سانتا باربارا COVID موارد و بستری شدن در بیمارستان رفتن نگه دارید تا

بله COVID-19 موارد به طور پیوسته افزایش در سانتا باربارا کانتی سرپرست گرگ هارت بستری جمعه. "این یک خبر خوب," ا

توسط NEWSWORLDS در 7 تیر 1399

بله COVID-19 موارد به طور پیوسته افزایش در سانتا باربارا کانتی سرپرست گرگ هارت بستری جمعه. "این یک خبر خوب," او گفت: "اما رک و پوست کنده آن بود و نه غیر منتظره" با توجه به منطقه های اخیر انتقال از مجموع خاموش کردن سریع راه اندازی مجدد. بستری شدن در بیمارستان باید به طور مداوم افزایش یافته است در طی ماه گذشته نشان داده و بيماران ICU به اوج خود رسید و این هفته در 22 بالاترین تعداد از coronavirus اول پرورش داده سر آن را در اینجا در ماه مارس است. شش نفر گذشته بیش از هفت روز است.

اما هارت رفت و در به طور کلی فعال موارد در واقع بر کاهش ― از 315 جمعه گذشته به 254 این پنج شنبه ― و سانتا باربارا کانتی بیمارستان در خطر غرق شدن است. در واقع او توضیح داد COVID-19 درمان تخت اشغال شده در تنها 8.7 درصد از ظرفیت های موجود و افزایش تخت تنها 6.9 درصد کامل است. تعداد تخت عامل در 16.8 درصد ظرفیت است.

هارت اذعان ظاهری تجانس بازگشایی شخصی مراقبت از کسب و کار مانند ناخن سالن و تو سرو که مردم در بخش بهداشت و درمان فقط مجاز مورد شمارش نگه داشتن رفتن. اما مقام های محلی و دولتی داده او گفت: "بسیار کوچک افزایشی سهم بازگشایی شخصی خدمات مراقبت از کسب و کار خواهد شد که در آینده COVID-19 موارد است نه یک تهدید جدی برای بهداشت عمومی در شهرستان ما." بسیاری از جامعه گسترش هارت گفت: "در حال آمدن است از تعاملات بین اعضای خانواده و همکاران و دوستان است.

به حفظ و ادامه شیوع به عنوان کنترل که ممکن است ساکنان باید برای حفظ فاصله فیزیکی شستن دست های خود را اغلب و سایش پوشش صورت هارت گفت: با توجه فرماندار گاوین Newsom جدید سفارش الزامی ماسک صورت در اماکن عمومی. "ما می خواهیم برای بازگشایی, کسب و کار, ما می خواهیم به مردم این فرصت را برای حفظ معیشت خود و ما می خواهیم همه به ماندن بگیرید امن بودن سخت کوش و دقیق" او گفت:.

دکتر هنینگ Ansorg این شهرستان افسر بهداشت موافقت کرد که این افزایش صورت حساب است "مربوط به ما است." اما او همچنین توضیح داد که این افزایش می تواند تا حدی توضیح داد: با گسترش تست قابلیت های. بسیاری از موارد جدید همراه او تاکید کرد و بسیاری از بیماران که در واقع بیمار نیازی به بستری شدن در بیمارستان. "هنگامی که در مقایسه با افزایش جدید COVID نتایج مثبت به افزایش بستری شدن در بیمارستان واضح است که افزایش نسبی در بستری است که در واقع کمی پایین تر ممکن است در صد عاقلانه," او گفت:.

Ansorg تصریح کرد که جامعه انتقال در حال وقوع است در میان خانواده واحد به عنوان به خوبی به عنوان دوست کار گروه. "اکثریت قریب به اتفاق موارد جدید آلوده توسط کسی که آنها را می دانم" او گفت:. و مانند هارت ایشان بر اهمیت ماسک صورت و اجتماعی فاصله. "ما نمی توانم استرس به اندازه کافی ساده این اقدامات پیشگیرانه," او گفت:.

کلانتر لایحه قهوه ای ارائه شده به روز رسانی در حال رشد شیوع بیماری در زندان شهرستان است. هجده کارکنان در حال حاضر آزمایش مثبت از جمله زندان رئیس زندان معاون براون گفت. که از نه هفته گذشته است. سه زندانی آلوده هستند و همه در حال درمان در سایت. تا کنون 322 کارکنان و 155 زندانیان آزمایش شده با تست بیشتر در راه براون گفت.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن