاحات آمد و در آخر از سه جلسه در کمیسیون برنامه ریزی را اصلاح نمایید. هر چند بیشتر اصلاحات ساخته خواهد شد در آینده آن روشن است به سرپرستان که بدون توجه به آنچه آنها را انتخاب کنید و آنها را هر مؤسسان مبارک. "من درک می کنم همه نظرات قوی در مورد این که عمومی بسیار قوی, نظرات در مورد این و آنها متنوع و متفاوت و سخت برای آشتی" 2nd District سرپرست گرگ هارت گفت. "ما در حال پیشرفت هستیم. نه به حدی است که بسیاری از همه می خواهم برای دیدن و احتمالا بیش از حد برای افراد دیگر است."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب