سانتا باربارا از Eateries' پیاده رو مشروب الکلی برنامه را دریافت کنید 'Red-Carpet درمان'

آنتونی واگنر نامزدی عمومی افسر برای شهر سانتا باربارا در اداره پلیس و بحران جدید ارتباطات تزار برای شهرستان مد

توسط NEWSWORLDS در 8 خرداد 1399

آنتونی واگنر نامزدی عمومی افسر برای شهر سانتا باربارا در اداره پلیس و بحران جدید ارتباطات تزار برای شهرستان مدیر پل کیسی اعلام کرد او دست تحویل 45 پیاده رو مشروب تقدیر از برنامه های کاربردی از سانتا باربارا صاحبان رستوران به افسران با کالیفرنیا الکل نوشیدنی کنترل دفاتر در شهرستان ونتورا. باید این برنامه تایید شود واگنر گفت: این امر فعال کردن متقاضیان به خدمت آبجو, شراب و یا ارواح در پیاده رو در مقابل کسب و کار خود و پارکینگ مجاور و یا در پشت آنها را به مشتریان خود. واگنر متحده این کسب و کار نشان دهنده حدود 750 کارکنان.

پیش از آن در هفته واگنر برگزار شد وبینار به آموزش متقاضیان در مورد نحوه پر کردن دولت فرم های درخواست در چنین راهی است که آنها را رد کرد و به صورت فنی و رویه مسائل. او اظهار داشت: 99 کسب و کار نشان داده شد که در وبینار چند از سانتا ماریا و Santa Ynez دره. علاوه بر این Wagner اظهار داشت: او بعد از ملاقات با نمایندگان 45 کسب و کار خود را به بررسی برنامه برای اطمینان از آنها به درستی پر کنید. بسیاری او گفت: نیاز به بازنگری. پس از کمک به صاحبان این تغییرات و جمع آوری 100 دلار هزینه نرم افزار های مورد نیاز توسط دولت ABC—Wagner اظهار داشت: او سوار برنامه های کاربردی پایین پنج شنبه بعد از ظهر. هیچ شهر دیگر او ادعا ارائه شد همان درجه از "فرش قرمز درمان" برای کسب و کار خود را در زمان COVID.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


برای کسب و کار امیدوار به گسترش توانایی خود را به فروش همان نوع از نوشیدنی های الکلی به مشتریان خارج از موسسات خود را به داخل واگنر گفت: دولت نیاز به استقرار حذف موانع و خطوط علامت گذاری به طوری که مردم راه رفتن در پیاده رو در حال آگاه باشید که فضاهای عمومی شده است به طور موثر به بخش خصوصی واگذار شده است ، Stanchions و طناب او گفت: واجد شرایط. او اشاره کرد که در پی COVID شده به اجرا در stanchions و منابع کمیاب. "این نوع مانند کاغذ توالت" او اشاره کرد.

در تلاش برای نگه داشتن خیابان دولت از لحاظ اقتصادی زنده به تالار شهر مسدود کردن ترافیک از 500 تا 1300 بلوک از خیابان دولت ایجاد عملا مرکز عابر پیاده. اجازه می دهد کسب و کار برای خدمت به مواد غذایی و نوشیدنی در پیاده رو فضای که در غیر این صورت نمی تواند در دسترس امید است که اپراتورها می توانند در قرعه کشی به مشتریان کافی برای باقی می ماند از لحاظ اقتصادی قابل دوام در حالی که حفظ شش پا اجتماعی-فاصله مورد نیاز خواستار توسط دولت و بخش عمومی وزارت بهداشت.

تا آنجا که مجری می رود, او گفت:, "ما خواهید بود با استفاده از کلمات ما. ما خواهید بود با ارائه یک نور پیام آموزش آنها را به عنوان به آنچه انتظار می رود."

اگر چه دولت خیابان شده است تمرکز از این اورژانس تلاش های اورژانس سفارشات باز کردن پیاده رو و پارکینگ و آنچه شناخته شده به عنوان "parklets" به گسترش خدمات درخواست سراسر شهر بود. واگنر ابراز خوش بینی که ABC افسران می تواند روند این برنامه به عنوان به زودی به عنوان این جمعه. "ما در حال فکر کردن افکار خوش بینانه," او گفت:.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن