Santa Barbara County گزارش 20 مورد جدید, مقدس, می رود مجازی

پنجشنبه اخبار داغ شد نه تنها دیگر 20 COVID موارد — در مورد همان روزانه تعداد که در تمام طول هفته — اما اعلام ا

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

پنجشنبه اخبار داغ شد نه تنها دیگر 20 COVID موارد — در مورد همان روزانه تعداد که در تمام طول هفته — اما اعلام این خبر از اسپانیایی روز که فیستا 2020 خواهد برو فقط آنلاین. این علامت خواهد بود اولین بار پس از جنگ جهانی دوم که در این شهر لذت می برد نمی سالانه اسب رژه, رقص, حوادث و همراه با احزاب اما باید برای جلوگیری از جمعیت از گسترش بیماری است که خود تاریخی نگرانی است.

فیستا پقونا خواهد تلویزیونی در آگوست 5, به جای اینکه به انجام زندگی می کنند در این مرحله از ماموریت. و همچنین موسیقی به طور معمول شنیده می شود در Mercados در اطراف شهر را به صورت زنده از Facebook و TVSB.

در این بیماری همه گیر باعث این تغییرات بیش از 2000 نفر مورد آزمایش قرار گرفتند در شهرستان سانتا باربارا از دوشنبه حسابداری برای برخی از 83 جدید COVID موارد یافت در این هفته. لامپوک زندان تا به حال 15 مورد جدید از مه 18 و سانتا ماریا پدید آمده که ممکن است کانون. این منطقه تا به حال 15 تست مثبت امروز و 10 روز سه شنبه. در میان 20 مورد جدید گزارش شده امروز در شهرستان سانتا باربارا و در یکی از روستا نشینان و یا شهرستان گوادلوپ و سه نفر در رفسنجان/Summerland/کارپینتریا منطقه است.

تعداد کسانی که قرارداد این بیماری به شدت به اندازه کافی به نیاز به بستری شدن در بیمارستان در جنوب شهرستان دارای رشد شاخص رو به بالا این هفته به عنوان به خوبی. کلبه سلامت تنها بیمارستان سیستم است که گزارش های روزانه, شروع هفته با شش COVID موارد افزایش یافته است که به نه امروز. تنها در یک روز دوشنبه اما ظاهرا بهبود به اندازه کافی به دیگر ذکر شده در این رده است.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب