سانتا باربارا COVID بستری شدن در بیمارستان رسیدن به تمام زمان بالا

عمومی وزارت بهداشت اعلام روز شنبه در شهرستان سانتا باربارا را COVID-19 hospitizations باید به بالاترین نقطه از

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

عمومی وزارت بهداشت اعلام روز شنبه در شهرستان سانتا باربارا را COVID-19 hospitizations باید به بالاترین نقطه از زمان شروع این بیماری همه گیر. در حال حاضر 72 ساکنان در حال دریافت بستری درمان با 21 نفر در Icu. در این زمان ماه گذشته 43 نفر در بیمارستان بستری شدند و نه در Icu.

بیمارستان و ارقام ارائه شده توسط وزارت بهداشت و درمان تنها شامل بیماران مبتلا به آزمایشگاه تایید COVID-19 عفونت. آنها نمی شامل موارد مشکوک و یا موارد هنوز تحت بررسی است.

مقامات بهداشت گفت: هیئت ناظران در روز سه شنبه که آنها می خواهم شاهد 49 درصد افزایش در موارد بیش از دو هفته گذشته. سانتا ماریا تا به حال پرش از 84 درصد است. شهر سانتا باربارا مشخصی با 115 درصد است. بهداشت عمومی مدیر دکتر ون فراموش-Reynoso گفت: تنها 33 درصد از شهرستان های پزشکی/فولاد تخت در دسترس بودند در صورت افزایش.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در روز پنج شنبه, کلبه بهداشت با ارسال نامه ای به هیات های پزشکی توضیح آن سانتا باربارا بیمارستان خواهد بود برش آن برنامه ریزی شده اعمال جراحی الکتیو در نیم "بر اساس پیش بینی پتانسیل پرستاری کمبود" اگر روند تغییر ندهید. "به عنوان یک نتیجه از ما بالا فولاد حجم و افزایش پذیرش برای COVID+ بیماران ما نگران حفظ پرستاری منابع" نوشت: کلبه سلامت رئیس ستاد دکتر مارک Zerey. کلبه را Goleta و Santa Ynez بیمارستان, با این حال, خواهد ادامه خود را به طور منظم عمل جراحی انتخابی برنامه, او گفت:.

Zerey پایان نامه خود با تشکر از همکاران خود را برای همه کار سخت خود را, اما او همچنین با اشاره به سخت تر روز جلوتر و به ناچار از "افزایش می دوزند."

"این شده است یک چالش برای بسیاری از ما," او گفت:. "حرفه ای و فداکاری نشان داد همه کسانی که در ارائه رویه و خدمات جراحی بود و کلام در مسطح منحنی در ماه مارس و آوریل. این زمان در اطراف ما تلاش ممکن است صاف منحنی خواهد شد اما بهتر است موقعیت ما برای ارائه صرفه جویی در زندگی برای مراقبت از اینده افزایش COVID+ بیماران در حالی که هنوز هم مراقبت از غیر COVID بیمارانی که نیاز به مراقبت ضروری."

انجام Reynoso گفت: سرپرستان در هیچ شرایط نامشخص است که اگر بخش است که برای ادامه حرکت رو به جلو با reopenings و نه backslide به تمدید خاموش شدن ناگهانی "رفتار عمومی باید تغییر کند."

در بیانیه ای به مستقل, کلبه سلامت, سخنگوی ماریا Zate تاکید کرد که تصمیم اخیر به مقیاس به روش انتخابی بود "بر اساس نظارت دقیق از کلبه را در معیارهای تجهیزات PPE و نیروی انسانی مورد نیاز برای مراقبت در بیمارستان." هیچ کمبود در حال حاضر وجود دارد, او گفت:.

"بیماران باید همچنان به دنبال مراقبت از زمانی که آنها به آن نیاز دارید و روش انتخابی خود ادامه خواهد داد, اما خواهد شد به ترتیب اولویت برای برنامه ریزی بر اساس نیاز" Zate گفت. "ما از جامعه به همکاری در اقدامات احتیاطی که سرعت گسترش ویروس و نگه داشتن تعدادی از بستری شدن در بیمارستان در ظرفیت به عنوان ما همچنان به مدیریت مراقبت ايمن در طول بیماری همه گیر."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب