'سانتا باربارا کانتی کردم Hosed" توسط Newsom را بازگشایی معیار می گوید: شهرستان, مدیر

به حدی فرماندار گاوین Newsom فقط روشن چراغ به کالیفرنیا اقتصاد شهرستان سانتا باربارا مدیر پل کیسی پیشنهاد آن

توسط NEWSWORLDS در 20 اردیبهشت 1399

به حدی فرماندار گاوین Newsom فقط روشن چراغ به کالیفرنیا اقتصاد شهرستان سانتا باربارا مدیر پل کیسی پیشنهاد آن را نمی خواهد به اندازه کافی روشن است برای هر کسی به عنوان خوانده شده. نه از راه دور. "سانتا باربارا کانتی کردم hosed" گفت: کیسی که شرکت در روز پنج شنبه در این همایش با یک میزبان از مقامات دولتی ترسیم آنچه COVID-19-مربوط آستانه این شهرستان را مجبور به آمار قبل از محدودیت شروع به طور معنی داری بیشتر آرام است.

پاسخ سانتا باربارا شرکت کنندگان در این خط یکی از سرخوردگی با آنچه که به عنوان غیر منطقی استانداردها توسط فرماندار. برای زمان حال فرماندار دیمر سوئیچ بازسازی طرح — عامل بهتر-امن-از-ببخشید فرض — محدود خواهد شد بسیار به منظقه وانت برای کتاب فروشی, موسیقی, فروشگاه, لباس, رسانه های, کفش, فروشگاه لوازم ورزشی فروشگاه ها و فروشگاه های اسباب بازی. بسیاری از کسب و کار شده اند عامل این راه تعریف شده در فرماندار قصد دارد به عنوان مرحله دوم — با کتابفروشی ها برای مثال کتاب فروش به مشتریان برای وانت و تنها اجازه می دهد مشتریان در داخل.

به جهش از مرحله دوم به مرحله سوم, Santa Barbara County — به عنوان یک کل باید به 14 روز بدون یک COVID مربوط به مرگ و بیش از چهار مورد تأیید یک روز. سانتا باربارا و مشروط به خط امیدوار بود که دفتر والی موافق به حذف انفجار جدید COVID موارد در حال حاضر در حال گزارش در زندان فدرال در لامپوک از شهرستان مشخصات آماری. آنها مطلع شدند که لامپوک موارد خواهد, در واقع, برگزار می شود, در مقابل این شهرستان است.

جدید ترین نامزدها از اداره زندانها نشان می دهد وجود داشته است 651 موارد تایید شده در زندان هر روز در آوردن عمده جدید خوشه. (شهرستان سانتا باربارا در شماره همان زندان هستند به طور قابل توجهی و به طرز مرموزی پایین تر است.) به عنوان طولانی به عنوان لامپوک زندان آمار گنجانده شده در این شهرستان به مشخصات کمی وجود دارد و امیدواریم که این شهرستان می تواند انتقال از مرحله دوم به مرحله سوم در هر زمان به زودی.

مقامات در جنوب شهرستان سانتا باربارا امیدوار بود برای متقاعد کردن مقامات بهداشتی دولت و فرمانداری به نگاه در شمال شهرستان و در جنوب شهرستان به طور جداگانه. به تاریخ های شمالی سانتا باربارا را تجربه کرده است به مراتب بیشتر موارد از جنوب. اگر در نظر گرفته شود به طور جداگانه از شمال به شهرستان های کسب و کار خواهد ایستاده شانس جلسه دولت دستورالعمل برای انتقال به مرحله سوم. به عنوان یک نتیجه, شهرستان گزارش راه اندازی مجدد اقتصاد را قبل از شهرستان سرپرستان این که روز شنبه به عنوان در ابتدا برنامه ریزی شده اما به تعویق خواهد افتاد تا مارس 19.

در این میان به ویژه نیروی کار برگزار شده توسط سانتا باربارا شهردار کتی Murillo شده است در جلسه خواهد بود و ساخت یک ارائه در آینده روز سه شنبه شورای شهر نشست. در میان بسیاری از ایده های bandied در مورد سن-پیر بلوط از بسته شدن تمام یا بخش هایی از خیابان دولت به ترافیک. این اجازه می دهد کسب و کار — رستوران ها به طور خاص — به گسترش بیشتر به شدت بر روی پیاده رو و بیشتر قادر به تامین اجتماعی-فاصله محدودیت هنوز هم بسیار مورد نیاز توسط دولت و شهرستان بهداشت عمومی افسران.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب