Santa Barbara County گسترش اخراج مهلت قانونی به 30 سپتامبر

بسیاری از سانتا باربارا کانتی ساکنان نفس عمیقی کشید سهشنبه زمانی که شهرستان گسترش این بیماری همه گیر اخراج مهل

توسط NEWSWORLDS در 24 تیر 1399

بسیاری از سانتا باربارا کانتی ساکنان نفس عمیقی کشید سهشنبه زمانی که شهرستان گسترش این بیماری همه گیر اخراج مهلت قانونی که تعیین شده بود به پایان رسید در این ماه از طریق سپتامبر 30.

"وجود دارد بسیاری از مردم که نمی توانید پرداخت خود را اجاره" 2nd District سرپرست گرگ هارت گفت. "بیمه بیکاری است که دولت فدرال ارائه کرده است و دولت ارائه شده است که یک سیستم در بهترین حالت است."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


هر چند فرمان است که به منظور سهولت فشار مالی و حفظ ثبات مسکن برای کسانی که رنج می برد از دست دادن درآمد به COVID-19 گیر برخی از ناظران شد در حصار در مورد دیگران که ممکن است با استفاده از این قابلیت قرار داده اجاره. فرمان به صراحت نیاز به مستاجران به ارائه صاحبخانه با اخطار کتبی و مستند اثبات است که درآمد خود را از دست دادن است که با توجه به همه گیر.

فرمان نیز نیاز به مستاجران در نهایت به پرداخت از دست رفته اجاره پس از همه گیر به پایان می رسد ترک و در عین حال-به-بود-تصمیم گرفت روز حساب در پیش است. چهارم منطقه, سرپرست پیتر آدم تنها سرپرست در برابر فرمان به همین دلیل.

"من یک مشکل اساسی با تشویق و یا گفتن مردم به پرداخت اجاره خود را" آدم گفت. "من نگران است که در پایان این چیزی که همه را به باد با اجاره پرداخت نشده است که با توجه و آنها در حال رفتن به خود را به یک ترشی چرا که آنها در حال رفتن به قادر به آمده تا با آن مقدار پول است."

کامل فرمان را می توان در اینجا یافت نشد.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب