سانتا باربارا شهرستان به اسکواش تمام ساحل تجمعات جلوگیری از گردشگران و مردم محلی به طور یکسان

هر چند سانتا باربارا شهرستان بسته است سواحل آن برای ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته شما می توانید هنوز هم چنگ زدن به

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

هر چند سانتا باربارا شهرستان بسته است سواحل آن برای ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته شما می توانید هنوز هم چنگ زدن به تخته موج سواری خود را و گرفتن چند امواج — فقط نمی نشستن, ایستادن, دراز کشیدن, حمام آفتاب و یا, خوب, جشن تعطیلات در ساحل.

"جولای 4th به طور معمول زمان جشن با خانواده و دوستان" بهداشت عمومی مدیر دکتر ون فراموش-Reynoso گفت. "و ساحل هم در مورد محل تجمع برای بسیاری از خانواده ها... اما در طول این آخر هفته من درخواست هر عضو جامعه به ماندن نزدیک به خانه و انجام بهترین خود را برای جلوگیری از بسته فضاهای جمعیت و تماس نزدیک با کسانی که زندگی می کنند در خارج از خانه خود را."

بسته شدن می آید در پی افزایش COVID-19 نفر و بستری شدن در بیمارستان. او گزارش شده 111 مورد جدید از COVID-19 پنج شنبه و 374 فعال موارد در سراسر شهرستان به طور کلی. از همه فعال موارد 64 بستری هستند, 20 نفر از آنها در بخش مراقبت ويژه. انجام Reynoso گفت: حدود 55 درصد است که انتقال از طریق فرد به فرد گسترش; یک درصد منتقل سفر به خارج از شهرستان و 44 درصد جامعه به دست آورد.

ساحل بان طول می کشد از 12:01 صبح در جولای 3 تا 11:59 p. m. در جولای 5. هیچ اعضای عمومی مجاز در سواحل طول بسته دوره به جز برای رفتن به اقیانوس برای ورزش مانند شنا و یا ورزش های آبی است. کلانتر, نمایندگان خواهد بود که در نیروی بیش از آخر هفته به گشت زنی در سواحل و نزدیکی دنباله سر. نمایندگان را با استفاده از آموزش و پرورش به عنوان اولین حالت از اجرای اما در صورتی که نتواند نمایندگان ممکن است موضوع جریمه شوند.

در علاوه بر این به افزایش موارد County بهداشت عمومی را صادر کرد, دستور, دلیل, نارنجی, لس آنجلس و ونتورا شهرستان ها تمام بسته های خود را از سواحل برای آخر هفته — ساخت سانتا باربارا در سواحل حتی بیشتر جذاب مقصد توریستی از آن در حال حاضر است. پتانسیل سیل گردشگران به سواحل زمانی که موارد مثبت در حال حاضر در حال تیراندازی تا روز به روز مهر و موم شده تصمیم گیری.

سواحل نه تنها مکانی است که مقامات شهرستان نگران این آخر هفته ، 2nd District سرپرست گرگ هارت گفت که در حال ظهور اطلاعات به طور فزاینده امتیاز نسبت به جمع های خانوادگی به عنوان یک راه این ویروس در حال گسترش است. کباب کردن حیاط خلوت مشترک 4th of July با هم به شمار شدید خطر است.

"یکی از نامرئی اما بسیار قوی تهدید به انتقال این ویروس است که, متاسفانه, خانواده گردهمایی" هارت گفت. "... در حالی که آن را کاملا امن برای فوری اعضای خانواده که با هم زندگی می کنند برای از نو خلق و معاشرت با هم آن را امن نیست به گسترش است که ارتباط و تماس با اعضای خانواده و دوستانی که با هم زندگی می کنند. بسیاری از مردم ممکن است برنامه ریزی حیاط خلوت 4 جولای گردهمایی این هفته اما لطفا لغو این برنامه و یا حرکت آنها را به یک فرمت آنلاین.

"وطن پرست ترین راه برای جشن روز استقلال در این سال است که به تعویق انداختن جشن با غیر اعضای خانواده است."

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب