سانتا باربارا دا جویس دادلی پیوست دادستان علیه خشونت اسلحه

خشونت خانگی و خشونت اسلحه جنایات گرفتار امریکا مدتها قبل از COVID-19 همه گیر اما پس از آن پناهگاه در محل سفار

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

خشونت خانگی و خشونت اسلحه جنایات گرفتار امریکا مدتها قبل از COVID-19 همه گیر اما پس از آن پناهگاه در محل سفارشات ایجاد شده ناخواسته عوارض — همان نظم به معنای محافظت از بهداشت عمومی است و همچنین سوخت رسانی افزایش خشونت در پشت درهای بسته.

پس از پیدایش آن در سال 2014 اعضای دادستان علیه خشونت اسلحه (PAGV) کار کرده اند به منظور کاهش خشونت مسلحانه با دفاع از سیاست های جدید و هل دادن برای بهبود اجرای سیاست های موجود است. این گروه برگزار شد یازدهمین اجلاس روز پنج شنبه تقریبا.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"ما در اجلاس تمرکز ما در بسیاری از مسائل از خلع سلاح داخلی معتادان به مقابله با جرم تیراندازی, اما این نشست مانند دیگر هیچ" گفت: Mike Feuer لس آنجلس دادستان شهرستان و شرکت صندلی به PAGV. "مثل هیچ دیگر چون این بار شبیه هیچ دیگر است. یکی اضطراری برای بهداشت عمومی در شيوع خشونت اسلحه است برخورد با دیگر COVID-19."

او گفت که پنج شنبه گذشته نشست "زمان بر" منحصر به فرد بهداشت عمومی برخورد. در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست Feuer معرفی برخی از این دادستان است که کلید چراغ پانل از جمله سانتا باربارا شهرستان دادستان منطقه جویس Dudley.

"ما پناهگاه در محل سفارش بسیاری شده است و شبیه به یک 'مکث'" Dudely گفت. "اما از دیدگاه من یک دادستان برای 30 سال من شده است عمیقا در مورد بزرگ 'پنجه.' در طول این زمان بی سابقه من تصور بزرگ پنجه از یک خرس عصبانی و یا در مورد ما خشونت مجرم است.

"من بزرگ پنجه ارتکاب وحشتناک اعمال خشونت. من پنجه پایین نگه داشتن یک همسر و تجاوز به او. و من پنجه سوء استفاده از بی دفاع ترین در میان ما — فرزندان ما بزرگان ما و حیوانات خانگی ما."

قبلی کنفرانس مطبوعاتی دادلی اعلام کرد که در هفته اول پس از پناهگاه در محل دستور تحمیل شد, خشونت خانگی گزارش در شهرستان سانتا باربارا رفت تا 21 درصد است. هر چند گزارش ها باید به طور پیوسته کاهش یافته است پس از Dudley به طور مستقیم از ویژگی های است که به قربانی ترس از پناه در همان خانه خود را به عنوان آزار دهنده.

ژاک کلاین شهرستان کلمبوس وکیل دیگری PAGV که همچنین منجر پنل, توافق, و اضافه کرد که خشونت نرخ در حال افزایش در سراسر جهان و همچنین در سراسر کشور. او گفت دفتر او کار می کرد برای پیدا کردن راه های دیگر برای قربانیان به درخواست برای کمک به زمانی که آنها به دام افتاده با معتادان است.

"در COVID-19 بحران بسیاری از قربانیان در درون گوش رس از معتادان خود را," او گفت:. "من از طریق نبوغ و خلاقیت دادستان در خشونت واحد ایجاد یک متن گزینه است. این به قربانیان این فرصت را به حرکت به دور از خود بدرفتار و متن من برای دریافت کمک چرا که نه هر کس می تواند یک تماس تلفنی."

کلاین گفت: شهر خشونت خانگی گزارش باید ثابت باقی مانده است و در طول این پناهگاه در محل دستور بنابراین "وجود دارد قطعا گزارش نشده جنایات خشونت خانگی و همسرآزاری در ما [کلمبوس] جامعه است." او گفت: یک مسئله این است که قربانیان ممکن است می دانم که کمک در دسترس است چرا که "با کسب و کار و تعطیلی مدارس می توان آن را بسیار گیج کننده بدانند که اگر ما باز به کمک."

دیگر موضوع مهم در این اجلاس کودک آزاری از جرایم به خصوص در زمانی که کودکان جدا شده از اکثر موظف خبرنگاران مانند خود معلمان pediatrition یا دیگر بزرگسالان است. برانکس شهرستان دادستان منطقه yarri torres ღ کلارک گفت:"در شهرستان در طول همه گیر ما شاهد یک افت در گزارش سوء استفاده از کودکان. متاسفانه ما باور نمی کنیم به این دلیل است که وجود دارد کمتر از حوادث.

ما به تازگی به حال یک مورد که در آن a 9-year-old boy شد شرکت در یک مجازی کلاس و معلم را دیدم او مادر ضربه او را در کنار تصویری و پسر بود و گریه کردن قاه" کلارک گفت. که معلم گزارش این حادثه در حال حاضر تحت بررسی است.

کلارک اشاره راهنمایی او آموخته از دکتر نینا Agrawal, یک کودک آزاری متخصص اطفال صحبت کرد که در اجلاس کودک آزاری پنل با: متخصصان اطفال باید صفحه نمایش کودکان برای قرار گرفتن در معرض به اسلحه و خشونت اسلحه در با احتیاط راه هایی که جامعه و اطراف آن خانواده و معلمان در زندگی کودک باید به دنبال نشانه هایی از سوء استفاده و یا قرار گرفتن در معرض و دولت های محلی می تواند ارائه رایگان تفنگ قفل به صاحبان اسلحه و پدر و مادر با اسلحه.

"ما همچنین به پل تکنولوژی تقسیم" yarri torres ღ گفت. "کودکان از جوامع رنگ و جوامع فقیر ندارد و این تکنولوژی به شرکت در مدرسه مجازی که یک ابزار برای ما قادر به ادامه به نگه داشتن چشم در آنها را."

برنامه کامل PAGV پانل موضوعات از غیر انتفاعی یازدهم.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن