سانتا باربارا شهرستان خواستار دولت به حذف لامپوک زندان موارد از بازگشایی معیارهای

Santa Barbara County دچار یاس در هفته گذشته پس از گرفتن ناودان توسط فرماندار گاوین Newsom را به طور غیر منتظر

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

Santa Barbara County دچار یاس در هفته گذشته پس از گرفتن ناودان توسط فرماندار گاوین Newsom را به طور غیر منتظره سخت معیار برای بازگشایی کسب و کار اما مقامات شهرستان در حال هل دادن سخت برای به دست آوردن واريانس در استانداری معیار برای بازگشایی اقتصاد است.

یکی از فرماندار دقیقترین شرایط نیاز است که باید وجود داشته باشد هیچ COVID-19 مرگ و میر در این شهرستان برای حداقل یک دوره 14 روزه اتفاق افتاده است که یک بار پس از وقوع آغاز شد. در لامپوک فدرال زندان شهرستان آماری پرت به عنوان 893 از شهرستان 1,362 مجموع موارد زندانیان و یا کارکنان زندان است.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


اما دولت نمی, نمایش, زندان این موارد به عنوان یک پرت. در واقع 2nd District سرپرست گرگ هارت به نام دولت عمومی وزارت بهداشت واکنش به این شهرستان درخواست برای جدا کردن زندان موارد "نه تشویق به شهرستان نقطه." و اگر چه بخش عمومی وزارت بهداشت مسئول گزارش, زندان, مثبت, موارد, آن را تا به قدرت به درمان آنها.

"دیروز تعدادی از موارد فعال در شهرستان سانتا باربارا به طور پیوسته کاهش یافته است به 61 خارج از اعداد از لامپوک زندان" هارت گفت. "متاسفانه با موارد گزارش شده طی چند روز گذشته از زندان تعداد کل موارد فعال در شهرستان ما افزایش یافته است به 825. شهرستان سانتا باربارا است که در ادامه به تلاش برای همکاری با مقامات زندان به یادگیری بیشتر در مورد آنچه در جریان است در زندان و به ارائه کمک های ما برای مدیریت بهتر این وضعیت است."

زندان دولت تا کنون "رد" این شهرستان را برای کمک به شیوع بیماری های, با توجه به بیانیه هارت ساخته شده هفته گذشته. دولت نیز پنهانی با county, رسانه ها و خانواده های زندانیان در مورد وضعیت شیوع بیماری در زندان است.

هیئت ناظران رای خواهد داد شنبه با ارسال نامه ای درخواست فرماندار اجازه می دهد تا شهرستان برای جدا کردن جامعه از موارد از اهل بیت موارد و سناتور هانا-بث جکسون و Assemblymembers Monique لیمون و اردن کانینگهام در حال لابی کردن برای همان. هارت همچنین گفت که جامعه می تواند تاثیر با ارسال نامه به فرماندار خود ارسال نامه از حمایت فوق قانونگذاران ایالتی لابی فرماندار و ابراز احساسات خود را در هیئت ناظران جلسات.

اما بهداشت عمومی افسر دکتر هنینگ Ansorg به اشتراک بگذارند همان تمرکز است. در حالی که او موافقت کرد که این مهم است که برای جدا کردن زندان موارد از داده ها به طور کامل درک گسترش این بیماری در جامعه او روشن ساخته است که این شهرستان نمی گیری تا به استانداردهای صرف نظر از اینکه کمک های مالی فرماندار شهرستان واريانس را به خود گرفت.

"زندان تعداد واقعا نه تنها آماری که مانع مواجه هستیم" Ansorg گفت. "همانطور که اشاره کردم ما هنوز هم با داشتن بیش از 45 مورد هر دو هفته. آن است تا همه ما به استثنای زندانیان زندان به ماندن هوشیار و محافظت از خودمان و همسایگان ما به طوری که این اعداد شروع به پایین رفتن بیشتر.

"من واقعا از همه می خواهیم به تمرکز در زندان خیلی به خاطر آن است که ما تنها مانع."

او تاکید کرد که شستن دست ها, اجتماعی, فاصله, پوشیدن ماسک در فضاهای عمومی و در خانه ماندن مگر اینکه شما در حال ضروری کارگر و یا در حال اجرا هستند ضروری ماموریت هنوز هم بحرانی شیوه قادر به به طور کامل باز کردن اقتصاد است.

خرید در خطر ابتلا به کم کسب و کار خرده فروشی است که باز است هنوز هم تشویق می شوند تا زمانی که ساکنان در ادامه به چوب به اجتماعی-فاصله دستورالعمل. هارت گفت: بیش از آخر هفته به او دستور داد تا گل از کاخ سفید گل برای مادرش در روز مادر دستور داد چند کتاب از طریق چاسر, کتابفروشی, سایت خرید, دستمالی کردن بازی از بنت و خریداری takeout از مسا کافه.

"همه کسب و کارهای محلی من بازدید کرده بودند تلاش بسیار سخت به نگه داشتن مشتریان امن" هارت گفت. "آنها در حال متفکر و دقیق و سزاوار آنها ما وفاداری و پشتیبانی. از آن زمان به خصوص در حال حاضر به یک انتخاب آگاهانه در مورد که در آن ما صرف اختیاری دلار است."

تست به روز رسانی

Ansorg گزارش داد که سه جامعه مبتنی بر تست سایت های که در هفته گذشته باز در حال حاضر عامل در نوسان کامل است و باید به صورت جمعی اداره حدود 1,200 آزمون. با توجه به زود "اشکالات" در تست های زنجیره ای بسیاری از آزمایش نشده است منعکس شده در روزانه مورد می شمارد اما او گفت که او معتقد است که آنها خواهد شد در پایان هفته.

وجود 54 مورد جدید گزارش شده در شهرستان سانتا باربارا در روز دوشنبه. چهل از آنها زندانیان در زندان, 13 در حال ساکنان در سانتا ماریا و یکی از ساکنان سانتا باربارا. وجود اطلاعات تاخیر بین اداره فدرال زندانها گزارش مورد و شهرستان مورد گزارش. این شهرستان گزارش شده است که تا کنون وجود داشته است 893 زندانیان که تست مثبت برای COVID-19. BOP گزارش 912 زندانی موارد و 25 کارکنان زندان موارد از دوشنبه.

از مجموع 1,362 موارد county گسترده 474 بهبود; 477 نقاهت خارج از بیمارستان; 37 در یک بیمارستان 10 که در یک واحد مراقبت های ویژه; 363 مورد در حال بررسی اطلاعات; و 11 فوت کرده اند.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب