سانتا باربارا کانتی به آغاز بازگشایی اقتصاد

سانتا باربارا شهرستان آغاز شده است به طعم و مزه میوه های اجتماعی آن-فاصله کار این هفته آن را به عنوان طول می

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

سانتا باربارا شهرستان آغاز شده است به طعم و مزه میوه های اجتماعی آن-فاصله کار این هفته آن را به عنوان طول می کشد تا اولین گام خود را با خیال راحت به بازگشایی اقتصاد است.

روز دوشنبه فرماندار گاوین Newsom اعلام آغاز فاز دو در چهار فاز طرح به طور کامل بازگشایی دولت است. او ذکر شده خاص "امن" انواع کسب و کار خرده فروشی است که می تواند باز برای منظقه وانت و dropoff این جمعه, مانند, مبلمان, فروشگاه, فروشی, موسیقی, فروشگاه, فروشگاه اسباب بازی و گل.

چگونه بازگشایی خواهد شد نگاه در سانتا باربارا شهرستان است هنوز مشخص نیست. Newsom گفت که انتشار جزئیات بیشتر دستورالعمل شنبه بنابراین بهداشت عمومی مدیر دکتر ون فراموش-Reynoso و نانسی Anderson, دستیار مدیر عامل این شهرستان ارائه بینش های اضافی به سانتا باربارا جدید آینده.

انجام Reynoso گفت که دفاتر, مراکز خرید و نشسته ناهار خوری در رستوران ها را شامل نمی شود در کسب و کار باز است اما تا زمانی که لیست مفصل از فرماندار منتشر شده است آن سخت است می دانم که خاص سانتا باربارا خرده فروشی کسب و کار می تواند باز جمعه است. آنچه مسلم است این است که این دهانه را رها کردن و انتخاب کنید تا فقط معنی اگر یک فروشگاه کفش باز است, یک فرد می تواند در خرید و انتخاب کنید تا یک جفت اما آنها می توانید سعی کنید آنها را در فروشگاه.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


او همچنین با اشاره به بهداشت محلی افسر منظور در حال حاضر برای باز کردن ضروری کسب و کار که صادر شد مارس 24, به عنوان موقت راهنمای کسب و کار خرده فروشی, انتظار برای بازگشایی جمعه.

"فرماندار همچنین به ما آزادی بیشتری و گفت که برخی از استان ها با هم گروه بندی به عنوان یک منطقه می توانند گواهی دهند که آنها آماده هستند برای سرعت بخشیدن به از طریق فاز دو و باز بیشتر کسب و کار" انجام Reynoso گفت.

او گفت که همکاری با کشورهای همسایه و ایجاد یک "برنامه آمادگی" و "طرح مهار" است که با دولت معیار Santa Barbara County می توانید فرماندار نور سبز برای تصمیم گیری خود را با چه سرعتی از آن باز می شود تا بیشتر در کسب و کار خرده فروشی.

در یک جداگانه اما موازی بازگشایی, تلاش, Anderson گزارش پیشرفت شهرستان را کسب و کار و ذینفعان تیم ساخته شده است به منظور توسعه یک سانتا باربارا خاص بازگشایی برنامه است که در خط با فرماندار معیارهای. او گفت: از 25 یا بیشتر ذینفعان گروه های ساخته شده از محلی کارشناسان صنعت و رهبران جامعه هستند جلسه این هفته به بحث در مورد بازگشایی برنامه قبل از ارائه ورودی خود را به پزشکی پانل برای بررسی.

او تخمین زده می شود وجود دارد به حدود 300 ذینفعان از بخش ها مانند موسسات آموزشی و ایمان و موسسات اسکان و هتل ها, کشاورزی, ساخت و توسعه آشامیدنی و رستوران و صنایع و دیگران. اگر چه وجود خواهد داشت زمان برای ورودی به زودی او گفت: میزگرد بحث های غیر رسمی و نه موضوع قهوه ای عمل می کنند بنابراین بیشترین بحث لازم نیست برای باز کردن به مردم است.

شهرستان قرارداد با رسیدن به یک غیر انتفاعی توسعه اقتصادی اتاق فکر برای کار با ذینفعان برای ایجاد بازگشایی طرح است. که قبلا شناخته شده به عنوان ساعت شنی پروژه رسیدن به همان گروه که سن لوئیس Obispo شهرستان استفاده می شود به اتخاذ آن را بازگشایی طرح است.

"این پروژه قرار بود به حدود چهار تا شش هفته است, اما آن را بسیار تسریع" اندرسون گفت. "با شروع هفته آینده ما خواهد بود نوع از نهایی و بسته بندی تا چه ما انجام می دهیم با ما در رسیدن به پروژه. ما باید یک پیش نویس دستورالعمل برای هر بخش به بررسی پزشکی پانل در هفته آینده."

تدریجی بازگشایی می آید فقط یک هفته پس از بسیاری از شهروندان در سراسر شهرستان پیوست بزرگتر جنبش ملی برای بازگشایی اقتصاد است. چندین تظاهرات در سراسر سانتا باربارا شهرستان صورت گرفت در طول هفته گذشته. بسیاری از معترض بودند بر پا خواهم در سانتا ماریا در حالی که دیگر معترضان در شهرستان سانتا باربارا در زمان به اتومبیل های خود را. علائم با پیام مانند "به یاد داشته باشید قانون اساسی" و "ما باز County" بودند دیدم در مخالفت اقتصادی shutdown.

هر چند زمان بندی بی عیب و نقص است که تظاهرات اخیر نیست ایجاد انگیزه بازگشایی اعلام. شهرستان تعهد به پیروی اجتماعی-دورى سفارش شده است تا حد زیادی موفق است و درست رانندگی نیروی باز کردن کسب و کار بیشتر.

انجام Reynoso گفت: تعداد موارد فعال در این شهرستان شده است به طور پیوسته در حال کاهش برای گذشته 14 روز یکی از فرماندار الزامات مورد نیاز برای بازگشایی. حفظ یک بیمارستان افزایش ظرفیت حداقل 25 درصد است که دیگر مورد نیاز است که سانتا باربارا شهرستان دارای بیش از پیشی با 699 موجود تخت و یک جایگزین پناهگاه طرح در حال حاضر تاسیس شده است.

حتی افزایش تست شده یکی از شهرستان را بزرگترین مانع برای پرش است که به سرعت نزدیک شدن به فرماندار استاندارد. انجام Reynoso نسبت شهرستان به یک نسبت است که دانشگاه هاروارد را که ادعا می کند سانتا باربارا شهرستان نیاز به تست 684 نفر در هر روز به باز کردن کسب و کار. هر چند شهرستان در حال حاضر آزمون 126 نفر در روز اول از سه جامعه جدید تست سایت که باز جمعه اضافه خواهد شد اضافی 390 آزمون در روز و پنج روز در هفته است.

او گفت: این شهرستان پنج بیمارستان مجهز با تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک و لباس که فقط چند هفته پیش در به شدت پایین عرضه. همه در همه, به نظر می رسید که این شهرستان پیشرفت است و مصرف آن نسبت به بازگشایی اقتصاد است.

اما همه به توافق برسند. استاد راهنما پیتر آدم است که یک منتقد اقتصادی طولانی مدت خاموش کردن احساس کردند که بازگشایی تدریجی است نه به اندازه کافی سریع.

"زمان آن رسیده است که به تمرکز بر بازگرداندن سلامت اقتصادی. هدف ما در ابتدا به خم شدن میزان عفونت های جدید پایین است. که اتفاق افتاده است" آدم گفت. "ما باید اعلام پیروزی و شروع بازگشایی اقتصاد ما, اما این روند هنوز به آغاز خواهد شد."

او گفت که او احساس می کند دولت "نقل مکان کرد و هدف پست" برای معیار برای بازگشایی شده است.

"ما به نظر می رسد تعویض استاندارد برای بازگشایی از تعداد موارد تایید شده به تمرکز بر روی تعدادی از تست های ما می تواند انجام دهد" او ادامه داد. "این است که رفتن به منجر به مصنوعی سنبله در مورد مستند. .... این بیماری به مراتب گسترده تر از آنچه قبلا فکر می کردم خیلی کمتر و کشنده تر پیش بینی کرد."

او در ادامه گفت که 699 در دسترس تخت بیمارستان ثابت کند که این دیگر یک موقعیت اضطراری است که بسیاری از مردم خواهد شد که این ویروس و هرگز نشان می دهد علائم و یا تبدیل شدن به بیمار به اندازه کافی برای در بیمارستان بستری شود.

در سانتا باربارا شهرستان حدود یک پنجم افرادی که آزمایش مثبت برای COVID-19 بیمارستان بستری شده است. از 544 موارد تایید شده تا کنون 105 از آنها در بیمارستان بستری شدند برای آن است.

بقیه هیئت مدیره راضی به نظر می رسد با انجام Reynoso گزارش و در زمان پیشرفت و گام به گام نسبت به بازگشایی اقتصاد به عنوان اخبار مثبت. هیئت مدیره از جمله آدم به اتفاق آرا رای به قبول این گزارش.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن