سانتا باربارا کانتی به درخواست جامعه در مورد حشیش عرض

در مجموع از شش شاهدانه مغازه باز خواهد شد در مناطق کنترل شده توسط سانتا باربارا کانتی — به عبارت دیگر در خارج

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

در مجموع از شش شاهدانه مغازه باز خواهد شد در مناطق کنترل شده توسط سانتا باربارا کانتی — به عبارت دیگر در خارج از شهر خود — و عمومی دعوت به اظهار نظر در مورد برنامه کسب و کار و ضوابط محله سازگاری. شش جلسات مجازی برگزار خواهد شد در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ها شروع جولای 1, هر یک با تمرکز بر یکی از مکان های: ایسلا ویستا, Santa Ynez تورو کانیون/Summerland, ارکوت شرق Goleta دره و لوس آلاموس ، اطلاعات در مورد شایستگی معیار صدور مجوز و نحوه حضور در جلسات مجازی در cannabis.countyofsb.org/retail.sbc.

در 19 دقیقه ویدئو استیون یی یک تحلیلگر مالی با مدیر عامل و کاترین Lehr ارشد برنامه ریز رفتن به جزئیات در مورد پیچیده سه مرحله شاهدانه نمای روند درخواست. هر نرم افزار است که برای اولین بار مورد بررسی به صورت کامل و ى انطباق. آنها سپس از طریق یک بررسی در برابر الزامات شهرستان مجوز کسب و کار فرمان و یک شخص ثالث, مشاور نمرات کسب و کار پیشنهاد. متقاضیان که موفق به پیشبرد داخلی کمیته انتخاب — از جمله برنامه ریزی و آتش و بهداشت محیط — که بررسی انطباق با محله سازگاری برنامه ها و معیارهای دیگر. در حالی که حلقه است که افتاده از طریق متقاضی می تواند پایان مجوز کسب و کار روند.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در برنامه ریزی بررسی سمت مغازه می تواند باز یا بسته به مکان و می تواند به طور انحصاری خدمات تحویل. آنها اجازه ندارند در 750 متر از K-12, مدارس, روز, مراقبت, یا جوانان مراکز; هیچ کدام مجاز در منتکیتو. ساکنان و کسب و کار در 1000 فوت از پیشنهاد فروشگاه های خرده فروشی خواهد بود اطلاع از برنامه انتظار. هنگامی که یک مجوز تایید شده است هر کسی که مخالف است و تنها 10 روز برای درخواست تجدید نظر.

اطلاعات درخواست شده از متقاضیان شامل هر کسی با 10 درصد یا بیشتر مالکیت دیگر حشیش در عملیات متعلق به 24 ساعته شماره تلفن برای شکایات و صدور مجوز دولت اطلاعات است. مجوز برای یک سال. تمدید شامل بررسی شکایات.

جولای جلسات به دنبال نظرات به چیزهایی مثل سایت انتخاب, ترافیک اثرات و پارکینگ. نتایج خواهد شد به عنوان یک "محله علائم" به هیئت ناظران در تاریخ 18 اوت.

عکس: حسن نیت ارائه میدهداز یک نقشه نشان می دهد بسته که در آن یک خرده فروشی شاهدانه نمای ممکن است واقع در شرق Goleta دره.
عکس: حسن نیت ارائه میدهداز یک نقشه نشان می دهد بسته که در آن یک خرده فروشی شاهدانه نمای ممکن است در واقع در Summerland.

در جلسات جامعه شهرستان و کارکنان نمی خواهد که اطلاعات خاص در سایت یا متقاضیان است. اطلاعات کامل در ارسال سوالات از حضور در جلسات مجازی — که برگزار خواهد شد در زبان انگلیسی و اسپانیایی — تاریخ, بار, پهنه بندی نقشه های جامعه برنامه ریزی مناطق و فیلم دو دقیقه در مورد هر یک از شش مناطق در دسترس همه در cannabis.countyofsb.org/retail.sbc.

جلسه برنامه شرح زیر است:

• ایسلا ویستا CPA — 5:30 بعد از ظهر, چهارشنبه,., جولای 1

• Santa Ynez CPA — 5:30 بعد از ظهر, پنجشنبه., جولای 2

• تورو دره CPA / Summerland CPA — 5:30 بعد از ظهر, چهارشنبه,., جولای 8

• ارکوت CPA — 5:30 بعد از ظهر, پنجشنبه., جولای 9

• شرق Goleta دره CPA — 5:30 بعد از ظهر, چهارشنبه,., جولای 15

• لوس آلاموس CPA — 5:30 بعد از ظهر, پنجشنبه., جولای 16


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن