خیابان دولت باله تعاملی تابستان سری

خیابان دولت باله فصل بهار از خواب در گرانادا و کارشناسی ارشد مدرن جدید ویک کوتاه قطع شد و توسط همان بهداشت عمو

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

خیابان دولت باله فصل بهار از خواب در گرانادا و کارشناسی ارشد مدرن جدید ویک کوتاه قطع شد و توسط همان بهداشت عمومی اقدامات احتیاطی که متوقف شد هر دیگر هنرهای نمایشی رویداد در ماه مارس. نشان دادن چابکی سازمان غرق در پاسخ SSB شد و اولین شرکت در سانتا باربارا به محوری به وب زمانی که آنها ارائه یک استودیو نسخه از خواب زیبایی بیش از Facebook Live در جمعه 13 مارس در حالی که بسیاری از ما برای خرید کاغذ توالت.

از آن زمان به بعد رویکرد خود را به ارائه آنلاین رقص تکامل یافته در یک بازی هیجان انگیز جهت. در چهارشنبه 24 ژوئن در 5 بعد از ظهر خیابان دولت باله را ارائه نوآورانه پخش خود را 2019 تولید یک آمریکایی تانگو. این تعاملی آنلاین رویداد بخشی از یک مجموعه را که شامل کتاب جنگل (22 ژوئیه), زمینه های مشترک (19 اوت) و چاپلین (16 سپتامبر). فن آوری است که مجموعه این نشان می دهد جدا از دیگر وب مبتنی بر جریان حوادث ناشی از Cya زندگی می کنند. Cya (تلفظ "ببینید-ya") ساخته شده است نام خود را از طریق همکاری با استودیوهای هالیوود از جمله پارامونت پیکچرز است که اضافه کردن مخاطب زنده تعامل در قالب هر دو ویدئو و متن چت به نمایش فیلم های محبوب. در همان زمان که آنها در حال تماشای چیزی که شرکت کنندگان می توانید ببینید, دیده می شود, و چت آنلاین با میزبان که متوسط رسیدگی.

برای یک آمریکایی تانگوبه "دیده بان-همراه" میزبان خواهد بود و منجر رقصنده لیلا دریک Fossek و طراح رقص ویلیام Soleau. در این شب طول بیوگرافی باله می گوید داستان از زندگی واقعی رقص باله احساس فرانک و Yolanda Veloz. اصلی تولید در گرانادا برجسته زیادی از بازیگران انجام یک طیف دیدنی و جذاب از, اجتماعی, رقص به موسیقی آمریکا از دهه 1920 از طریق 1940s.

این کار نشان دهنده خیابان دولت باله و Soleau در بهترین حالت خود کشیدن هم, تاریخ, داستان عاشقانه, محبوب ترین ها, فرهنگ و خیره کننده لباس و تنظیم آن را همه در یک گروه بزرگ از رقصنده های جوان. بازیگر یوسف Fuqua نقش Augie های خیابانی راوی که نگه می دارد هر کس کلود به داستان. داشتن دریک و Soleau در دسترس برای پاسخ به سوالات و به اشتراک گذاری خاطرات در زمان واقعی باید اضافه کنید فوق العاده به آنچه که در حال حاضر غنی و متنوع ، برای ثبت نام در این رویداد دیدن cya.زندگی می کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سریال به statestreetballet.com.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن