سانتا باربارا شهرستان آغاز می شود جامعه, تست برای COVID-1

سانتا باربارا عمومی وزارت بهداشت اعلام کرده است که از امروز شروع, آوریل 1 ساکنان شهرستان می توانید قرار ملاقا

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

سانتا باربارا عمومی وزارت بهداشت اعلام کرده است که از امروز شروع, آوریل 1 ساکنان شهرستان می توانید قرار ملاقات به "به نمایش در آمد و پس از آن تست شده در COVID-19 جامعه بر اساس تست سایت می باشد." این برنامه بخشی از یک تلاش برای به طور چشمگیری گسترش تست در سراسر کالیفرنیا یکی از شش معیار فرماندار Newsom ذکر شده در الزامات مورد نیاز برای حرکت را دوباره باز دولت است.

اولین سایت در سانتا باربارا شهرستان باز خواهد شد در تاریخ 5 مه در سانتا ماریا Fairpark در 937 Thornburg خیابان در سانتا ماریا. انتشار متحده که محل باز خواهد شد در سانتا باربارا و لامپوک بعد از آن که در هفته خواهد بود و عامل پنج روز در هفته با تست تنها با وقت قبلی. جزئیات زمان بندی در این نسخه تا حدودی مبهم بیان کرد که "روز و زمان خواهد شد تنظیم شده بر اساس نیاز جامعه."


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


آزادی تاکید می کند که این آزمایش ها برای تشخیص حضور COVID-19 در یک فرد و نه آنتی بادی آزمایش برای کشف اگر یک فرد تا به حال آلوده شده است. تا آنجا که پرداخت به انتشار متحده "وجود خواهد داشت هیچ هزینه شوند و یا co-پرداخت بیمه از کسانی که پوشش برداشت خواهد شد."

در حالی که هر کس واجد شرایط برای غربالگری انتشار متحده که زیر گروه خواهد بود و به ترتیب اولویت:

• مراقبت از سلامت کارگران و اولین پاسخ

• افراد 65 سال و بالاتر و یا در هر سنی با شرایط مزمن پزشکی

• ساکنان و یا کارکنان جمع مراقبت از امکانات زندگی

• افراد ضروری مشاغل است که شامل آب و برق, مواد غذایی عرضه مواد غذایی و عمومی کارکنان

• هر نفر در برگزاری نمایشگاه یک یا بیشتر از علائم COVID-19

غربالگری و قرار ملاقات می تواند 7 صبح-5 بعد از ظهر با مراجعه به https://lhi.care/covidtesting و یا با تماس (888) 634-1123.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب