Santa Barbara County سرپرستان طول می کشد تصویب سختگیرانه تر گلدان مجوز Countywide

سانتا باربارا شهرستان هیئت ناظران tinkered با آن حشیش فرمان این هفته امیدوار کننده فوری امداد رسانی به 500 ساک

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

سانتا باربارا شهرستان هیئت ناظران tinkered با آن حشیش فرمان این هفته امیدوار کننده فوری امداد رسانی به 500 ساکنان شمال شهرستان دره اما عصبی Carpinterians و Buellton-منطقه vintners که گفت که این پیشنهاد را کمی به مهار یک صنعت آنها را به عنوان در حال اجرا شایع و بدون کنترل.

در آن بزرگترین حرکت هیئت مدیره رای دادند 3-2 در مفهوم به ممنوعیت تجاری شاهدانه کشت و تولید در مناطق روستایی محلات مانند Tepusquet و Cebada دره در شمال شرقی Sisquoc و لامپوک بود که در آن ساکنان clamored برای چنین اندازه گیری ، در جلسات بی شماری از آنها را بازگو چگونه ژنراتور سر و صدا, کامیون, ترافیک, شب, چراغ, و "skunky" بوی صنعتی در مقیاس شاهدانه شد و اخلال در کشور خود راه زندگی است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"من قصد دارم برای گفتن من اشتباه بود و در حال حاضر ما می تواند به اصلاح برخی از اشتباهات ما" گفت: استاد راهنما پیتر آدم که نشان دهنده ارکوت, لامپوک و لوس آلاموس دره. "ما اجازه می دهد خودمان را به عنوان سیاستگذاران است که باید برای ایجاد آرامش در شهرستان ما به بیرون و رفع برخی از این چیزها."

آرا آمد و نزدیک به یک سال پس از هیئت مدیره خواسته county کمیسیون برنامه ریزی توصیه می شود راه را به آدرس بوی حشیش که wafts فوق به کارپینتریا دره خانه و Buellton-منطقه مزه شراب و درگیری که بوجود آمده اند بیش از آفت کش ها استفاده می شود در "میراث" محصولات کشاورزی به خصوص انگور شراب که در آن حشیش منتقل شده در کنار درب.

اما گسترده "ثابت" بود و نه در کارت در روز پنج شنبه. روی میز یک جارو توصیه شده توسط کمیسیون به نیاز سختگیرانه تر ى مجوز شرطی با استفاده از مجوز و یا فنجان برای همه آینده شاهدانه پروژه های با بیش از 170 برنامه در خط لوله. این مجوزها نیاز این پروژه ها به "سازگار" و "نه مخل به" اطراف محله.

اما در روز پنج شنبه هیئت مدیره اکثریت رهبری سرپرستان دس ویلیامز و استیو Lavagnino ارشد معماری از شاهدانه فرمان پشتیبانی مشروط اجازه استفاده از تنها برای برخی از شاهدانه و تنها در شمال شهرستان. در سال های اخیر هیئت مدیره بارها رای به سرنگونی و یا تضعیف این کمیسیون تلاش برای مهار رشد شاهدانه صنعت.

"این فوق العاده مهم نشان می دهد که آینده کارپینتریا وابسته به کاهش مزاحمت از ماری جوانا بو اما ادامه حضور ماری جوانا کسب و کار" گفت: ویلیامز که نشان دهنده کارپینتریا دره که در آن بسیاری از ساکنان شکایت کرده اند که بوی ماری جوانا از گیاه شاهدانه گلخانه با دریچه سقف است آنها را بیمار.

"ما در حال نابودی ما گل صنعت است و ما در میان بدترین رکود اقتصادی در طول عمر ما" ویلیامز گفت. "من اشتیاق زیادی برای رسیدن به نقطه که در آن من می گویند شست و یا شست را به عملیات در کارپینتریا. اگر ما یک جام فرایند countywide آن خواهد بود یک مدت طولانی قبل از ما انتخاب از طریق این مردمی."

'فوق العاده خسته'

ویلیامز و Lavagnino که نشان دهنده سانتا ماریا دره و Tepusquet دره مخالف ممنوعیت تجاری کشت شاهدانه در شمال شهرستان جوامع هستند که تعیین شده به عنوان "موجود روستایی توسعه محله." آن پیشنهاد شده توسط استاد راهنما جوآن هارتمن که نشان دهنده Cebada دره عمیق و باریک, the Santa Ynez دره و Sta. ریتا تپه فدرال تعیین شده آمریکا Viticultural منطقه غرب Buellton. رئیس هیئت مدیره گرگ هارت که نشان دهنده Goleta دره پیوست هارت و آدم در رای گیری برای ممنوعیت و اشاره کرد که "مقاومت فوق العاده ای" به شاهدانه در آن محله.

ویلیامز و Lavagnino گفت که ممنوعیت امر می تواند غیر منصفانه به تولید کنندگان حشیش که در حال حاضر ساخته شده سرمایه گذاری های قابل توجهی از زمان و پول است.

"من فکر می کنم آن را واقعا بد دولت به مجموعه ای از قوانین و آنها را تغییر دهید زمانی که بسیاری از این افراد در پایان یک سفر طولانی ما قرار داده و آنها را از طریق" Lavagnino گفت.

ویلیامز به نام "بان کی مون چانه زنی خود را در برابر خود" و گفت که او "بسیار خسته" با اقدامات شاهدانه منتقدان که در تلاش برای سرنگون کردن او در ماه نوامبر گذشته و ثبت سه پرونده های حقوقی علیه هیئت مدیره این سال است.

ویلیامز اشاره کرد که هیئت مدیره تنظیم آن فرمان در گذشته ممنوع, هوای آزاد, شاهدانه کشت در کارپینتریا دره قرار دادن یک countywide کلاه 1,712 هکتار در شاهدانه و نیاز به میلیون ها دلار از بوی-کنترل فن آوری در بسیاری از عملیات.

"و من نمی توانم نام یک نفر در کل این شهرستان که راضی شده است که" ویلیامز گفت. "آنها تنها بدست angrier بیشتر ما تلاش کرده اند به جای آنها. آنها به دروغ مطبوعات, استفاده سیاسی, مسیر, دادگاه تجدید نظر هر پروژه و پس از آن شکایت کرد شهرستان است."

ویلیامز گفت که نیاز به یک شرطی مجوز استفاده خواهد تاخیر در روند بررسی در کارپینتریا ولی برای سال ارائه "یک عبا برای بد بازیگران" بودند که به کشیدن پاهای خود را در کنترل بو.

ویلیامز Lavagnino و هارت داد که آنها را پشتیبانی محدود تر تغییر: مشروط استفاده نیاز به مجوز تنها برای کسانی که در شمال شهرستان, پروژه های که در آن کشت شاهدانه را پوشش بیش از 50 درصد از اموال. آدم و هارتمن رای دادند هیچ. طرح های پیشنهادی توسط هارتمن نیاز به شرطی اجازه استفاده از شاهدانه در Sta. ریتا تپه و بو کنترل برای تمام کشت در فضای باز نیز شکست 3-2.

"من متاسفم" آدم گفت هارتمن صحبت کردن به او را از طریق کامپیوتر خود را روی صفحه نمایش.

این هیئت همچنین رای دادند 4-1 در مفهوم نیاز به 50 پا بافر از اموال خط برای همه شاهدانه کشت در شمال شهرستان. آدم رای دادند هیچ و گفت که 50 فوت شد و بیش از حد نزدیک به همسایه و مزارع که در آن درگیری های بوجود آمده اند بیش از آفت کش آلودگی.

"هیچ کس نمی دانست که قرار بود به تحمل صفر در یک محصول است که می تواند به ارزش یک میلیون دلار از یک هکتار" او گفت:.

و در اتفاق آرا ناظران پیشنهاد به ممنوعیت, هوای آزاد خشک کردن و پردازش از ماری جوانا برای کمک به کنترل قوی ترین بو از محصول عملیات. تحت این قاعده شمال شهرستان تولید کنندگان مورد نیاز خواهد بود یا به کشتی شاهدانه متشکرم برای پردازش و یا ساخت یک ساختمان در ملک مجهز به "بهترین در دسترس" بو-کنترل فن آوری است.

این هیئت همچنین به اتفاق آرا رای دادند در مفهوم به معاف در حال حاضر تایید شده پروژه های شاهدانه از قوانین جدید.

مخلوط واکنش

عکس: حسن نیت ارائه میدهددر 3-2 مفهومی رای این هفته این شهرستان با هیئت ناظران پیشنهاد به ممنوعیت تجاری حشیش در عملیات های روستایی شمال شهرستان محلات مانند Tepusquet دره عمیق و باریک نشان داده شده در اینجا در سال 2018 است.

یک جلسه عمومی و پایانی هیئت مدیره رای به پیشنهاد شاهدانه فرمان اصلاحات خواهد بود برای برنامه ریزی بعد از این تابستان شهرستان خبر داد.

روز پنج شنبه در این جلسه تداوم ژوئن 2 جلسه در فرمان. عمومی فرستاده شده بیش از 600 صفحه از نظرات موافق و مخالف مشروط با استفاده از مجوز مورد نیاز برای تمام شاهدانه و نزدیک به 170 از این خوانده شد به رکورد.

کسانی که در حمایت از تنظیم بیشتر شامل نگران Carpinterians یک شل گروه سازمان یافته از 300 نفر از ساکنان و کسب و کار مردم و کشاورزان; سانتا باربارا شهرستان ائتلاف برای مسئول شاهدانه یک گروه غیر انتفاعی با 200 عضو و شاکی در شاهدانه پرونده های حقوقی علیه هیئت مدیره; در کارپینتریا ولی انجمن preservationist گروه شهر کارپینتریا; Cate مدرسه در کارپینتریا; شهر Goleta; صاحبخانه انجمن نمایندگی پولو آپارتمانهای در کارپینتریا های کوهپایه در اطراف قدیمی شمالی, San Marcos, جاده, و محله سن آنتونیو نهر بیشتر مسا و وینچستر, دره عمیق و باریک در Goleta دره ؛ county Farm Bureau با 800 عضو; رشد-اهرم انجمن سانتا باربارا و سان Luis اوبیسپو نمایندگی 170 میوه و سبزی تولید کنندگان; و متعدد vintners از جمله سابق شهرستان سرپرست بروکس, Firestone, Los Olivos.

در مصاحبه ای در روز پنج شنبه, Kevin مریل یک مزرعه اداره boardmember به نام سرپرستان' پیشنهاد تغییر حکومت "یک معجونی از مقررات است." او گفت که او همدردی با تولید کنندگان حشیش که در حال حاضر ممکن است برای انطباق با تغییرات اواسط جریان, اما, او گفت: آن را یک "پیروزی" برای انگور تولید کنندگان او را دوست دارم بیش از حد. این آفت کش استاندارد بسیار بالا برای شاهدانه, مریل گفت: آن را تقریبا غیر ممکن است برای همسایه کشاورز برای رسیدن به آن.

"به دلیل رانش مشکل در بسیاری از موارد آن را بالا می برد ویران کردن" مریل گفت و اشاره کرد که Farm Bureau معتقد است شاهدانه باید رشد کرده است به طور انحصاری در داخل خانه و در مهر و موم شده ساختمان در شهرستان است. "50-پا بافر چیزی است."

در کارپینتریا اعضای ائتلاف برای مسئول شاهدانه ابراز ترس و خشم پس از هیئت مدیره رای و آنچه به آنها گفته بود ویلیامز "سخنرانی دراز وشدیداللحن."

"من بسیار نا امید بسیار ناراحت" آنا Carrillo گفت. "من نمی خواهم ما را که به نام دروغگو و naysayers. چیزی وجود دارد که داس است که به ما کمک میکند تا با — هیچ کاهش در تراکم کشت در, هیچ افزایش در بافر بدون تغییر در بوی الزامات هیچ چیز نیست."

پل Ekstrom بازنشسته کارپینتریا لوازم ایمنی فردی آتشنشان یا یک ائتلاف boardmember و شاکی در یک ائتلاف دعوی در دادگاه در برابر چهار گلخانه اپراتورها در Foothill جاده در حال حاضر شناخته شده به صورت محلی به عنوان "شاهدانه ردیف" گفت که او به نفع باز فروش حشیش در بازار — او فقط می خواهد تولید کنندگان برای قرار دادن یک درب در حمله مرداب مانند بو است که نفوذ خود را در خانه در Manzanita خیابانی روز و شب.

برای کارپینتریا دره Ekstrom گفت: مراجعه فقط ممکن است در دادگاه.

"برای ویلیامز به طوری صالح خود در مورد این فقط خنده دار است," او گفت:. "این است که ظروف سرباز یا مسافر او ما را به."

کسانی که به مخالفت با سختگیرانه تر ى مجوز برای شاهدانه شامل اعضای شاهدانه انجمن مسئول تولید (کپور) تولید کنندگان به نمایندگی از 12 شاهدانه عملیات در کارپینتریا دره شمال شهرستان کشاورز صنفی گروهی 40 نفره از تولید کنندگان حشیش; کارپینتریا ساکنان که اشاره به تولید کنندگان' کمک های مالی سخاوتمندانه به جامعه خود در همه گیر; مهندسین و برنامه ریزان و متخصصان شاغل در شاهدانه کسب و کار و لامپوک شهردار Jenelle آزبورن.

این گروه همچنین شامل vintners مانند عروسکی Cabugos که رشد 28 هکتار از شراب انگور در Sunstone کارخانه شراب سازی اموال او صاحب در شمال Refugio جاده در Santa Ynez دره. Cabugos گفت که او می خواهد برای قرار دادن در هشت هکتار از شاهدانه در بازگشت از زمین های خود را به شیر را به یک جوانتر مشتریان و "صرفه جویی در کسب و کار خود را."

در روز پنج شنبه Cabugos گفت که او "بسیار خوشحال" با هیئت مدیره آخرین پیشنهادات و اضافه میکند: "تا به حال آنها به تصویب یک پتو جام برای هر پروژه این امر قرار داده اند مانعی عمده در این صنعت است. این که خرد ما. بسیاری از مردم رفته اند به شهرستانهای مختلف است."

در حال حاضر Cabugos گفت: او می داند که 10 یا 15 vintners در دره و Sta. ریتا تپه که او انتظار خواهد فایل مدارک برای شاهدانه مجوزها ظرف یک ماه. تحت قوانین فعلی شاهدانه پروژه ها را می توان تایید توسط شهرستان و برنامه ریزی مدیر بخش بدون دادرسی جز در دادگاه تجدید نظر.

Cabugos گفت که او پیش بینی آینده حشیش و شراب تورهای در شمال شهرستان کامل با "مصرف سالن" برای شاهدانه در کنار مزه کردن شراب ،

"حشیش و شراب می توانند همزیستی; آنها می تواند افزایش قادر به تنوع زمین های خود و کسب و کار خود و بیرون آمدن با محصولات متعدد" Cabugos گفت.

در کارپینتریا دره گراهام Farrar از کپور تولید کنندگان گفت: "هیئت ناظران شناخت است که وجود دارد صعودی به جامعه داشتن حشیش در اینجا. که همیشه معامله."

Farrar تنها شاهدانه گلخانه اپراتور در دره با منطقه بندی و مجوز صادر شده برای هفت هکتار از کشت در Casitas عبور از جاده ها است. او را به درخواست مجوز برای سه هکتار "رشد" در Foothill. تولید کنندگان نیاز به مقررات سختگیرانه تر است که به سادگی تاخیر مجوز دیگر Farrar گفت.

"من قطعا برطرف می دانیم که نه ماه از کار ما انجام داده ایم برای رسیدن به تقریبا تایید شده است و نمی خواهید به پرتاب در سطل زباله," او گفت:.

Farrar گفت: این شهرستان انجام و بوی بازرسی در گلخانه در Casitas تصویب هر سه ماهه بازرسی است که می گیرد در گلخانه های بدون مجوز.

"من می خواهم آنها را برای رفتن به همه مزرعه," او گفت:. "وقتی اتفاق می افتد که ما در حال رفتن برای دیدن نتایج بهتر است."

'حشیش کهنه'

عکس: دیوید کلاریساکنان Tepusquet دره در شمال شرقی Sisquoc تشکیل یک "بحران" کمیته در سال های اخیر به تقاضای ممنوعیت حشیش تجاری خود را در منظره محله.

شاید شادترین فرد در روز پنج شنبه بود رنه اونیل یکی از Tepusquet دره عمیق و باریک که گریستم به عنوان او در واکنش به اخبار از هیئت مدیره پیشنهاد ممنوعیت حشیش تجاری عملیات در برگ بلوط و چنار هیون به همراه یک سیم پیچ نهر. این محله در حدود 375 نفر با تشکیل یک "کمیته بحران" در سال های اخیر تجهیز ساکنان با بنفش کلاه برای حضور در جلسات عمومی است.

"من وجد آمدیم" اونیل گفت. "من فقط راحت است که بعد از این همه سال تلاش بالاخره اتفاق می افتد. Tepusquet جامعه بسیار رها و سپاسگزار که اکثر ناظران رای به حمایت از منع حشیش تجاری در محله ما. آن چه باید انجام شده است و آنچه که ما باید برای حمایت از آغاز.

"برای این همه سال از زندگی شخصی بسیاری از افراد در جامعه ما شده اند و منفی نهفته در مقیاس بزرگ و تجاری صنعت تولید کنندگان است. ما شیوه زندگی ما احساس آرامش ما سلامت و ایمنی و رفاه متاثر شده اند."

شهرستان سوابق نشان می دهد که 14 شاهدانه مجوز برنامه ها در این خط لوله برای Tepusquet دره عمیق و باریک; هیئت مدیره مجاز تولید کنندگان از قبل قانونی شاهدانه دارویی برای ادامه فعالیت وجود دارد تحت عنوان "قانونی nonconforming" وضعیت و بسیاری از این عملیات یافته است.

اونیل به حال تبدیل به یک ثابت در شهرستان جلسات در شاهدانه, نمایش اسلاید از تانکر کامیون که rumbled روزانه در 50 فوت از خانه خود را به عنوان آنها سفر به و از "رشد" در دامنه کوه. اونیل به اشتراک گذاشته شده عکس از کامیون wrecks در دره های باریک و پیچ در پیچ جاده و او تشکیل شده و سنگ snatches از یک آهنگ برای هیئت مدیره با عنوان "شاهدانه کهنه."

"سه به علاوه 'علف هرز قانونی?'" آن آغاز می شود. "آنچه را که ما به دست آورده که ما ادامه دهید ؟ / درآمد? Ha? چه شوخی! / ما سازمان دیده بان آن را در دود!"

به جنوب در Cebada دره خاموش بزرگراه 246 شش شاهدانه عملیات خواهد بود shut down under هیئت مدیره آخرین پیشنهاد. وجود دارد حدود 50 خانه در Cebada کانیون هر کدام در حدود 20 هکتار است. بسیاری از 110 ساکنان در دره عمیق و باریک مدیره اسب افزایش چند بز و یا رشد یونجه و شراب انگور.

اما برنامه ای برای شاهدانه عملیات در پایان Cebada دره جاده در کنار روستایی محله نمی خواهد تحت تاثیر ممنوعیت ارائه شده. گیاهی فرشتگان سابق اپراتور بود تعطیل در یک حمله توسط کلانتر, نمایندگان در ماه دسامبر گذشته; صاحب چهره جنایت اتهامات دروغ و اتهام جعل از سوابق عمومی است.

در یکشنبه, ژوئن 10, برنامه ریزی کمیسیون رای دادند 5-0 به انکار ى مجوز به گیاهی فرشتگان برای 17 هکتار از حشیش و دو گیاهان پردازش. اپراتورها باید 10 روز به درخواست تجدید نظر تصمیم کمیسیون به هیئت مدیره.


ملیندا می سوزد داوطلبان به عنوان یک روزنامه نگار مستقل در سانتا باربارا به عنوان یک خدمت به جامعه است. او ارائه می دهد اخبار و گزارش های متعدد به نشریات محلی در همان زمان به صورت رایگان.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب