سانتا باربارا کانتی می تواند بازگشایی جدید بخش های کسب و کار به عنوان اوایل به عنوان جمعه

با وجود بزرگترین پرش در شهرستان سانتا باربارا روزانه COVID-19 مورد در هفته گذشته ― 50 روز جمعه گذشته ― بهداشت

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

با وجود بزرگترین پرش در شهرستان سانتا باربارا روزانه COVID-19 مورد در هفته گذشته ― 50 روز جمعه گذشته ― بهداشت محلی مقامات می گویند که در شهرستان است که دست زدن به موارد جدید نیز به اندازه کافی است که آن را ممکن است باز کردن اضافی کسب و کار اواخر این هفته.

"ما مجبور به اعتصاب تعادل بین باز کردن این صنایع به بالا اجازه دادن به بچه ها به روز تابستان اردوگاه برنامه ریزی برای مدرسه دهانه برای سال تحصیلی جدید و مطمئن شوید که ما در حال تجربه یک unmanageable افزایش در موارد شدید بیماری و مرگ" بهداشت عمومی افسر دکتر هنینگ Ansorg روز دوشنبه گفت:.

"ما از دیدن این اثر روز یادبود دهانه تا به حال در ما COVID موارد" Ansorg ادامه داد: "و اندکی افزایش در بستری اعداد; اما از آن شده است قابل کنترل است."

فرماندار گاوین Newsom زودتر اعلام کرد که دولت ارائه راهنمایی به صورت کامل بازگشایی هتل ها و سالن های ورزشی و مراکز تناسب اندام و بارها و از wineries که اصلا خدمت به مواد غذایی داخل سالن موزه ها و باغ وحش ها و اردو.

Ansorg گفت که اعضای عمومی کانتی در بخش بهداشت و درمان در جلسه روز شنبه را "کاملا بررسی COVID اطلاعات" و تا زمانی که این داده ها هنوز در جلسه اپیدمیولوژیک نیازهای او اجازه خواهد داد که این بخش در شهرستان سانتا باربارا.

"ارائه ما هنوز در انطباق با واريانس مورد نیاز, ما به طرح موضوع جدید افسر بهداشت سفارش این توصیه اصلاح اقامت در خانه نظم و اجازه می دهد برای بیشتر بخش های کسب و کار برای باز کردن" او گفت:.

ناخن سالن سرو خال کوبی, بدن, اپیلاسیون, زمین بازی داخل زنده تئاتر و سینما در فرد کلاس های آموزش عالی کاباره ها و جشنواره ها و پارک ها همه بسته هنوز توسط دولت است.

امروز شهرستان گزارش نه موارد جدید. هر چند بستری هستند و هنوز هم در نظر گرفته شود قابل کنترل توسط Ansorg سانتا باربارا است نزدیک شدن به محلی قله با 43 نفر در بیمارستان و نه در بخش های مراقبت ويژه.

دو مورد جدید گزارش روز دوشنبه در زندگی سانتا باربارا; یک فرد زندگی در Goleta; یک فرد زندگی در لامپوک; چهار نفر زندگی می کنند در سانتا ماریا; و یک فرد زندگی در مناطق unincorporated از Sisquoc, Casmalia, Garey جدید Cuyama و گوادلوپ.

محلی سیاه زندگی مهم و مرتبط با تظاهرات که فوران در سراسر شهرستان در دو هفته گذشته شده اند از نگرانی برای برخی از کسانی که ترس از جمعیت و کمبود های اجتماعی فاصله را بی درنگ این ویروس به گسترش وادار به بازگشایی تلاش برای متوقف و یا حتی به عقب بروید. پس از نگه داشتن مداوم پس از دو هفته روز یادبود هر چند مقامات بهداشت روشن ساخته است آنها نه بیش از حد نگران است.

"ما وجود دارد برای حدود چهار ساعت و حتی اگر من guesstimating وجود دارد حدود 2000 نفر من نگه داشته به دنبال بیش از جمعیت از زوایای مختلف و همه منظورم این است که هر کس با پوشیدن پوشش صورت" گفت: بهداشت عمومی مدیر ون فراموش-Reynoso در مورد یکشنبه در اعتراض با حضور او با دخترش. "من بسیار خوش بینانه ما نمی خواهد ببینید تاثیر عظیمی از تظاهرات."

جمع امکانات مراقبت های مثل خانه های سالمندان نیز خطاب دوشنبه. یکی از معیارهای مورد نیاز برای شهرستان به ادامه بازگشایی کسب و کار است که برای محافظت از جمعیت های آسیب پذیر مانند کسانی که زندگی در پرستاری ماهر امکانات.

او گفت: وزارت بهداشت در حال همکاری با شهرستان خانه های پرستاری برای اطمینان از وجود یک برنامه در محل برای نظارت بر ساکنان برای COVID-19. فقط یکی از ساکنان تست مثبت در نظر گرفته شده است شیوع توسط دولت به دلیل جمع مراقبت.

"تا پایان ماه ژوئن تمام 14 محلی ما پرستاری ماهر امکانات کامل پایه COVID تست خود را برای ساکنان و کارکنان خود را" فراموش-Reynoso گفت: "این به این معنی تقریبا 1,000 ساکنان و حدود 2000 نفر از کارکنان تست خواهد شد."

او گفت: در چند روز آینده, سلامت عمومی سایت باید یک لیست از محلی خانه های پرستاری است که یا در حال حاضر در حال تجربه یک COVID-19 شیوع.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن