سانتا باربارا جشنواره بین المللی فیلم 2021 تاریخ تغییر

ژانویه گذشته سانتا Barbarans reveled در 11 روز سالانه سانتا باربارا جشنواره بین المللی فیلم که به مدت 35 سال گ

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

ژانویه گذشته سانتا Barbarans reveled در 11 روز سالانه سانتا باربارا جشنواره بین المللی فیلم که به مدت 35 سال گذشته شده است به یک جزء اصلی از ما کالیفرنیا زمستان. کمی ما می دانیم در آن زمان این امر می تواند یکی از جشنواره های فیلم از سال 2020 است. دو ماه بعد به دنیا آمد به وقفه با تشکر از coronavirus.

این بیماری همه گیر است طرح میتوانست و بازگشت بی شماری در صنایع از جمله جهانی فیلم جامعه است. "شده است وجود دارد هرگز یک مطلب انتقادی هم به جشن سینما و توانایی خود را برای ما از طریق بسیار چالش برانگیز شرایطی چه در سطح شخصی و یا در مقیاس جهانی با نگه داشتن ما را مطلع و الهام" گفت: SBIFF مدیر اجرایی راجر Durling در یک بیانیه آماده.

به این منظور این SBIFF باز خواهد گشت در سال 2021 اما با تاریخ جدید. به جای گرم شدن ما از طریق تاریکی شب های زمستان این جشنواره خواهد usher ما را به لذت از بهار آن را به عنوان طول می کشد بیش از مرکز شهر 31 مارس-آوریل 10.

خوشبختانه خرما تنها تغییر این جشنواره ساخته شده است — آن را به عقب خواهد بود نیروی کامل برای آن 36هفتم رویداد سالانه با بیش از 200 فیلم های بین المللی و ایالات متحده premiers صنعت پانل های افراد مشهور, مراسم تجلیل رایگان برنامه های جامعه در میان رویدادهای دیگر. ببینید sbiff.org.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب