سانتا باربارا شهرستان مسکن اقتدار پرتاب نام در کلاه برای بی خانمان پول مسکن

جان پولانسکی گفت: بودجه پیچیده و مذاکرات املاک و مستغلات برای خرید مسکن برای افراد بدون خانه می تواند ماه ها

توسط NEWSWORLDS در 25 مرداد 1399

جان پولانسکی گفت: بودجه پیچیده و مذاکرات املاک و مستغلات برای خرید مسکن برای افراد بدون خانه می تواند ماه ها طول می کشه، اما وقتی ایالت کالیفرنیا پیشنهاد 20 میلیون دلار پول قانون CARES، او فقط چهار هفته بود که همه آن را کنار هم قرار دهد. همچنین، او با چهار منطقه دیگر ساحل مرکزی برای پول پروژه رقابت می کرد.

پولانسکی مدیر توسعه مسکن برای اداره مسکن شهرستان سانتا باربارا است، و او گفت که او نمی توانست موفق به پر کردن درخواست های خود را در چنین پنجره باریک بدون کمک. ما زمان بسیار کوتاهی داشتیم، برخلاف هر بودجه دولتی که قبلاً برایآن رقابت می کردیم. من از شهرستان همکاری زیادی کردم -- سلامت رفتاری و مدیر عامل شهرستان مونا Miyasato -- و از شهرستانهای Goleta و Lompoc."


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


Polanskey ارسال شده نه تنها یک بلکه سه برنامه کاربردی در تاریخ 13 اوت; دو تا برای خواص شناسایی شده تنها هفته گذشته بود. یکی مجموعه ای از دفاتر شهرستان در لومپوک است که قبلا یک متل 15 اتاق بود، چیزی که بسیاری از فراموش کرده بود، اما کارکنان بخش به یاد داشته و به Polanskey در مورد وضعیت منحصر به فرد گفت. شهردار و مدیر شهر لومپوک حمایت خود را از پولانسکی تأیید کرد، که می گفت شورا برای یک جلسه رسمی مانند Goleta در تاریخ 4 اوت داشته است، وقت نداشت. در آن زمان شورای شهر گلتا در حمایت از انتقال متل به مسکن برای سوپر ۸ در خیابان هالیستر به اتفاق آرا بود. Lompoc موضوع را برای جلسه آینده شورا برنامه ریزی خواهد کرد. سومین ملک پولانسکی برای آن درخواست کرده است در ایلا ویستا است.

در مجموع، سه پروژه در مجموع از حدود 15 میلیون دلار از برنامه Homekey پروژه دولت، که توسط CARES (کمک Coronavirus، امداد، و امنیت اقتصادی) قانون، لایحه محرک فدرال تصویب شده در ماه مارس است.

هنگامی که Goleta ملاقات به نظر پروژه، چند ساکنان و صاحبان کسب و کار اعتراض به قرار دادن مسکن برای افراد بی خانمان در ورودی شهر قدیمی تاریخی شهر. پولانسکی معتقد بود که مکان برای هر دو افراد بی خانمان و مغازه داران کار می کند. او وضعیت فعلی را به تجربه سازمان مسکن در Pescadero Lofts در Isla Vista شبیه کرد و گفت همسایه ها که در ابتدا اظهار بی اطلاعی می کنند دیگر متوجه نمی شوند که افرادی را که قبلابی خانمان بودند در خود جا می دهد.

وقتی مردم یک واحد می گیرن، خونه شون هست، درست مثل ما که خونه داریم. "که در آن است که چیزهای آنها است; که به خانه می گن" اکثر ساکنان به دلیل یک شغل از دست رفته، طلاق کثیف، مرگ یک کودک، چالش های ذهنی، یا شرایط دیگر خارج از کنترل خود، بی خانه بودند، او خاطر نشان کرد.

پولانسکی توضیح داد: «اکثریت قریب به اتفاق مردم بی خانمان مسکن ی می خواهند که بی خطر و مقرون به صرفه باشد» "پیدا کردن یک مکان امن برای خوابیدن، تقریباً یک کار تمام وقت است." یک بار در خانه با وسایل خود، اگر چیزی، مدیران مقیم مشکل داشت آنها را از اتاق خود پرسه می زنم. پولانسکی گفت: «بسیاری از اوقات، ما جوامع ایمانی می آيیم و شام را میزبانی می کنیم تا مردم را به بیرون از اتاق شان دعوت کنند»

که آیا هر یک از پروژه های شهرستان سانتا باربارا تصویب بودجه از دولت خواهد شد شناخته شده نیست تا زمانی که تمام برنامه های کاربردی بررسی می شود دریافت کنید. در سطح کشور، 550 میلیون دلار روی میز پیشنهادمسکن و 50 میلیون دلار دیگر برای یارانه اجاره قرار داشت. سانتا باربارا شهرستان درخواست کرده است برای 2 میلیون دلار از آن گلدان دوم پول برای کمک به صندوق بخش 8 کوپن. به عنوان یک کل، ایالت ها در سراسر جهان حدود 600 میلیون دلار پیشنهاد برای برنامه های اولیه به دلیل در ماه اوت 13، Polanskey از طریق انگور شنیده بود ارائه شده است.

صندوق در حال حاضر به برنامه های پروژه اضافی تا 30 سپتامبر باز است به عنوان برخی از برنامه های کاربردی به ناچار از طریق سقوط خواهد کرد. Polanskey که آستین های شرایقه اش را می غلتد تا به مذاکرات بازمی گشت، پیشنهاد داد: «شهر و مقامات مسکن شهرستان هنوز به دنبال هتل یا متل دارانی هستند که به دنبال انجام کاری شبیه به این هستند»


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن