Santa Barbara County سرپرستان تعویق انداختن شاهدانه مذاکرات

Deluged با نزدیک به 170 نظرات عمومی در شاهدانه کشت و پردازش از کارپینتریا به لامپوک و Santa Ynez دره این شهرست

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

Deluged با نزدیک به 170 نظرات عمومی در شاهدانه کشت و پردازش از کارپینتریا به لامپوک و Santa Ynez دره این شهرستان با هیئت ناظران در روز سه شنبه به تعویق افتاده مذاکرات قوی تر در قوانین و مقررات برای صنعت تا ژوئن 11.

کمیسیون برنامه ریزی کرده بود به اتفاق آرا توصیه می شود که هیئت مدیره نیاز به یک شرطی مجوز استفاده برای تمام شاهدانه عملیات به اطمینان حاصل شود که پروژه "سازگار با منطقه اطراف" و "مضر" را به سلامت و ایمنی محله. اما در سخنان کوتاهی قبل از شروع نظر عمومی تنها سرپرست پیتر آدم نشانه حمایت از این ایده.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"من فقط فکر می کنم که ما نیاز به مقدار حداکثر انعطاف پذیری به طوری که ما نمی مجبور به قرار دادن این کارها در مکان های نامناسب," او گفت:, و اضافه کرد که وجود داشته است "بنابراین بسیاری از عواقب ناخواسته" از شاهدانه.

سرپرست استیو Lavagnino به طور خلاصه ابراز علاقه به ایجاد بافر بین اتاق مزه کردن شراب و حشیش در عملیات و سرپرست دس ویلیامز پیشنهاد کرد که این شهرستان می تواند به نگه داشتن چشم در تولید کنندگان' بوی-سیستم های کنترل از طریق مجوزهای کسب و کار.

"در حالی که تلاش های بسیاری از تولید کنندگان شده اند بسیار سازنده" او گفت:, "شده اند وجود دارد موارد بوی خوشه چون کسی سیستم آفلاین است."وجود دارد هنوز هم باقی می ماند 40 دیدگاه برای مطلب به ضبط در ادامه جلسه در ژوئن 11, هیئت مدیره گفت. هیئت مدیره برنامه ریزی شده است برای نگه داشتن بودجه جلسات برای 2020-21 سال مالی هفته آینده. —ملیندا می سوزد


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن