سانتا باربارا هیئت منصفه به نظر می رسد به د hyphenate کلانتر-پزشکی قانونی

سانتا باربارا هیئت منصفه با انتشار گزارشی خواستار حذف پزشکی قانونی اداره از حوزه قضایی حوزه شهرستان کلانتر, که

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

سانتا باربارا هیئت منصفه با انتشار گزارشی خواستار حذف پزشکی قانونی اداره از حوزه قضایی حوزه شهرستان کلانتر, که تحت نظارت این عمل از سال 1947. هیئت منصفه صادر کرد و چهار گزارش انتقادی از پزشکی قانونی زیرساخت در 10 سال گذشته استدلال جدایی را از بین بردن پتانسیل تضاد منافع است. همچنین استدلال کرد که اداره یک بار جدا شده مورد نیاز خواهد بود برای کار در یک سطح بالاتر از استانداردهای فنی و مورد نیاز از هم اکنون اعمال می شود.

در گزارش های قبلی گراند داوران باید ایراد گرفت که پزشکی قانونی حفاری به عنوان بیش از حد کوچک بداهه و چیز درهم و برهم بود و در عمل به عنوان امن به شیوه ای به عنوان آن را باید. برای مثال هیئت منصفه گفت جدید سیستم تهویه نصب شده در توصیه قبل از هیئت منصفه — فاقد تضمین های لازم برای اطمینان از هیچ هوابرد عوامل بیماری زا از بدن در حال کار بر و یا هر گونه مواد شیمیایی استفاده می شود منتشر شده به اتمسفر است. به همین ترتیب آن را در بر داشت که این دفاتر بیش از حد کوچک و وجود تنها یک کالبد شکافی اتاق و بدون جداسازی اتاق برای پرخطر موارد است.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


علاوه بر آن داشت که باقی مانده از کالبد شکافی خشک شد به یک مخزن و تخلیه به سیستم فاضلاب. به جای داوران استدلال باید آن را به دام افتاده و به تفکیک به عنوان یک بیولوژیکی زباله های خطرناک — و به همین ترتیب برای آب و صابون استفاده می شود برای تمیز کردن فولاد دستگاه های که داوران در بر داشت نیاز به یک درجه بالاتر از عقیم سازی.

ستوان اریک رینی اشاره کرد که هوا را تصفیه واحد — که داوران در بر داشت بمکد کولر هوایی ارائه شده توسط سردخانه های هوایی مطبوع واحد ساطع می کند و آن را در خارج از منزل — شامل یک سیستم تصفیه HEPA برای جلوگیری از گسترش مواد شیمیایی مضر. دیگر از آن رینی گفت: این اداره آماده خواهد مفصل تر پاسخ به تمام نکات مطرح شده توسط هیئت منصفه در تاریخ بعد.

هر سال حدود 3000 نفر در شهرستان سانتا باربارا حدود نیمی از آنها به تسلیم شود. پزشکی قانونی اداره انجام تحقیقات به حدود 700-800 تن در سال و انجام کالبد شکافی در حدود 150. در همه اما 17 شهرستان کلانتر و پزشکی قانونی یکی و همان است. در صورتی که تغییر شد به عنوان هیئت منصفه به پیشنهاد هیئت منصفه است و توصیه می شود آن اتفاق می افتد در پایان کلانتر بیل براون است ،

در سال های اخیر شده است وجود دارد علاقه رو به رشد برای جدا کردن دو دفتر در کاهش پتانسیل تضاد منافع است. لایحه ای که اثر فرستاده شد و سپس به فرماندار جری براون که وتو آن است.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن