Santa Barbara County سرپرستان تصمیم گیری در COVID امداد

آن را هنوز هم ممکن است زودرس می گویند آسمان سقوط کرده است که در آن COVID-19 نگران است اما سانتا باربارا شهرستا

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

آن را هنوز هم ممکن است زودرس می گویند آسمان سقوط کرده است که در آن COVID-19 نگران است اما سانتا باربارا شهرستان سرپرستان زیادی را صرف این جمعه گر چه هنر به عنوان بزرگ و به عنوان ضد گلوله یک چتر به عنوان آنها می توانند در انتظار اخبار بیشتر بد در ماه های آینده.

با کالیفرنیا و فلوریدا, گردن و گردن برای تمایز مشکوک ارسال جدید ترین تایید COVID موارد فرماندار کالیفرنیا گاوین Newsom فقط ضربه زدن به ترمز در وضعیت اقتصادی رستاخیر, سفارش که همه سرو خال کوبی, ماساژ, سرو ناخن سالن باربر مغازه ها و سالن های تعطیل شود و همچنین همه داخل سالن ناهار خوری و نوشیدن موسسات. در Santa Barbara County, سلامت افسر دکتر هنینگ Ansorg به دنبال کت و شلوار در این سه.

در پاسخ به پیش بینی های سازمان جهانی بهداشت است که نرخ COVID-19 عفونت ادامه خواهد داد به مارپیچی بیشتر از کنترل خارج شهرستان سرپرستان تایید هزینه تا 1.2 میلیون دلار در این روز سه شنبه به اجاره خالی سیرز فروشگاه — 72,000 متر مربع — واقع در لا کومبر پلازا برای ایجاد فضا برای 200 اضافی تختخوابی پزشکی به صورت غیر COVID موارد آزاد کردن فضا در کلبه بیمارستان ممکن است برای هجوم COVID بیماران.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


برای هم بودن, کلبه و دیگر شهرستان در بیمارستان ها بیش از ظرفیت به اندازه کافی برای پاسخگویی به تقاضای موجود اما سانتا باربارا شهرستان میزان عفونت های جدید افزایش یافته است و 43 درصد در دو هفته گذشته. تعداد تست مثبت رشد کرده و به طور چشمگیری در حال حاضر 20 درصد بالاتر از دولت در آستانه چه چیزی قابل قبول است. سی و یک نفر کشته شده اند. این درست است تنها 8 درصد از شهرستان 4,140 موارد مثبت در حال حاضر فعال — اکثریت داشتن recuperated. و اینکه 66 درصد از شهرستان های پزشکی افزایش تخت و 63 درصد از آن در بخش های مراقبت ويژه در حال حاضر تحت اشغال بسیاری از آنها توسط COVID بیماران.

فراتر از آن است که مدیران شهرستان نیز با چکش یک توافق با همتایان خود در سان لوئیس Obispo شهرستان به دیگری 250 سرریز پزشکی تخت در یک pop-up مرکز پزشکی در حال حاضر ایجاد شده در کال پلی سان لوئیس اوبیسپو پردیس بدون هیچ هزینه.

که تسهیلات — ساخته شده از چهار ماه پیش در هزینه $3 میلیون — تر خواهد بود به راحتی برای ساکنان سانتا ماریا که حدود دو سوم از شهرستان COVID موارد مستند شده است. سان لوئیس اوبیسپو است که با برکت فوق العاده متواضع COVID شماره به تاریخ, ساخته شده به طور موقت مرکز پزشکی قادر به دست زدن به بیش از 900 بيمار. به تاریخ آن هنوز برای درمان هر کسی. بارنی Melekian یک مدیر اجرایی برای شهرستان سانتا باربارا تشبیه معامله به "یک سیاست بیمه" تاکید کرد "ما نمی آیند نزدیک به حتی به آن نیاز دارند."

به حدی وجود دارد هر quibbling از ناظران' افتا آن کاهش یافت و به 1st District سرپرست دس ویلیامز که تعجب که آیا سیرز سایت می تواند مورد استفاده برای ارائه اضطراری مسکن برای مستاجران که ممکن است پیدا کردن خود آواره به این بیماری همه گیر در drags.

ویلیامز نیز منجر به اتهام به اختصاص 2 میلیون دلار از $46 میلیون سانتا باربارا شهرستان به تازگی امن در فدرال مراقبت (Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی) عمل دلار تعیین شده برای کمک به کسب و کارهای کوچک و محلی تامین COVID-هزینه های مربوط — به صورت اضطراری اجاره-مسکن کمک طراحی شده برای کمک به اقتصادی مضطرب مستاجران باقی می ماند در خانه های خود. سرپرست جوآن هارتمن نگران $2 میلیون نفر ممکن است کمی شیب دار است. ویلیامز مقابله "شما نمی توانید به من بگویید که ما فقط 49 میلیون دلار ما نمی باید 2 میلیون دلار برای ما مستاجرها."

با وجود چند طغیان احساسی بازتاب ایدئولوژیک تفاوت بین سرپرستان رای به اتفاق آرا بود. حتی استاد راهنما پیتر آدم که به طور معمول رای در برابر مستاجر اقدامات حفاظت از آن حمایت کرد. به عنوان تنها حامی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در هیئت مدیره از مغلوب ساختن پیشی جستن bashers آدم در زمان لذت در بیان "من می خواهم با تشکر از رئیس جمهور برای ما ارسال این پول است."

از آنجا که مراقبت در قانون بودجه باید صرف نسبتا کوتاه سفارش استاد راهنما گرگ هارت بیان لجستیکی سوء ظن که آیا این بودجه هنوز در دست زمانی که مستاجران به آن نیاز دارید. اما با مزایای بیکاری فدرال مجموعه به پایان می رسد در دو هفته — با پیگیری اقدامات امداد در عین حال در چشم — ویلیامز و هارت هر دو توافق واقعی اقتصادی می شود وارده توسط COVID می تواند حق در اطراف گوشه. "این ممکن است صخره" گفتند.

حدود 45 مزرعه-کار-طرفداران حقوق وابسته به سازمان شود (Central Coast داد ایران به یک اقتصاد پایدار) که نشان داد تا به شهادت این که صخره در حال حاضر است. Farmworkers آورده به سانتا ماریا به عنوان بخشی از یک کارگر مهمان برنامه شناخته شده به عنوان H2A در حال حاضر احساس اثرات. بیست درصد از سانتا ماریا COVID موارد farmworkers و سانتا ماریا ساکنان را تا دو سوم از شهرستان کل caseload.

Farmworkers یک سخنران شهادت نمی توانید انتخاب محصولات از طریق زوم و آنها نمی توانیم لوکس ماندن خانه از محل کار. بسیاری از بزرگ کشاورزی کارفرمایان و ناظران گفته بودند مجبور بیمار و کارکنان به کار می کنند. کسانی که نمی خواهد اخراج می شود. بسیاری از زندگی در تنگ شده, خوابگاه-مانند اتاق متل — چهار به یک واحد و پس از آن رانده شده به زمینه های زیادی از آن ون. این فرصت را برای اجتماعی فاصله بود وجود ندارد و کارگران گفته نمی شد از حقوق خود را به بیمار زمان.

عکس: گیل آرنولد فایل عکسعلت را هازل Davalos در دوران قبل از همه گیر بار

دیرین علت سازمان هازل Davalos شارژ که 51 ساله کارمند الکل برداشت به نام لئو Begario چاوز آلوارادو درگذشت پس از آزمایش مثبت برای COVID. شغل خود را Davalos اعلام شده بود به درایو کارگران از مکزیک به سانتا ماریا به انتخاب محصولات برای بزرگ کشاورزی شرکت. او زندگی می کردند در یک متل کنار بگذارند به خانه کارگران که برای شرکت او گفت:. Cal/OSHA فدرال وزارت کار و بهداشت عمومی شهرستان شد بررسی شرایط مرگ او Davalos ادعا اما او خواست بیشتر تهاجمی بازرسی و بیشتر محلی اجرای. شرکت های بزرگ او متهم انتقام در برابر کارکنان که اصرار بر شرایط کاری ایمن.

سرپرستان Lavagnino و آدم — اجرا می شود که یکی از ابجو کشاورزی نگرانی در شهرستان — زمان استثنا. Lavagnino گفت: اعداد ذکر شده توسط, علت صدا بدتر از آنها واقع شد. بیست و دو درصد از تمام مشاغل در سانتا ماریا او اشاره شد مزرعه شغل. شهرستان درمانگاه کاملا رایگان است و آنها نمی سوال در مورد وضعیت حقوقی. با توجه به شلوغ کارگر مسکن بود — نه به ذکر است اتوبوس سواری برای و از کار — Lavagnino پیشنهاد امن ترین محل برای بسیاری از farmworkers بود در این زمینه. "من نمی خواهم ما را به لیزر تمرکز بر روی فقط یک گروه" او هشدار داد. "در بسیاری از مردم وجود دارد رنج می برند."

در حالی که ناظران در زمان رسمی اقدام ویلیامز "التماس" مقامات بهداشت عمومی برای افزایش حضور خود را در حالی که ستایش آنها را برای داشتن تلاشهای خود را در حال حاضر.

بهداشت عمومی مدیر ون فراموش-Reynoso اظهار داشت: وزارت او در حال حاضر انجام می دهند بیشتر اجرای — ارسال اعلامیه تخلف برای مثال — در علاوه بر این به شدت آموزشی توسعه آن را در ابتدا انجام داد. آن ساخته نشده است اما روشن که آیا این اجرای در حال وقوع بود در حال حاضر و یا اگر آن را در مورد برای شروع است.

آدم به استدلال در برابر قرنطینه اصرار آن را مانع توسعه ایمنی طبیعی. "من به نوعی شده است امید من می خواهم آن را دریافت" اعلام کرد. Lavagnino زیر سوال برده بود مقامات بهداشت عمومی در مورد مبادله دیدار که در محل سانتا ماریا و اینکه آیا آنها در نظر گرفته شده برای اجرای اجتماعی فاصله پروتکل های. اصطبل بسته بندی محکم با هم و مردم با حضور در بسیاری از farmworkers — به همین ترتیب. "اگر شما می خواهید برای دریافت coronavirus او گفت:" به آدم "این خواهد بود یک جای خوب برای آن را دریافت."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن